CODE RED "Goes Hard", 21.1.05 @ Turku

68 posts, 4 pages, 7,579 views

Temppu

Posts: 91

#41 • • Temppu Team WASTED

Rocca:
Se siitä *uuh* duuni oli liian rankka et nukutti niin pirusti et ilta meni nukkumiseks *uuh**nyyh* mut jatkoilla saa nukkuu jotenki *justjoo*


Aika heikolta Junnu näyttää toi sun nukkumises *muhaha*
Ja bileisiin:
kivaa oli ja pitkästä aikaan pääs kuuntelee Protskua *hymy* seuraavaks Goomilla *nauru**jiihaa*
Ilta meni lähinnä kuvien räpsimiseen (niinkuin jotkut varmaan huomas meikäläisen palloilemassa sen kameran kanssa *hihu*)
Kuvat ilmestyy kun saan ne koneelle eli ihan näinä päivinä *joo*
KooKie

Posts: 4,338

#42 • • KooKie aka. Petress Pan
Siinä puol kahen maissa päästiin vasta palloilemaan mestoille, sillon oli hyvä meno populalla. Täysin samaa mieltä ton kanssa, että aivan liian paljon porukkaa, mut musa iski *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Bio

Posts: 4,429

#43 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Oli kyl aivan erinomainen ilta!

Saavuttiin paikalle hiukan ennen yhtätoista.
Nitro soitti hyvän setin ja muutamia helmiä tuli myös illan aikana, kuten Katana - Tribal Shock ja sit tuli joku DJ Choose & F:n biisi.
Ja teknobiisit kuulosti myös tosi hyvältä.

Karri K:n setti nosti kyl vanhat muistot mieleen *sydän* etenkin alusta..
Ja muutenkin koko setin ajan tuli tuttuja biisejä niiltä ajoilta kun itse olin HH:n lumoissa. Jotain biisejä jotka jäi mieleen:
Progress presents The Boy Wunda - Everybody (Yomanda remix) ja ehdoton klasari Perfect Phase - Horny Horns *aplodit*


Suuri kiitos Tonylle ja muille jotka järkkäsivät pippalot..

edit: ainiin ja tuttuja oli paljon liikentees..
Tom_Cruel

Posts: 126

#44 • • Tom_Cruel
TKU *sydän* Karri. *aplodit*

Paikka oli vähän aution-näköinen... pelkkä pöytä ja rapatut kirjaimet ei silleen nostattunut ainakaan mun fiiliksiä. *hmph*
Proteus oli jees, mut ehkä omasta mielestä liian kauniit jotkut biisit. synkempää. *grr*

--
Club Violenz

Karkki -CZ-

Posts: 133

#45 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
Aivan upeeta!! *aplodit* Mä tykkäsin bileistä ihan hirveesti....
Paljon tuttuja *hih* ja hyvä meno koko aikaa, ja tietty musiikki oli aivan mahtavaa *joo*
Heti uusiks!
Yallu

Posts: 1,910

#46 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Bio:
Oli kyl aivan erinomainen ilta!

Saavuttiin paikalle hiukan ennen yhtätoista.
Nitro soitti hyvän setin ja muutamia helmiä tuli myös illan aikana, kuten Katana - Tribal Shock ja sit tuli joku DJ Choose & F:n biisi.
Ja teknobiisit kuulosti myös tosi hyvältä.

Karri K:n setti nosti kyl vanhat muistot mieleen *sydän* etenkin alusta..
Ja muutenkin koko setin ajan tuli tuttuja biisejä niiltä ajoilta kun itse olin HH:n lumoissa. Jotain biisejä jotka jäi mieleen:
Progress presents The Boy Wunda - Everybody (Yomanda remix) ja ehdoton klasari Perfect Phase - Horny Horns *aplodit*


Suuri kiitos Tonylle ja muille jotka järkkäsivät pippalot..

edit: ainiin ja tuttuja oli paljon liikentees..



Mahtaakohan mulla olla enää mitään lisättävää..
Nitro veti tosiaan hyvän setin, ihan messevää soundia *jiihaa*..
Ja alko toisiaan ihan lapsettaan taas kun KarriK soitti, down memory lane..
Kriss G

Posts: 1,492

#47 • • Kriss G Wir brauchen bass
Kyllä taas matka turkuun kannatti. Aluun pelotti että tuleekohan tästä mitään kun kiksu soi eikä meinannu saada fiilistä päälle millään. Nitron setti sitten sai fiilikset nousemaan ja Karri K oli parempi kuin olin ikinä kuvitellutkaan! Sen luokan klassikoita tuli alusta loppuun että suu veti väkisin hymyyn.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Yossu

