Nomic - Holocaust

38 posts, 2 pages, 9,499 views

Mellu-

Posts: 4,006

#21 • • Mellu-
hmmmz.. miäki huomasin jotain pientä aleksimaisuutta. Mutta biisi kuulostaa mun korvaan tosi hyvältä,juuri tätä kaipasinkin *hymy* tää jotenki vaa iski :) pimputus ja lapsen jodlaaminen *sydän* hyvä nomic *hali* , seuraavaks sit se kaija koo hässäkkä *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

nostatus

Posts: 343

#22 • • Edited nostatus
Hieno melodia ja muutenkin potkiva biisi! Tälläistä on kaivattu...

Ai niin, itkut pois ja nimeksi joku muu. Ei sovi ollenkaan biisin varsinaiseen tunnelmaan.

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

liikkuva muna

Posts: 2,652

#23 • • liikkuva muna an egg on the move
Loistobiisi! *grr* Meni kyllä mun suosikiks sun tuotannosta *hih* Taidetaan muuten hakea aika pitkälti samoja juttuja noiden melodioiden kanssa *vink*

Toivotaan että soi seuraavassa livessä *jiihaa*
T-mu

Posts: 2,980

#24 • • T-mu Läskimooses

alek száhala:
Loistobiisi! *grr* Meni kyllä mun suosikiks sun tuotannosta *hih* Taidetaan muuten hakea aika pitkälti samoja juttuja noiden melodioiden kanssa *vink*

Toivotaan että soi seuraavassa livessä *jiihaa*



vähän offtopic mut tein eilen vahingossa ihan aleksimaisen melodian *hih* taidankin lähettää sen raakileen sulle niin tehään se yhteisbiisi *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#26 • • UnityF joo just se
Että mä tykkään tästä päivä päivältä enemmän ja enemmän... *plur* *jiihaa*
Dementation

Posts: 2,892

#27 • • Dementation wednesday?
Tää soi mulla muuten kolmatta päivää kohta putkeen repeatilla... Ja en vielä oo kyllästynyt... Käy repeatilla soittamalla ihan omasta setistään... Hienoa Nomic! *aplodit*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Andy

Posts: 1,019

#28 • • Andy
Gemingaaaah 8D ..viude mikä vääntö ...on tainnu polku mennä umpeen q oot koneelle jääny.. :D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Skipi

Posts: 650

#29 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Onpahan meidän Nomic taas tehny jotain aikamoista.. *yingyang* *piru*
Kaunista!
nomic

Posts: 4,120

#30 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

alek száhala:
Loistobiisi! *grr* Meni kyllä mun suosikiks sun tuotannosta *hih* Taidetaan muuten hakea aika pitkälti samoja juttuja noiden melodioiden kanssa *vink*


jooh, soittelin syntetisaattoria ja tommonen melodia tuli eteen niin pakkohan se oli käyttää pois *blush*


Toivotaan että soi seuraavassa livessä *jiihaa*


huomenna sen näkee *vink*
Zeni-

Posts: 1,104

#31 • • Zeni- Funky Little Man
Uijui uutta matskuu *hymy*
pitää kyl sanoa että taas on onnistunutta soundia, ME LIKES "veri veri mats" *hih*
huomenna sitten lisää Lahdessa *hymy*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Kanone

Posts: 123

#32 • • Kanone Drunken Master
Ihan helmi biisi, jeesaa darrapäivänä, vitu hyvä melodia ja bassline sopii siihe ku nyrkki perseesee, keep up the good work! :D

--
-Painerecords, Lti-

Juha

Posts: 73

#33 • • Juha Member of team -ta-
Nyt on pakko tunnustaa että tästä biisistä löyty sellasia fiiliksiä jotka luulin jo kadonneen!
Tässä on jotain muutakin kuin sitä samaa paskaa mitä tuntuu nykypäivän joka humppa biisistä löytyvän.
ei ole sitä samaa tum tum tum,untsiki untsiki.
aivan loistavaa ja kiitos mielellään lisää näitä! ! !
mange

Posts: 1,913

#34 • • mange Terrorcraft
Ei avataunut ihan ekalla kuuntelukerralla ja jäi jotenkin latteeksi, mutta mitä enempi tätä kuuntelee niin biisi saa aivan toisenlaisen merkityksen. Tempo on sopivaa ja saundit kilisee ja kolisee hyvässä yhteisymmärryksessä. *hymy*
Liqued

Posts: 187

#35 • • Edited Liqued CyberHemuli
Ihan älyttömän hyvää settiä..tämmöst pitäs saada lisää ja paljon! Ja pituus oli just sopiva..

--
Spin!

bubble

Posts: 117

#36 • • bubble
uih,tää on tosi ihana biisi *pihkassa*
tätä tulee soimaan aivan VARMASTI meitsil pitkään *joo* *hih*
nomic

Posts: 4,120

#37 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
kiitos erittäin paljon kaikista kommenteista *hymy*
vähän kyllä pelotti tunkea tää tekele nettiin kun on ensimmäinen biisi uudella softalla ja rojulla.

saas nähä jos tunkisi jouluksi jotain uusia yllätyksiä nettiin *vink* ... *pahis*
Juhgu

Posts: 7,921

#38 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Vauvan itku on kyllä IMO yksi ärsyttävimmistä äänistä tällä planeetalla. Lisäksi tuosta nimestä tulee vähän eiei-olo, eikä se oikein mielestäni sovi tähän biisiin. Mutta ei nimi biisiä pahenna *hymy*

Ja nuo nyt ovat pikkumoitteita. Erityismaininta tulee siitä miten osaat tehdä bassoon/bassorumpuun ns. schmunaa. Muutenkin tämä biisi aiheuttaa pakonomaista jalan vispaamista ja aiheuttaisi varmasti livenä jengissä melkoista riehumista. Tykkään *piis*.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)