ZERO500 ->Christmas Special<- 12.12.2004 @ Helsinki

24 posts, 2 pages, 3,039 views

zero500

Posts: 51

#1 • • zero500
Zero500 ->Christmas Specia<-
Sunday Morning 12.12.2004
The Last Party at Acapulco!

christmas_flyer_front_big.jpg


Have you been Good to everyone?
Really Good?
Goodie.

Then it’s time for some Good action! We invite you for the very final moments of restaurant Acapulco in Helsinki. Last special Sunday is dedicated to very cheap drinks and the best morning tunes ever played.This easy-going X-mas spirit is brought to you by our special guests, Father Christmas and his little helpers! They will offer you some unforgettable experiences – that is for sure! The tunes beat to a different rhythm meaning that you will have awesome time making your moves on the dance floor. When you think of music, think alluring trance. When you picture people, envision cool clubbers. When you consider the scene, remember the amazing feelings.

And if you managed to be really Good boy/girl during the past year, you will be rewarded with a special gift!

So let’s cast a final glance over Acapulco and say goodbye to the place. This will be a party to remember!


Line-up:

D.N.A (Resident)

Thomas J (Resident)

Unik (Drama)


Special Drink Offer: Beer & Cider 3, KossuCola 4, VodkaGlögi 4


INFO

Zero500, Christamas Special - Saturday morning 12.12.04
Acapulco, Annankatu 42, Graniittitalo, Helsinki

05am - 12pm, age 18 and over

Ticket from the door: 8
With flyer: 5

www.zero500.info
Avatar
#2 • • Peppi Guest
Tänne sitten vaan kaikki tonttuilemaan, kun on Pukkikin paikalla! *vink*

Tulee kunnon varaslähtö jouluun, turhaahan se nyt aattoon asti olis odottaa! Tämän sunnuntain jälkeen voikin sitten hiljentyä joulunviettoon, mikäli sellaista juhlii.

Joo ja vikat aamut tosiaan Acapulcossa = kunnon BILEET pystyyn!
UnityF

Posts: 15,721

#3 • • UnityF joo just se
ei enää pitkä aikaa jouluun *plur*

[iso]tää on niiiiiiiiiiin MUST!!!!!![/iso]


*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
niin ja huom:
Ticket from the door: 8
With flyer: 5

ja muistakaa kuka on flaikkujen jakaja *vink* joten hihasta vain nykimään mulla on jo nyt niitä flaikkuja isot kasat *hymy*
+että tuun jakaa flaikkuja bileissä jossa pyörin joten ottakaa talteen... *joo* *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#5 • • Edited UnityF joo just se
Täällä sitten päätin viettää pikkujoulujani.. *joo*

Koska tunnen niin paljon porukkaa niin on mahotonta ahtautuu johonkin tiettyyn asuntoon vaan joten biletetään täällä oikeen kunnolla *joo*

Tiedossa on paljon joulumieltä ja iloisia ja rakkaita hetkiä ystävien kanssa. *sydän*
Tiedossa on mun leipomia torttuja & pipareita jota tarjoon sitten koko bile kansalle.. *slurps* Pipareita oon jo tänään alkanu pikkuhiljaa paistamaan, tortut paistan viime hetkellä että ne on varmasti *super* tuoreita kun paikalle saavun. *kuolaa*

Mulla on myös noita flaikkuja isot pinot jolla pääsee 5e:llä sisään joten kannattaa bongailla mua niin säästää juuroja.. *hihu*

Vietetään kivat ja viimeiset hetket akiksessa koska paikkahan menee kiinni niin tehhään tästä ikimuistonen aamu.. *joo*



*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*



Näitä aamuja ei vaan voi missaa... *sydän*
Tervetuloa juhlimaan kanssani ja mutustelemaan piprut ja tortut pois.. *hihu*
Nähään viimeistään sunnuntai aamuna!!! *plur*
zero500

Posts: 51

#6 • • Edited zero500
Time table:

Unik --> 05:00 - 07:00

Thomas J --> 07:00 - 09:00

D.N.A --> 09:00 - till end
Unik

Posts: 4,117

#7 • • Unik
Aamulla sitten rokataan ja rollataan eli kaikki mestoille *iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#8 • • UnityF joo just se
*jiihaa* ei enää pitkä aika.... *plur*


*aplodit* *aplodit* *aplodit* *aplodit**aplodit*
DenisV

Posts: 1,048

#9 • • DenisV I Love Kiksu
paikkan pääle jaetaan yllätys lahjoja! Jos olit kiltti poika/tyttö *vink*
sts

Posts: 7,969

#10 • • sts Sama pyynti aitta!
Kiitoksia oli kivaa, ja paikasta oli saatu mukavan jouluinen :)

Piparit kruunasivat aamun <3
Unik

Posts: 4,117

#11 • • Unik
Prkle kun oli huiput bileet ja miten nautin soittamisesta *iloinen*
SilverJo

Posts: 1,893

#12 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
*plur*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

