Diffás pres: Soulful House 4

12 posts, 1 page, 2,125 views

:D

Posts: 3,707

#1 • • Edited :D
soulfulhouse4.jpg

Hei taas on aika paljastaa tämän talven Soulful House
miksaus. Siitä on jo melkein 4 vuotta aikaa kun ensimmäinen
osa näki päivänvalon. 2. osan jälkeen suosion kasvattua,
tuli päätettyä, että joka talven Joulukuussa tulee uusi setti.

Tässä setissä on biiseja jotka on säväyttänyt sen verta, että
ne on poistettu kaupasta ja laitettu settiin. Suurimmaksi osaksi
siis sisältää vanhempia raitoja, mutta mukana on muutama
tämänin vuoden tuotos. Tälläkertaa onkin pääpaino melodialla
ja groovella, ei niinkään paljoa vokaaleilla, kuten aiemmista o
sista on käynyt ilmi.

Nyt nauttimaan annoksesta raikasta musiikkia!

Soulful House 4

Illustrator

Posts: 3,171

#2 • • Illustrator
Pikaselaukselta vois sanoo, et kivan kuulosta. Laitan vaikka tarkempaa palautetta, ku saan tän toiselle koneelle.*hihu*
JuzaDee

Posts: 39

#3 • • JuzaDee nnnngh!
oikee mukava miksi ^______^ pistin oikee yöks soimaa ku menin sängylle chillaa.. ja taasen aamulla ennen ku lähti kouluu *hih*

onnittelut onnistuneesta setistä
*aplodit*

--
Turn your face to the sun and the shadows fall behind you

JuzaDee

Posts: 39

#5 • • JuzaDee nnnngh!
sitä tarvihe nii tarkasti kuunnella :F

--
Turn your face to the sun and the shadows fall behind you

Illustrator

Posts: 3,171

#6 • • Illustrator
Joo, tää oli kyl todella lepposta meininkiä. Miksaus oli tyyliin sopivaa ja mun mielestä aika virheetöntä.

Lisää progressiota oisin ehkä kaivannu. Tää on turhan tasapaksua "aktiiviseen" kuunteluun, mut taustamusana toimii todella hyvin. Biiseistä en osaa mitään sanoo, mut kivaltahan ne kuulosti.*nauru*

Eiköhän tää vielä useemmankin kerran soi.

Ps. Äänenlaatu on muuten kohtuullisen kehno. Vai oonko vaan turhan tarkka?*vink*
:D

Posts: 3,707

#7 • • :D

Illustrator:
Ps. Äänenlaatu on muuten kohtuullisen kehno. Vai oonko vaan turhan tarkka?*vink*



Nojuu ei kyl kykene ihan parhaal bitratel jakamaan, kun tämä nykyinenkin on kulutellut
kaistaa jo aika paljon päällse sadan gigan parissa viikossa. :)

Nojuu. Tämähän ei olekaan tarkoitettu kuin kuuntelu/fiilistely-setiksi, siksi ehkä tässä
ei hirveesti revitellä hirveesti. Tiedä sitten niin. Itse olen ainakin suhteellisen tyytyväinen.
Illustrator

Posts: 3,171

#8 • • Illustrator

diffas:
---
Illustrator:
Ps. Äänenlaatu on muuten kohtuullisen kehno. Vai oonko vaan turhan tarkka?*vink*

---


Nojuu ei kyl kykene ihan parhaal bitratel jakamaan, kun tämä nykyinenkin on kulutellut
kaistaa jo aika paljon päällse sadan gigan parissa viikossa. :)

Nojuu. Tämähän ei olekaan tarkoitettu kuin kuuntelu/fiilistely-setiksi, siksi ehkä tässä
ei hirveesti revitellä hirveesti. Tiedä sitten niin. Itse olen ainakin suhteellisen tyytyväinen.

Toi kaistan kulutus on kyllä ongelma. En tiiä mil softalla teet noi mp3:set, mut mulla on joku creativen softa millä saa ihan siedettävän kuulosia 128kb/s. Tulisko sit 160:sestä paljonki isompi? Tää olis sopinu pirun hyvin vaikka autokuunteluun...*piis* Nim.Turhan tarkka *nauru*
anthocyan

Posts: 1,511

#10 • • anthocyan Kohti valoa...
*sydän* Tää oli todellakin mun makuun. Ihanaa kuunneltavaa aamulla, kun on juuri herännyt. Chillii... Kaunista... *iloinen* Ihana! Ei voi muut sanoo. *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

*hymy*

Posts: 322

#12 • • *hymy*
Tykkäsin. Kovasti! *sydän*