Pulsar - afterparty 6.12.2004 @ Helsinki

21 posts, 2 pages, 3,181 views

Pulsar Crew

Posts: 88

#1 • • Edited Pulsar Crew
maanantai 6.12.2004, 05 - 14, K18 @ Wäiski / Helsinki

special guest:

Dj Svenson (Netherlands // Belgium) Svenson & Gielen - "Beauty of silence"

Eliot Ness (house set)
Kaiu & Sakura (residents)
E-nrg
Sasha F
Mayah
Puistokemisti
Steven Hoaks
Poliisi
OlliS

ylä ja alakerta auki ensimmäistä kertaa - kapasiteetti 500 hlöä
hard trance, house, progressive, psy, tekno, trance, tribal

afterparty upstairs
05:00 69
06:00 Svenson (NL)
08:00 Kaiu & Sakura
09:45 Eliot Ness
11:30 Poliisi
12:30 Puistokemisti

afterparty underground
06:00 Steven Hoaks
07:00 E Nrg
08:00 OlliS
09:00 Mayah
10:00 Sasha F
11:00 Sergei Skhuroff
12:00 end


-5.12 Hard Energy - Proteus (exclusive 3 hour set)
-6.12 Afterparty @ Wäiski - Dj Svenson (Svenson & Gielen, Netherlands)
(ylä ja alakerta auki ensimmäistä kertaa jatkoilla)
-12.12 Afterparty @ Wäiski
-18.12 Pulsar x-mas party @ Wäiski Oliver Bondzio (Hardfloor, Germany)
-19.12 Afterparty @ Wäiski Wayne Fountain (UK) + xxx xxx...
-31.12 HelsinkiNYE @ Wäiski - Airwave (Belgium)
-1.1. Aamukaste 05-15 @ Wäiski - 3 tilaa auki

-24.3. Pulsar - Helsinki klubi

Vuodenvaihteessa julkaisemme uuden residentin vuodelle 2005
Pulsar Crew

Posts: 88

#2 • • Pulsar Crew
afterparty upstairs
05:00 69
06:00 OlliS
07:00 Svenson (NL)
09:00 Poliisi
10:15 Eliot Ness
12:00 Kaiu & Sakura

afterparty underground
06:00 Steven Hoaks
07:00 E Nrg
08:00 Puistokemisti
09:00 Mayah
10:00 Sasha F
11:00 Sergei Skhuroff
12:00 end
UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
jos en kuole flunssaan ennen tätä niin suunitelmat muuttuu sen osin rt mä oon täällä koska olli soittaa *joo*

Nyt vaan teetä nasuun oikeen kunnolla.. *joo*
Pulsar

Posts: 10

#5 • • Pulsar The
Tuossa yllä näytti olevan kahta erilaista aamubileiden aikataulua. Tässäpä ne oikeat:

afterparty upstairs
05:00 69
06:00 Svenson (NL)
08:00 Kaiu & Sakura
09:45 Eliot Ness
11:30 Poliisi
12:30 Puistokemisti

afterparty underground
06:00 Steven Hoaks
07:00 E Nrg
08:00 OlliS
09:00 Mayah
10:00 Sasha F
11:00 Sergei Skhuroff
12:00 end
UnityF

Posts: 15,721

#6 • • UnityF joo just se
Niih ja illan tapahtumassa mä myyn lippuja aamuihin halvemalla.. *joo*
Joten nykimään hihasta vaan.. ja jos ei haluu "jonotella" niin ostakaa multa jo liput ennen pilkkuu... *hymy* *piis*
Avatar
#7 • • ikj Guest
olipa yllättävän hyvät aamut wäiskissä. johtuen kyl siitä et alakerta oli auki.. ari soitti kivaa psykee alussa alakerrassa, & enrg'ltä tuli aika loisto 'uk hard acid tekno jotain' =PP setti heti perään, yllätyin. ainakin alku puolisko uppos hyvin ennen ku meni ns. 'polkaksi'.
harmi et jäi kaiu & sakura väliin taas, joutu lähtee kotiin..
kiitos! :)
subu

Posts: 1,174

#8 • • subu Suski
Kerranki jakso olla 50min kauemmin*nauru*
Hyvä Ari, kyl psyke uppoo aina*sydän*
enrg

Posts: 2,040

#9 • • enrg

idi:
olipa yllättävän hyvät aamut wäiskissä. johtuen kyl siitä et alakerta oli auki.. ari soitti kivaa psykee alussa alakerrassa, & enrg'ltä tuli aika loisto 'uk hard acid tekno jotain' =PP setti heti perään, yllätyin. ainakin alku puolisko uppos hyvin ennen ku meni ns. 'polkaksi'.
harmi et jäi kaiu & sakura väliin taas, joutu lähtee kotiin..
kiitos! :)



oli 3 erilaisen keikan levyt kassissa ja sen takia selektio jäi vähän vajaaksi.. ens kerral sit enemmän sitä itseään.



hyvät jatkot oli ja kiitos kaikille vanhoille ja uusille tutuille *nauru*
kemuttaja

Posts: 385

#10 • • Edited kemuttaja Team Kemuttajat
Oli kyl ihan jees jatkot*iloinen*..Alakerran musa oli kyl aivan loistavaa*aplodit*..Yläkerran menokin ois maistunu mutku meinas mennä kuulo siel*ding*..
Alko vaan väsyttää ihan sairaasti 8 aikoihin niin joutu lähtee himaan*nyyh*..

