eieiEI :D Vaan _bileeeet_ Mä sain 2 Tobleronea, pussin basic M&M's, Sour Winegums-paketin ja Pingviini-salmiakkia. Eli mä siis lihon sekä turmelen maksan :DDD No ei se ookaan naurun asia :C, mut silti. We<3 Tallinnan laivat.
Lenkkiavainsatsin, momenttiavaimen, kulmaräikän, hallitunkin, muutaman liuskakaralaikan, pakkelia, suojaavaa pohjamaalia
en jaksa spammaa tätä kokoajan ni editillä vähän lauantain ostoksia: Epäkeskohiomakone, hiomapaperikiekkoja 5-6 eri kokoa, hylsy/lenkkisarja, hiekkapuhalluspistooli ja hiekkaa
Eli eli ostetuna tuli:
viherkasvi+ruuku(mull on nyt oma palmu*jiihaa*)
viinilasit 6kpl
alusvaatet*igor*taas
mokkakäsinet
pölynimuri
talouspaperia
maali(maalamaan uudet jalkakyntilalyhdyt)
ai niin ja sitt jalkakyntilalyhdyt 2kpl
matto eteiseen
uus peito
plaza lehti
talouspaperirullateline
oli kyll vielljotain muttei nyt ihan helposti tuu mieleen mitä ostin*ding*
Janisa, 7.9.2007 16:47:
Kavin Starbucksista hakeen tall mocha light frappuccinon, mutta ei taa paiva nakojaan siltikaan tunnu kaynnistyvan...
Ah älä viitti, yleensä olen sitä mieltä että kahvi kahvina, mutta Starbucksin litkuihin jää niin koukkuun. Lisäksi siinä on jotain hämmentävää että voi vakavalla naamalla tilata "tall vanilla latte, fat free, with extra shot of espresso" ja ne vaan hymyilee että tuliko jotain muuta. :) Ja ah ne frappuccinot kesäkuumalla... oon järjiltäni. Starbucks Tampereelle!
Ah älä viitti, yleensä olen sitä mieltä että kahvi kahvina, mutta Starbucksin litkuihin jää niin koukkuun. Lisäksi siinä on jotain hämmentävää että voi vakavalla naamalla tilata "tall vanilla latte, fat free, with extra shot of espresso" ja ne vaan hymyilee että tuliko jotain muuta. :) Ja ah ne frappuccinot kesäkuumalla... oon järjiltäni. Starbucks Tampereelle!
Niin, kesasin vedan tuota vahan viileampaa linjaa ja kylmempina aikoina tilaan yleensa: Grande skim cafe latte with extra foam.