JussiS - Trancemix 9

35 posts, 2 pages, 5,744 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Jussi Soro choon!
Pitkästä aikaa uusi trancemix. Tällä kertaa liikutaan hieman progemmalla suunnalla, ja jätetään tiukemmat ja psykemmät raidat rauhaan. Mukana aika paljon uusia suomalaisia biisejä, ja tottakai jotain vähän vanhaakin, vokaaleilla ja ilman.

Tracklist:

1. Jase From Outer Space - Do What You Want (Infusion remix)
2. Ridgewalkers - Find (Andy Moor remix)
3. Trafik - Your Light (Luke Chable remix)
4. U&K - Undertones
5. Marco V - Automanual
6. Miika Kuisma & John '00' Fleming - Twisted
7. Miikka & Jussi - Reginella
8. AR52 - Piiska
9. Miikka & Jussi - Highway Patrol
10. Young Parisians - Jump The Next Train (Kuay & Albert remix)
11. Solar Stone - Seven Cities (Atlantis remix)

Tärkein, eli linkki: JussiS - Trancemix 9

Palaute olis tosi kivaa *plur*
Wert

Posts: 3,386

#2 • • Wert Varapalkkaliukuja
joppade joo...
aamukiksua taas.. :)
Alun biisit ei sit oikee iskeny millää.. automanual oli sit sellanen käännekohta että alko paremmin maistuun. setin ehdottomasti parhaat raidat oli piiska ja reginella. vaihdoissa ny ei oo moittimista mutta jotenki vähä tasapaksu setti oli...
eräs vaihto siel hämmästytti ja en tiä että mitä siitä sanois. *hih*

ehkä pikkasen verran parempaa jussia oon aiemmin kuullu kyl.


annetaan 8-/10
thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas
ei kyllä oikein iskenyt, jotenkin vaihdot kummallisia
ja biisit myös. automanual nyt toimii aina ja piiskakin
on sieltä paremmasta päästä. muuten vähän mitään
sanomatonta. missä tästä oli se trance (tietty viimeinen
biisi on klassikko, mutta muuten..)

7,5 / 10
akiapina

Posts: 2,729

#4 • • akiapina apinaki
No niin, Jussin deepimpää trancemiksausta ollankin odoteltu :) Ekat 20min kuunneltu ja hyvältä kuulostaa, vähän tarkempaa kommenttia myöhemmin *hymy*
Nega

Posts: 851

#5 • • Edited Nega Mental, Progress
Noniin, nyt on pari kertaa tullut kuunneltua toi setti läpi.
Hyvää settiä Jussilta. Hieman erilaista kuin aikaisemmat mutta toimii.
Vaihdot on pitkiä mutta agressiivisia (ainakin setin alkupäässä), mistä henkilökohtaisesti pidän erittäin paljon.

Tuota miksausta on taas tullut odoteltua, joten annetaan arvosanaksi:
9+/10
Jussi Soro

Posts: 6,385

#6 • • Jussi Soro choon!

Wert:
eräs vaihto siel hämmästytti ja en tiä että mitä siitä sanois. *hih*


Thomas:
jotenkin vaihdot kummallisia


Saiskos noista jotain tarkempaa infoo, ite oon nimittäin suhteellisen tyytyväinen vaihtoihin?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#8 • • Jussi Soro choon!

Wert:
highway patrollista tohon seuraavaan biisiin jotenki "erilainen" vaihto... en ny oikee tiä viel että onko se hyvä vaihto... :) ainaki erilainen... *hih*


Patrolissa on siin just ennen kun bassot vaihtuu vittumainen 8 biitin "tauko" biitissä... joka tekee siitä aika vittumaisen miksata. Miikka perkele ;)
Homegrove

Posts: 2,102

#9 • • Homegrove Further
Tulipa kuunneltua.

Sen verran nyt kyllä tulee ruoskaa että jos tehdään trancemix niin laitetaankos siihen jookos trancea eikä progea ylipitchattuna. Jase from outta Space ei todellakaan kuulosta hyvältä +9,5.

Muu alkupään setti menikin alas sitten ihan ok, tämmöstä vanhaa paskaa vaan hirvittää kaikki mikä on enemmän kuin 135 bpm. Loppu ei sitten oikein maistunutkaan, meni mielenkiinto ekan drumrollin kohdalla. Mutta se ei ole mixin tai tekijän vika vaan en vaan enää lämpee kiksulle yhtään.

Vika biisi oli juu ihan hirveä. Se edustaa just sitä karmeinta PLUR-kuraa mitä julkaistiin trance-huumassa 90-luvun lopulla.

Miksaus on kyllä erinomaisen tarkkaa mutta se ei ole Jussilta mitään uutta.

Sori avautumisesta.