--
*igor*kyl mun piti*igor*

UnityF

Posts: 15,721

#11 • • Edited UnityF joo just se
Toi yleisesti kohta palautteestani koskee myös aamuja.. Mun mielestä vaikka bileissä olis kuinka paljon tuttuja ja hyviä soittajia niin jos mm. ilmastointi kusee ja tekniikka myös niin ja volanappuloita pidetään kaakossa niin ei voi vaan viihtyy vaikka paikalla olisi soittamassa itse jeesus opetuslapsineen.

Nämä asiat kusee kerta toisensa jälkeen niin en ymmärrä miksi muut vaikenee niistä vaikka bileissä kaikki niistä valitteli mm. mulle suoraan. joten mä nytten siirrän sen vyöryn tänne. Jos ihmiset sanoo mulle bileissä et vittu kun puhaltaa kuumaa ilmaa, korvia särkee ihan sikana ym ym.. niin voisin kyl toivoo että myös täällä palautteessa ikuisen plurin sijaan sanottaisiin myös ne risut niin ehkä järkkäri tekis myös asialle jotain. Mut jokaisen oma päätös mitä palautteeseen laittaa ja mitä on laittamatta.


mun palaute kokonaisuudessaan:

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=32945;pid=446981#446981



*piis*
Jammailija

Posts: 3,224

#12 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
word*piis*!
Pistäkääs ihmiset tulee rakentavaa palautetta ni bileet vaa paranee ja paranee*joo*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Pumis

Posts: 816

#13 • • Pumis Kike / Fab4
Unity on todella oikeassa, jos pitää laittaa sormet korviin, niin musa on aivan liian kovalla. Bileissä oli tosin frendejä ja alakerran musakin iski tajuntaan, mutta yläkerrassa ei voi muuta sanoa kuin, että musa pienemmälle, prkele !
Mä arvostan kuuloani sen verran paljon, että en aio moisiin bileisiin enää raahautua, koska en ainakaan maksa kuuloni pilaamisesta. Tai sitten järjestäjän on huolehdittäva, että paikalla on tarjolla korvatulppia jokaiselle. (näin sanoo muistaakseni Suomen laki).
Individual

Posts: 10,942

#14 • • Edited Individual HYPNO!
Niitä tulppiahan ei voi itse hankkia, eihän.
Mulle ainakin kovalla soiva pa on yksi tärkeä tekijä bileissä osana sitä kokonaisvaltaista kokemusta mitä valot, musiikki, tanssiminen ja ympärillä olevat ihmiset muodostaa.
Mutta tietenkin kun dj-tapahtumissa ei ole sitä rockikeikkojen ongelmaa, että jo pelkästään bändin backline tuottaa meteliä ja miksaajan tarttee luukuttaa pa:sta ääntä sen yli, ellei sitten halua, että pa toimiikin pelkkinä laulukamoina. Eli kyllä noissa laskemisenkin varaa varmaan välillä kuitenkin on.
UnityF

Posts: 15,721

#15 • • Edited UnityF joo just se

Individual:
Niitä tulppiahan ei voi itse hankkia, eihän.
Mulle ainakin kovalla soiva pa on yksi tärkeä tekijä bileissä osana sitä kokonaisvaltaista kokemusta mitä valot, musiikki, tanssiminen ja ympärillä olevat ihmiset muodostaa.



turha puhuu jos et ollu itte paikalla kuuntelemassa miten kovalla ne oli. Itse nautin myös todella paljon että musiikki on kovalla ja kertakaan vuosien saatossa en oo korvatulppia käyttäny ja kuuloni on edelleen todella hyvä tarkistuksen mukaan joka tehtiin vähän aikaa sitten. mm. illuissa tanssin aina kajarin vieressä ja ei tunnu missään. Mut täällä se tuntu vaikka en ollu lähelläkään kajarii.. päähän jomotti ja se musiikki meni epäselväksi puuroksi koska se oli niin lujalla. Siitä ei vaan voinu nauttii muuta kun kuuroutuva ihminen. Tämä ylitti jopa Lisa Lashesin keikan keväällä jossa musiikki oli silloinkin aivan tajuttoman kovalla.

