Kotipitsan rucolalla, tonnarilla, tomaatilla ja fetalla. Light-Colan.
Smoothieainekset--> AB-piimää, mansikoita, vadelmia, banaania, lisäksi joukkoon greippimehua, kauraleseitä ja hunajaa, sekä mustikoita.
Olin äsken kattoo Finlandia Marathonia ja siellä maalialueella oli sit Reebokin myyntikoju missä myytiin kaikkia näytekappaleita ihan sikahalvalla. Sieltä tarttu sit mukaan pari collegetakkia, t-paita ja parit housut. Ja rahaa meni vaan 45e. Jees jees, sitä ollaan taas säästetty oikein kunnolla!
2 hihatonta paitaa, yksi valkoinen t-paita jossa pin-up tyttö
keltaiset korkkarit.. ja punainen paksu panta. ja sit leikkasin taas otsatukan - eli ostin uudet hiukset (kinda..) aijuu ja tennarit. voivoi tätä turhamaisuutta
Stockalta ruokaa ja naamarasvaa. Oon käyttäny jo liian kauan edellistä rasvaa, kun ei enää tehoa. Naamassa ärsyttäviä kuivakohtia. No, pian ne on poissa.
Päivän ateria: Ysibaarista pollo limonello-pasta, mmh Baarista tuli ostettua lasi erittäin pahaa punkkua. Arvolalta: piilarinestettä. Stockalta: ompelutarvikkeita, eli neuloja, lankaa sekä kivoja nappeja uuteen paitaan ja lentoemon takkiin! S-Marketista: kevyitä salaattitarvikkeita=fetaa, kurkkua, tomaattia, rucolaa (jenkkakahvat alkavat jo olla sellaista kaliiperia että..:D), aplarimehua, parsakaalia, Cosmo (sai kax yhden hinnalla!), keltaiset kumihanskat, kloriittia ja Kodin Putkimiestä (viemäri tukossa).
Tänne on hauska välillä kirjotella, kun tulee oikeen mietittyä että mitäs sitä tuli taas törsättyä. Mainio thread kerrassaan!
Tänne on hauska välillä kirjotella, kun tulee oikeen mietittyä että mitäs sitä tuli taas törsättyä. Mainio thread kerrassaan!
Hyvä pointti! :D itse tullut tänään ainakin muka vähän ostettua.
Vähän eli eka kun venailin kun kaveria tatuoitiin tyhlasin samallöa karkkipussin ja 0,5 l kokista. Sitten mentiin Arnoldsiin kahville: donitsi ja kahvi. Tarttuipa vielä kangasvärikin mukaan Tiimarista. Kotiin mennessä tuli käytyä vielä lidlissä ja ostin 2 l kokispullon ja litran appelsiinimehua.
Luulin että tähän jäisi törsailyt, mutta vielä autolla Euromarkettiin ja jäde ja sipsipussi kädessä ulos!