Posts: 127

#48 • • Yossu
justiinsa itkettiin että tuskin tulee yksiäkään hyviä bileitä kun locot oli niin superhyvät MUTTA NÄÄ OLI LOISTAVAT JA TODELLAKIN HETI HETI UUSIKS *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa* JA PROTEUS,JOOOO!*aplodit**aplodit*
Avatar
#49 • • RINY Guest
Aivan mahtava fiilis! Upeeta oli kyllä! *sydän* *jiihaa* Taitaa tämä tyttö jättää nuo viinakset kyllä nyt kokonaan. *plur* Aivan mahtavaa, huhhuh, ei voi muuta sanoa! Kiitos mun ihkulle porukalle! luv juu *sydän*
Protocol

Posts: 36

#50 • • Protocol
ihan jees kekkerit oli, mut sokeri on liian pieni mesta.... *hmph*
Metsäpiru

Posts: 418

#51 • • Metsäpiru metsäpiruilee
prkl.. kuulin että proteus olisi peruuttanut mutta ei sittenkään ollut, helvetti sentään, ei onneksi yhtään harmita *nyyh**piru**hmph*
sakin

Posts: 178

#52 • • sakin
Oltiin ajoissa paikalla, päästiin kuulee illan ekojakin artisteja, ei omalle kohdalla mitään sykäyttävää.
Alku lämpöö hain ja tulihan sitä..

MÄ olin niin mehuissa ku karri soitti, voi vittu sentään 10 min kohdalla yleiso alko mylvii ja ulvoo...mun mielestä
se huusi sen 1,5 h tuntii putkeen!!
voin olla väärässäkin *hih*

Karrin kohdalla vielä jotenkin mahtu bilettämään, mut

Proteuksen kohdalla alko jo vituttaaa se väen paljous, liika on liikaa, ei edes tonimällä tilaa *plur* *piis* *poks*

S.
Avatar
#53 • • RINY Guest

sakin:
Proteuksen kohdalla alko jo vituttaaa se väen paljous, liika on liikaa, ei edes tonimällä tilaa *plur* *piis* *poks*



Joo siel oli todella paljon ihmisiä, ei oikeen sit itteäkään vartin heilumisen jälkeen tehny mieli tunkee itteään sinne tanssilattialle, joten mentii alakertaan hengaamaan loppuillaks ja lähettiinki siinä puol kolmen aikaan sitten pois sieltä. Mut karri *sydän* *sydän* !!
Polka

Posts: 97

#54 • • Polka
Oli kyl taas niin mahtavat bileet!!!*aplodit*Tais olla eka kerta ku kuulin KarriK:ta*hymy*Vaihteeks oli ihan kiva kuulla vanhoi klassikoit*sydän*Kaiken kruunas tietenki Proteus !!!!*plur*Haluaa lisäää!!!!!*jiihaa**joo**iloinen*
OCS

Posts: 1,828

#55 • • OCS
Karrin setti toimi. Harvoin on kuullut noin hyvää settiä :) Muuten ei kauheasti säväyttänyt. "Ihan kivaa" oli.
p3T0

Posts: 386

#56 • • p3T0 häslä

Rocca:
Se siitä *uuh* duuni oli liian rankka et nukutti niin pirusti et ilta meni nukkumiseks *uuh**nyyh*



seli seli olit vaan tommi niin kännis et sammuit sinne *nauru*

mut oli kyl kivaa.. eikä se väenapljous sillee mua ainakaan haitannu hyvin siellä mahtui tanssahtelemaan alusta loppuun :)
kiitos ihanille ihmisille ketkä oli siellä !! :D

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

John

Posts: 1,384

#57 • • John Lauma
Karri soitti hyvää. :)

Liikaa tungosta.

Oli kivaa.

--
Fancy some cheese, Gromit?

nenna

Posts: 1,916

#58 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..olipas populaa, no ei haitannu.. *hihu*

...nitro oli kyl jees! ..ja Karrin HH-klasarit oli kivaa kuunneltavaa.. *jiihaa*

..ja Harri..oli Harri..ja kaikil oli niiiin kivaa.. *aplodit*

Kiitokset vaa Tony ja Juha. *super*
sielu hänkin

Posts: 343

#59 • • Edited sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Karri pelasti mun iltani. Proteuksen noustessa lavalle mä olisin voinut lähteä. Loppuillan musiikki ei maistunut mulle yhtään. Jengiä oli nii paljon lattialle ettei sinne meinannut mahtua mukaa.
Illan kohokohta oli herra mies joka tuli pokaa mua n. 3:n promillen humalassa. "Käytsä usein reiveis? Mä käyn reiveis aika usein, ku tykkään reiveist. Tää reivimusiikki on musta nii hyvää" Eipä kyl tulis mielee sanoa sokeria perjantaina reiveiks.. Mut rave on!

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Tripla-T

Posts: 373

#60 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Olipa taas helvetin hyvät bileet pitkästä aikaa. Nauratti vielä seuraavana päivänäki *iloinen*
Kiitokset kaikille kavereille ja muillekki ketkä tuli paikalle ponnahtelemaan.

--
Crom ! - Conan Barbaari