Galrav - 2 cool 4 school (techno,hard house,nrg mixtape)

21 posts, 2 pages, 5,317 views

display23

Posts: 3,069

#1 • • display23
Galrav - 2 cool 4 school

5323666.jpg



:: 79,45 min
:: 109 mb
:: 148-168 bpm
:: 2xpioneer cdj-800, pioneer djm-300, technics 1210mk2



:: lakkiaisten kunniaksi tehty ensimmäinen mixaus teknarin kanssa. technoa,hard housea ja nrg:tä.
suhteellisen uutta materiaali, toivottavasti maistuu. tuttuun tapaan saa myös levyllä, postikulu hintaan



::01:: gaudeamus igitur
::02:: kernzy/klemenza :: sack the drummer
::03:: dynamo city :: one night in hackney
::04:: d.a.v.e. the drummer/k.n. :: mito city express
::05:: kernzy/klemenza :: u freak
::06:: unknown :: teen spirit
::07:: kampain :: scarface
::08:: karim :: kinky
::09:: od 404 :: 9 bar (dark by design remix)
::10:: jimmy/graeme s :: ha ha ha
::11:: kampain/michael james :: sick mother fukkas
::12:: captain tinrib :: the great gatsby (od 404 remix)
::13:: masmada :: what are you afraid of?
::14:: lab-4 :: gangstah
::15:: lab-4 :: requiem (jay richards remix)
::16:: aaron :: armada star


5323662.jpg


:: kiitos dominkh:lle servu tilasta
Avatar
#2 • • . Guest
Lähti downloudaukseen>> Palautetta parin kuuntelun jälkeen*joo*
Jone

Posts: 8,258

#4 • • Edited Jone Archibald Haddock
1:20 Gaudeamus Igituria takaa sen ettei tätä pysty kuuntelemaan kuin tän yhden ainoan kerran.

Sisällöllisesti tää on lienee koostettu vähän turhan kieli poskessa edes otettavaksi vakavissaan (?), eli sisältää turhan paljon sellaista tavaraa jolla voi lähinnä naurattaa kännisiä kavereita kotibileissä (TJEU: Track 6). Vaihdot alkavat kuitenkin menemään pikkuhiljaa about kohdilleen ja monet kikkailutkin löysivät paikkansa. Propsit siis siitä, kehitystä on tapahtunut.

9 Barista oon aina diggaillut, mutta toi dark by design remix siitä on mun mielestäni jotenkin todella omituinen. Pitää varmaan kuunnella muutamaan otteeseen ja miettiä mikä siinä mulle mättää. Selkeästi omituista on taas se, että Karimilla on pokkaa kutsua tota sen trackkiä omaksi tuotoksekseen, mutta se nyt tuskin on espoolaisen DJ:n vika. *nauru*

Aini, Requiem oli kiva. Se on aina, vaikkakin paljon kuultu.

Ei mul muuta, kiitti moi. *hihu*

(PS. "Ai miten muka oot ehtinyt kuuntelemaan jo?" No, en kuunnellut koko miksausta kun puudutti. Kelasin kyl välillä surutta.)
Rivakka

Posts: 593

#5 • • Rivakka T2xikerien
Sopivasti uus lämppäys levy illalle*kiitoskiitos*Palautetta annan jos muistan*iihhih*
akiapina

Posts: 2,729

#6 • • Edited akiapina apinaki
Tulipa kuunneltua kun teknoakin lupailtiin *hymy* Gaudeamus Igitur soi ehkä vähän turhan kauan, noi alkujutut toimii joskus, jos oikein muistan niin Orionin jossain polkkamiksauksessa oli Mattia ja Teppoa introssa *nauru* Mä taidan olla vähän huono arvostelmaan polkkaa kun se ei oo oikein ikinä ollu mun juttu, mutta aattelin nyt
kuitenki kokeilla :) Tokassa biisissä on aika hauskat spiikit, tosin ite tykkään siitä houseversioista enemmän :) Pari seuraavaa biisiä meni vähän ohi mutta tossa Teen Spiritissä on ihan kivaa rähinää, samoin tossa biisissä missä on No Goodia sämplätty. The Great Gatsby kuulosti aika kivalta, mutta muuten biisit oli vähän tasapaksuja eikä niistä mun mielestä tapahtunu oikein tapahtunu mitään, kauhea meno niissä tosin oli *hymy* Mutta tä taas johtuu edelleen siitä että polkka ei oikein maistu. Vimpassa biisissä on vähän trancempaa menoa mutta toi melodia ei oikein tipahtanu. Täytyy kyllä myöntää että bileissä tai paremmalla äänentoistolla tä toimis sata kertaa paremmin, ei ihan taustamusaks toimi :) Miksaustekniikka oli hyvää, sopivan agressiivista agressiiviseen musaan *hymy*

