3h aikaa tuhlata 100 000, mitä tekisit??

362 posts, 19 pages, 97,635 views

lillikutti

Posts: 249

#261 • • lillikutti hyppivä jyvä
ostaisin eurolla karkkia ja lahjottaisin loput hyväntekeväisyyteen. puolet oikeutta eläimille-järjestölle ja puolet vaikka unicefille, että pienet tytöt kehitysmaissa pääsisivät kouluun. melkosta tuhlaamista *justjoo*

--
Kuluta harkiten. Boikotoi. Dyykkaa. Kierrätä. Ole vegaani!
-Kettutyttömusikaali-

Troll

Posts: 84

#262 • • Edited Troll ---Troll You´r Life---
Ostaisin studiovehkeitä. Ei varmaan kestäisi kuin puol tuntia....

--
---18.04---

Avatar
#264 • • Joe Le Bon Guest
Kunnon bileet
Jami

Posts: 19

#265 • • Jami
Kylläpä sitä tulisi ostettua kaikkee krääsää ja velathan sillä pitäisi ensin maksoo poies... niin ei tarttee kaikkien olla valittamassa että missäs rahat
Mark

Posts: 7,311

#266 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
maksasin kaikki laskut ja velat veks, siirtäsin lentolippujen päivää huomiseen ja lähtisin talvehtii kaakkois-Aasiaan jo nyt veks täält vammalandiast.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

ville

Posts: 3,780

#267 • • Edited ville olen oikeasti ujo

IlonaRoks, 11.8.2005 12:24:
no mulla ei menis ku minuutti. Soittasin pankkii ja maksaisin mun asuntolainan pois. heti samantien.*igor*



Sama juttu paitsi, että vielä jäisi maksettavaa :(

Mut toisaalta kk jäisi paljon enemmän rahaa käteen kun ei menisi lyhennyksiin niin suurta summaa :)
extramppa

Posts: 217

#268 • • extramppa hengailija

Humppabeibi, 14.7.2005 13:09:
Aika paha kyllä ajatella et toi 3 tuntia ois vaan aikaa. Siin ei mitään luksusasuntoa osteta.




Ja eipä tuolla 100 000 eurolla kummostakaan luksuskämppää osteta, vaikka ois kuinka kauan aikaa...
Itse varmaan sijoittaisin silti asuntoon. Katsoisin jonkun hyväkuntoisen, jossa olisi kaiken maailman kosteuskartoitukset tehtynä (ettei tuu ylläreitä). Sillä ei olis niin väliä, onko se kämppä just sellanen, missä mä haluisin itse asua, koska voisin laittaa asunnon taas myyntiin ja siitä saaduilla rahoilla katsella sitten rauhassa itselleen kämppää. Tai toisena vaihtoehtona vuokrata ostamani luukun.
pocahontazz

Posts: 57

#269 • • pocahontazz ..katsoo saa - ei koskee!!
Kyllä se niin menis, et kävelisin Hki-Vantaan kentälle ja ottaisin liput jonnekin -Ibiza maybe..*jiihaa*
Ja tänne tilille rahaa niin, että laskuista ei tarvii huolehtia pariin kuukauteen.. *hymy*

--
- fallen from heaven -

Avatar
#270 • • hyperventilaatio Guest
Varmaan lähtis Ducati 999R tilaukseen. Ihana pyörä, vaan niin helkutin kallis.
Pumis

Posts: 816

#272 • • Pumis Kike / Fab4
Uuden Audi TT:n ja sit lopulla härän sisäfilettä *vink*
evvk

Posts: 1,918

#273 • • Edited evvk
Ryyppäisin ne
JuHnu

Posts: 338

#278 • • JuHnu
helppo...ostaisin Nissan Skyline R-34 GT-R:än....siinä varmaa menis jo kaikki.....

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

Watlala

Posts: 41

#279 • • Watlala
Varmaankin helvetin ison kämpän. ja sitten bileiden järkkäys pikapikaa....
-miquel-

Posts: 39

#280 • • Edited -miquel-
juottaisin marian & chassen känniin... rahat loppuis kyl varmaan kesken... *nauru*

itte oisin kuivin suin...