--
Forward thinking house music

akiapina

Posts: 2,729

#10 • • akiapina apinaki
Mitäs nyt sanois..vähän turhan paljon näin tiiviissä paketissa. Alun progeilu vaihtuu aika jyrkästi tohon Automanualiin, ja Twistedin kohdalla mennään jo täysillä. Kaikki
biisit eivät iskeneet kauhean hyvin, mutta ei tässä mitään pahoja rosvosektoreitakaan ole. Mulle toi Seven Cities taas kolahti, en oo ilmeisesti kuullu sitä vielä kyllästmispisteeseen asti :) Miksaus on jälleen helvetin tarkkaa, propsit siitä. Parhaat biisit oli mun mielestä Your Light ja Reginella, Seven Citiesiä tietty unohtamatta.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#11 • • Jussi Soro choon!

Aki A.:
Alun progeilu vaihtuu aika jyrkästi tohon Automanualiin, ja Twistedin kohdalla mennään jo täysillä. .


Mmjoo, totta toikin, mut liian hidas setin kehittäminen erityisesti kotikuuntelussa ei kyl oikein mua oo koskaan lämmittäny, ei vaan jaksa enää kuunnella kauheesti miksauksia mis on 80 minsaa samaa soundia... muutenkin tulee nää aina nahoteltuu kerralla purkkiin ilman hiomista, ni sit jälkeenpäin löytyy kyl aina tollasia. Piiskan ja Twistedin paikat olis näin jälkeenpäin ajateltuna voinu kyl hyvin vaihtaa.

livenä tietty setin rakennus on kyl melkein tärkein asia aina :)
Avatar
#12 • • astaroth Guest

JussiS:
livenä tietty setin rakennus on kyl melkein tärkein asia aina :)


Ja näissä miksauksissa ei kyllä pahemmin settiä edes
ehdi kunnolla rakentelemaankaan. Voi viedä helposti useamman tunnin,
riippuen tietenkin, kuinka pitkälle tarkoitus on mennä.
LoFi

Posts: 726

#13 • • LoFi
Itselläni tämä miksi on jo soinut niin monta kertaa stereoista että pakko kyllä sanoa että minä pidän tästä setistä! Onhan tuo myönnettävä että aika terävä vaihto tyylistä toiseen tapahtuu, mutta ei tuo minua nyt niin hirveästi häiritse..

Setin kohokohdat:
Ridgewalkers - Find (Andy Moor remix)
U&K - Undertones *ps. mistäköhän tämän vinyylin saisi?

..kävelin tuossa paikalliseen levykauppaan eilen ja myyjä (Joop [mm. act of god]) tunnisti minut nimen perusteella suomalaiseksi ja kehui teidän uutta levyä ;) Suomi maailman kartalle!
Jussi Soro

Posts: 6,385

#14 • • Jussi Soro choon!

LoFi:
Itselläni tämä miksi on jo soinut niin monta kertaa stereoista että pakko kyllä sanoa että minä pidän tästä setistä! Onhan tuo myönnettävä että aika terävä vaihto tyylistä toiseen tapahtuu, mutta ei tuo minua nyt niin hirveästi häiritse..

Setin kohokohdat:
Ridgewalkers - Find (Andy Moor remix)
U&K - Undertones *ps. mistäköhän tämän vinyylin saisi?

..kävelin tuossa paikalliseen levykauppaan eilen ja myyjä (Joop [mm. act of god]) tunnisti minut nimen perusteella suomalaiseksi ja kehui teidän uutta levyä ;) Suomi maailman kartalle!


Tota Undertonesii ei viel saa mistään, se on CD-R promo täl hetkel. Tulee varmaan joltain lafkalta ulos jossain vaihees, toivottavasti ainakin. Tekijöinä siis Uke & Kimi.

Ai niinku se Joop jolla on mm. Sonzus? :)
LoFi

Posts: 726

#15 • • LoFi

JussiS:

Ai niinku se Joop jolla on mm. Sonzus? :)



kyllä*hymy*
COBALT

Posts: 1,407

#16 • • COBALT akitaattori
Ei aukene Jussiksen linkki, aaapuuvva! ??? *täh*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#17 • • Edited Jussi Soro choon!

COBALT:
Ei aukene Jussiksen linkki, aaapuuvva! ??? *täh*


näköjään joo koko serveri alhaalla. korjaantunee jossain vaiheessa itsestään. Siinä vaiheessa viimeistään kun toi mun avatar alkaa taas toimia...

malttia :)
COBALT

Posts: 1,407

#18 • • COBALT akitaattori

JussiS:


malttia :)



Malttia? Hehe, mutku mä oon sun fäni!!! *nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#19 • • Jussi Soro choon!

COBALT:
Malttia? Hehe, mutku mä oon sun fäni!!! *nauru*


Nyt näyttäis toimivan taas :)
TonySt

Posts: 4,166

#20 • • Edited TonySt mediamoguli
Todella herccuu. Tällaista soundia saisi kuulla enemmänkin bileissä ainaisen Tab-herutuksen sijaan.

"9. Miikka & Jussi - Highway Patrol" *kuolaa*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***