76 posts, 4 pages, 19,824 views
salaisinko?:
[iso]Welcome to t3h INTARWEB![/iso]
Anime:
Tekeekö se susta homon jos kommentoit kundien kuvia?
Oliskohan sunki aika astuu kaapistas? Tähän vuodenaikaan pipon löysääminen ajaa kans saman asian..
Ana-5000:
Korjattu ^__^
Mikko Grönroos:
---
Anime:
Tekeekö se susta homon jos kommentoit kundien kuvia?
Oliskohan sunki aika astuu kaapistas? Tähän vuodenaikaan pipon löysääminen ajaa kans saman asian..
---
Tämä oli sitä paljon parjattua sarkasmia, kuten myös;
KALLIO = AITOO
Mutta kuten Aatos Erkko totesi, ihmisten pitäisi miettiä huumorin rakennetta. Lähinnä siltä kantilta, että pitäisikö huumorin rakentua ilolle ivan sijasta. Lupaan miettiä asiaa :)
Anime:
Tuol on hirvee läjä kaikkii kivoi hymiöitä joilla voi vähän valottaa onko kyseessä sarkasmi / joku muu huumorin alalajike vai onko kyseessä karu totuus..
Jääkäämme miettimään mikä oli asian laita, vai olikos mulla tässä se huumorintaju hukassa..
typ0:
mulla on siistein profiilikuva!!! capish!
mayah:
Anteeksi off-topik
---
Ana-5000:
---
typ0:
---
Se on CAPISCI! (Ainaki Tresin mukaa.)
---
Säännöllisten verbien taivutus ITALIAN ALKEET:
Italian kielessä säännöllisesti taipuvat verbit jakautuvat kolmeen konjugaatioon:
1. -are-loppuiset
2. -ere-loppuiset
3. -ire-loppuiset
Lisäksi on olemassa 3B-ryhmä, eli ne -ire-loppuiset verbit, joihin tietyissä muodoissa (preesens ja käskymuoto) ja tietyissä persoonissa (koko yksikkö ja monikon 3.persoona) lisätään -isc- vartalon ja taivutuspäätteen väliin. 1,2 ja 3 konjugaatioon pureudumme silloin kun siihen on aihetta, nyt keskitymme vain 3B:hen koska se on aiheuttanut ongelmatilanteita useampaan otteeseen.
io cap-isc-o
tu cap-isc-i
lui/lei cap-isc-e
noi cap-iamo
voi cap-ite
loro cap-isc-cono
Kaverille voit siis sanoa capisci, mutta jos haluat olla kohtelias ja teititellä, käytä muotoa capisce.
Italian kielen perusteet päättyvät tältä erää tähän.
CryOniC:
Ehdottomasti hienoimmat kuvat löytyy täältä
-Haltija-
CryOniC:
Ehdottomasti hienoimmat kuvat löytyy täältä
Liquid ChiLDi
Ana-5000:
---
typ0:
---
Se on CAPISCI! (Ainaki Tresin mukaa.)
Must siistein profiilikuva on sil kenellä näkyy eniten paljasta pintaa!