FAIRI

Posts: 558

#13 • • FAIRI
oli kyllä kinkerit jotta jestas *jiihaa*
muistelen näitä lämmöllä.
kiitos.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

artturi

Posts: 446

#14 • • artturi
Kivat kekkerit oli onnistuneet. Kiitos Denis. ja UnityF *sydän* hyviä torttuja oli
UnityF

Posts: 15,721

#15 • • Edited UnityF joo just se
*kiitoskiitos* KIITOS UPEASTA AAMUSTA! *sydän*

Paikka oli dekoitettu niin satulinnan näköiseksi..*kuolaa*. Ikinä ei ole akis ollu niin hienona kun nytten. Hyvä pojat! *plur*
Musiikki oli just mitä odotinkin ja fiilis viel enemmän mitä odotin..! *sydän*

Ihanaa että joulu tortut ja piparit on maistunu.. (tulikin niitä leivottua muutamisen tunti *hihu*). Ja ihanaa että paikalla oli niin hyvin väkeä jotka toitte ihanan tunnelman ja meno olikin sen mukaista. Erityis kiitos Joanna-tonttuavustajalle joka autto mua tarjoilemaan pipareita ja torttuja otuksille. *hihu*

Myös joulupukin antamat lahjat meni ihanille otuksille jotka tanssi siellä.. Oli kiva suorittaa arvonta ja palkinnot meni mun mielestä oikeille tanssi ihmisille. He tuivat paljon tanssitunnelmaa ja heidän fiilis heijastu muihinkin.. *joo* Onnea voittajille. *sydän*

Kiitos kaikille ystäville jotka olitte tullu paikalle viettämään mun pikkujouluja samalla.. *plur* Ootte vain niin rakkaita. Annatte mulle voimaa jaksaa eteenpäin. ootte vaan niiiiiiiiiin uskomattoman hassun ihania joka ikinen. *plur*


Mutta kiitoksista suurin Denikselle. Siis ihminen jota arvostan niin paljon. Viime vkl itkin sulle, sanoin että lähen koko "skenestä" pois että olen niin loppu ajottain. Sä tarjosit upeaa ystävän tukea ja sun tän aamunen setti niin sai mut jälleen uskomaan tähän koko touhuun ja löysin mun kadonneen auringon mun sydämeen jostain takaisin. Sä soitit mulle niin rakkaita kappaleita kun olla ja voi vaikka olin lopussa lipunmyynissä niin teillä on ollu tanssiva lipunmyyjä peikko *hih* Ja sitten kun tuli satelite ja heti perään Holding on to Nothing niin ohhoh. ei vaan sanat riitä. Tampere..kesä.. ranta.. hyttyset.. musiikki.. tsiisus mitä muistoja! KIITOS.*sydän*

Harmi että mun piti lähtee aikasemmin mummon pikkujouluihin.. Mut tulipahan tanssittuu viel toppatakkikin päällä kun ei vaan malttanu.. sitten saikin juosta bussiin.... *hih*

Mut oli upea aamu. *kiitoskiitos*
*sydän*

~Maria the tonttupeikko~
Avatar
#16 • • Peppi Guest
Aivan loistavat aamut! Meno senkun parani loppua kohden, harmi et ite päästiin paikalle niin myöhään. Piparit ja tortut oli jeez ja oli ihana nähdä niin paljon tuttuja paikalla. Denin setti oli vallan loistokasta ja lopun nostatusbiisit oli todella POP! *jiihaa*

Kiitos!
BeastY

Posts: 67

#17 • • BeastY häiriintynyt sekopää
Aivan mahtavat aamut varsinki ku pääsin mukavasti tanssitunnelmaan... tarjoilu ja mieliala oli fantastista....

--
Elämä on paras keksintö. Se on jokaisen ulottuvilla,
mutta ei kenenkään patentoitavissa.

MissKoo

Posts: 1,289

#18 • • MissKoo
Aamut olivat oikein mukavat, decoja oli laitettu kivasti ja acapulcoonkin saatu sillä fiilistä. Piparit ja lahjat olivat tosi hauska ylläri, vaikken itse mitään saanutkaan *hih* Viihdyin hyvin kun oli porukkaakin aika reippaasti siinä yhdessä vaiheessa. Musa oli just jees, tosin en oikein jaksanut hirveästi tanssahdella. Kaikin puolin toimivat aamut!
-Santtu-

Posts: 1,965

#19 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
*hih* Aivan ihana aamu *plur*

Kiitos Denis-joulupukki ja Maria-tonttu *kiitoskiitos*

Lahja oli kiva, kerkesin eilisen kuunnella jo sitä *aplodit* , ja piparit oli herkkua aamukahvin kanssa *slurps*

Tuli kyllä niin mahtavia biisejä että huh huh.. Meinas tulla tippa linssiin välillä kun oli niin nättiä, tunnelma katossa ja kaikkia kivoja ihmisiä ympärillä helpottamassa mun ikävää. Tanssin tonttulakkini ihan liekkeihin *nauru*

-Santtu-tonttu-
UnityF

Posts: 15,721

#20 • • UnityF joo just se
Jos dj:t jaksaisi ja laittais vähän biisilistaa kehiin kanssa oli muutama sellainen kipale joka jäi vaivaamaan päätä... *hymy*


*hihu*