Ja jos siitä käydään sanomassa moneen otteeseen niin en ymmärrä ikä siinä on niin epäselvää järjestäjällä tajuta että ihmiset ei nauti.

ps. ja joo kyllä niitä korvatulppia pystyy ostaa etukäteen mut kyllä se mun mielestä on hyvää asiakaspalvelua bileissä että niitä on mahollisuus myös paikan päällä ostaa. Osa unohtaa ne tulpat kotiin ja osa yllättyy miten kovalla se musiikki voi ollakkaan. joten mun mielestä järjestäjä voisi nähä sen verran vaivaa ja ostaa niitä sen yhen ison lootan sieltä apteekista.. ei luulis olevan iso vaiva. Nyt moni lähti kotiin kesken bileitten koska tuli päänsärkyy ja ei jaksanu ollu niin kovassa metelissä.
Individual

Posts: 10,942

#16 • • Individual HYPNO!
No joo...liika on tietty aina liikaa. Ja sitten myönnän itsekin, että musiikki kuullostaa aivan paskalta kun pienestä pa:sta revitään kaikki irti ja ääni todellakin menee sellaiseksi ettei siitä saa kukaan mitään selvää. Ei siinä ainakaan dj:n soittotaito pääse oikeuksiinsa.
UnityF

Posts: 15,721

#17 • • Edited UnityF joo just se

mayah:
Vähän hirvitti mennä OlliS:n jälkeen soittelee elämäni ensimmäinen kiksusetti, mut onneks Kinderi oli mukana koko ajan kiksukeppinsä kanssa *plur* Mielenkiintoisia lausahduksia UnityF:n suusta:

- Vähänkö ärsyttävää, ku toi yks kajari aina välillä toimii ja välillä ei.
- Kultaseni, se on monitori, mä säätelen täältä napista sitä koska se on päällä ja koska ei..
- Aa, aijaa *hymy*

- Saanko kuunnella luureista?
- Joo, oota, mä laitan sulle tosta alkuun.
- Vähänkö siistii, mäkin haluun tällaset, näistä kuuluu paljon paremmin, ku tanssilattialla!!!

Älkää siis ihmetelkö, jos seuraavissa bileissä UnityF tulee 20-metrisen kiksukarvaan kiedotun johdon kanssa bileisiin, heittää toisen pään dj:lle, virittää luurit korviin ja tanssahtelee. Oot ihan höpsö, Kinderiseni *pihkassa*



hihihih Eka oppitunti on nyt käyty läpi.. tsiisus että opin paljon.. *joo* ja huoh.. kaikille suomen dj:lle hatun-nosto... siis oikeesti WOW En ikinä kuvitellu että soittaminen voi olla _noin_ vaikeeta.. Oikeesti mä viel revin itteni kaljuksi et opin laittaa levyn paikoillee ja koitan saada siitä ees ääntä kuulumaan.


Ja toi 20-metrinen kiksukarva johto härdelli.... *plur* ei mikään hullumpi idea.. *juonittel* *lmao*

Kinderi oli kivaa et sain sut soittaa kiksusetin koska se meni hyvin.. ja nyt oon todistanu sen et polkka maija osaa soittaa tarvittaessa myös kiksuu.. *joo* millois kuullaan taloo? *iloinen*

kinderi *pus*
Sirppu

Posts: 685

#18 • • Sirppu
Hmm nii aamut oli kivat vaikka jäinkin sinne lopuksi yksin.. mutta musiikki piti seuraa*hymy* Vessas kävin jossain vaiheessa ja liukastelin jonkinlaisessa ulosteessa ja päästyäni vessankoppiin siel oli läjä ruskeeta ulostetta ihan mönjää..
Aika epäsiisti olo noista vessoista.. viimeksikin haju oli melkoinen naisten vessoissa aamuissa.
Alakerta oli kiva ja puistokemisti soitti mukavaa alussa. vaikka luultii että soittaja on toinen ja yllätys oli tietenkin positiivinen*hihu*
Poliisi ku soitti nii alko olla jo kuuma siinä heiluussa.. mutta sitten lähdinkin jo ihan koomassa käppään sörnäiseen jonnekkin jalkoja leputtaan, ja pian siittä lähtö junaan.
vaikka oliki pieniä ällötys kohtia pileissä heidi tykkäs*sydän*
Saisi olla enemmänkin ihmisiä katselemassa ja heilumassa mm ja niinku mie ihan selviipäin illan ja aamut*nauru*
Uhuu

Posts: 844

#19 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
oli aivan loistavat aamut!!
kivoja ihmisiä... naurua piisas ja tissikin vilahteli =) (ei tosin onneks mun)
loppuvaiheessa yläkerran volat oli kyl ihan liian lujalla. muutama kaverini kävi pyytämässä vähän helpotusta tilanteeseen jotta ois voinut tanssia, mutta eipä ne äänet juurikaan hiljenneet... =(

kiitos taas kerran järjestäjille ja erityisesti niille, jotka jaksoi mun hössötystä taas katsella/kuunnella!!

-dosettiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

(5) (3)

Posts: 265

#20 • • (5) (3) -no rest for the evil-
olipas kivaa *iloinen*

+ paaaaljon kivoja ihmisiä*plur*
+ kaiu & sakura*super*
+ alakerta auki
+ hyvää palvelua tiskillä ( ja jopa hymyä ,kun muisti antaa tippiä).
+ palvelua narikassa ( kun muisti antaa tippiä, ns. rahalla saa ja sporalla pääsee efekti).


- pa ihan vi**n lujalla yläkerrassa.
- liian valoisaa yläkerrassa.


...ja kun "risteily" oli ohi ni tietty huiput jatkojenjatkot*plur**hih*

--
theworldismine