ps. Missä oli tekno *vink*

pps. Onnittelut lakista *aplodit*
Avatar
#7 • • . Guest
Mukava miksaus missä kivasti technoakin mausteena seassa!
Vaihdot menee hyvin myös eikä juurikaan mitään häiritsevää
laukkaa kuule missään vaiheessa*joo*
Avatar
#8 • • astaroth Guest
Joo, tää oli varmaan aika läpällä tehty.
Muutamia hyviä kipaleita, rakastuin tuohon Dynamo Cityn biisiin.
Laukkoja ei löydy, mutta vaihtojen ajoitukset haparoivat välillä: Masmadan biisi kestää liian pitkään ja Gangstah vaihtuu Requiemiin kesken kaiken.
Nuo nytkähtävät skrätsit ei oikein iske. Niistä voi saada paljon irti, mutta nuo eivät jotenkin uponneet nyt. Jäävät tavallaan merkityksettömäksi mausteeksi hiljaisuuden salliessa.
Volakikat taas toimivat hyvin, niistä plussaa.
Loppupuolen biisejä lukuunottamatta tämä oli aika tasapaksu, vaikka HH:t kolahtivatkin ihan OK. Vika biisi oli nätti. Gangstahin nostatusmelo on mulle edelleen orgasmi ja Requiemista oli todella hyvä kuulla remix, kun on kuullut alkuperäisen puhki.

Miksauksessa on paljon ideaa, mutta toteutus jäi nyt vähän keskikertaiseksi. Mutta ei tällä varmaankaan keikkaa Dance Valleystä olla hakemassakaan?*nauru*

Mutta seuraava odotellessa, 7/10.

PS. Onnea ylioppilaalle! :)
Rocca

Posts: 3,064

#9 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Joo kivoja piisejä ehkä sitä nirvanan piisiä ei olist tarvittu...ja jotain aika naurettavia kikkoja oli..pysty crossarilla...liikaa semmosia.eikä ne oikeen sopinu silleen kivasti siihe *uuh* mutt oikeen menevää..ehkä joku kerta livenä pääsen kuutelee *joo*


kulma_vellu.gif

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

display23

Posts: 3,069

#10 • • display23
Kiitoksia kommenteista.
Tuo Teen Spirit jakaa kivasti mielipiteet kahtia.
Hyvä niin.
Tää on muutenkin hiukka erilainen kuin aiemmat mixaukset,
mutta materiaali joka meikäläiselle tällä hetkellä parhaiten maistuu.
Turisti

Posts: 12

#11 • • Turisti pihalla
Ei oikeen rokkaa*eiei*
lulu.

Posts: 312

#12 • • lulu.
Oli oikeen maistuvaa settiä... Vaihdot sopi hyvi mun korvaan ja muutenkin oli ihan rullaava setti.....
Se Nirvanan biisi oli mun mielestä vaan hyvä piristys sinne väliin näin kun himas kuuntelee..*piis*
Kerrankin se bpm pysyi siellä missä pitääkin...*hih* Loppuun oisin ite laittanu pari jotain tykimpää biisiä
ku mitä siel oli, mut eihän se olekaan mun mixi.....*iloinen*

Toimii...*joo*
lulu.

Posts: 312

#13 • • lulu.
Sen verran vielä että tossa; dynamo city :: one night in hackney biisis on DIKKII......*super*
rec

Posts: 2,923

#14 • • rec
Missä tekno? Missä uudet raidat? Mikä tää juttu oikeen on?!! Jos soitat teknoa, nii soita sitä sitten kunnoilla ja paljon! Dynamo City on melkein enemmän ACIDia kuin teknoa, joten ei täs teknoo taida olla ku yks biisi...

*teknopol -hymiö*
display23

Posts: 3,069

#16 • • display23
Kiva nähdä, että mixauksia imutellaan paljon.
Tällä hetkellä 1239.

:D
Juhgu

Posts: 7,921

#17 • • Juhgu Virnistelijä
Mitenkäs saa tietää kuinka paljon mitäkin tiedostoa imutetaan?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Kriss G

Posts: 1,492

#19 • • Kriss G Wir brauchen bass

ant1:
tekno on teknoo ... polkka on polkkaa....



Mikä tarkottaa että....?

--
DESTROY ALL HIPPIES

Liqued

Posts: 187

#20 • • Liqued CyberHemuli
kyl oli taas kerran hyvää settiä!

--
Spin!