hiukkasen säröisempää ja nopeampaa teknoa

10 posts, 1 page, 2,196 views

pmid

Posts: 528

#1 • • pmid hyvänpuolulainen
Antakaas palautetta kaikki teknon ystävät! Olen väsännyt nämä kuulokkeilla, koska jopa ne tarjoavat oikeamman äänimaiseman kuin paskat lattiakaappini. En siis ekutuksista ja volumeista ole ihan satavarma, mutta kertokaa ihmeessä mikä on vialla, jos on jotain *hymy*

http://www.niksula.cs.hut.fi/~ajkaukin/musa/dimp_-_kerb_krasher.mp3

Kiitos!

--
Only sick music makes money today.

- Friedrich Nietzsche

Miika

Posts: 893

#2 • • Miika
Aika tummaa... Toisin haitsuja vähän ylöspäin. Siellä on 2 basaria päällekkäin, toinen tulee ns. flamilla eli etulyönnillä, onko se tarkotuksella? Sinänsä ihan tyylikästä rupua, kivat kilkerytmit ja niiden rakentuminen.
pmid

Posts: 528

#3 • • pmid hyvänpuolulainen
Etulyönti tahi takalyönti, miten sen haluaa ottaa. Mutta on se juu tarkoituksella *hymy*

--
Only sick music makes money today.

- Friedrich Nietzsche

--

Posts: 94

#4 • • --
meitsi tykkää tosi paljo. tosi hyvä meno ja meininki! tälläsen ei ees tarvii olla teknisesti mitenkää loistavaa... itseasias rupinen soundi kuulostaa paljo paremmalt mun korvaan. ainoo mitä vois ehkä parantaa ois basarin potkivuus, mut ainakaan mun kuuntelunautintoo se ei haittaa tääl himas tippaakaan.

hyvää työtä :)
rec

Posts: 2,923

#5 • • rec
Sanoisinko, että synkkää ja hypnoottista! *hymy* Ei muuta kun jatkossa ehkä skidisti värittää biisiä tavalla tai toisella! Mutta näinkin hyvä. Sanoisin myös, että potentiaalia pojasta löytyy! *piis*
Avatar
#6 • • trusti Guest
mukavaa mättöä!
Avatar
#7 • • . Guest
Tulee kyllä muutamat saksa schrazz plätyt mieleen tästä positiivisesti!!
Ehkä miksaukseen vielä hiomiosta ja hyvä masterointi niin olisi
vallan toimivaa säröä vaikka tanssilattialla!
pmid

Posts: 528

#8 • • pmid hyvänpuolulainen
Kiitoksia ihmisille kommenteista! Toivottavasti saan pian lisää vastaavaa aikaseksi. Työn alla on jo... *hymy*

--
Only sick music makes money today.

- Friedrich Nietzsche

Pablo

Posts: 1,875

#9 • • Edited Pablo
Hyvän kuulloinen kipale. Yksinkertaista mutta sen pitääkin olla. Kilkutukset ja kolkutukset toimii mulle aina ja tämän biisin vastaavat oli mallikkaasti toteutettu. Täällä mun kaikukammiossa kuunneltuna biisin miksauksessa ei pistänyt mikään erityinen osa-alue korvaan. Kun luin edelliset palautteet kuuntelusta jälkikäteen - haitsut voisi kyllä munkin mielestä olla enemmän esillä. *piis*

EDIT: Lisäyksiä
bansq

Posts: 931

#10 • • bansq leftfield winger.
kas, antillakin teknoheppi vipattaa ;)

toi peltiprässin kuulonen systeemi toimii, ihan kun se ei vaan mitenkään mahtuis mihinkään muottiin. sais vaan jatkua ns päällimmäisenä äänenä, nyt ton terävin kärki häviää basariin kunnes se poistuu kokonaan.
helppo ja hyvä rakenne, ensin kehittyy, hyppää pienen pausen (se häiriöääni bout 2.40 kohalla) jälkeen full tilttiin ja palaa takas samaan.
tohon häiriöön siirtyminen vois olla nopeampi, melkein 20 sec tollasta kaikki päällekkäin-ääntä tekee olon jotenkin vainoharhaseks, varmaan makukysymys mut imo teknoon kuuluu nopeat ja jotenkin kulmikkaat siirtymiset.

mut topshittiä, tää on ihan kuukauden tune mulle, 9/10 ilmankin noita pikkuviilauksia. lisää usvaa putkeen! :)

--
plip goes on.