FORGE @ Blaze, Jyväskylä 8.12.2004 @ Jyväskylä

12 posts, 1 page, 2,371 views

Juhgu

#1 • • Juhgu Virnistelijä
Ei ole hinnoissa tosiaan valittamista. Mukavaa että Jyväskylässäkin järjestetään jotain, siispä paikalle *jiihaa*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

happosepi

#2 • • Edited happosepi
Jees, kaikki paikalle sit!

Soittoajat:

21.00-23.00 Oleg Eremenko
23.00-00.00 Bleep
00.00-01.00 Wille R.
01.00-02.30 Nitro

Julisteen voi tsekata tästä:
happosepi

#4 • • happosepi
Bonus:

Ystävämme Wode lupasi työstää iltaa varten hieman visuaalimateriaalia. Blazeen ei mitään jättiscreeniä saa viritettyä, mutta kyllä me jotain keksitään :)
LiLa

#5 • • LiLa
Mä oon täällä _o/
thomas

#6 • • thomas
jääpi nämä kemut väliin, harmittaa.
happosepi

#7 • • Edited happosepi
Jes! Eka Forge takana, eikä jäänyt viimeiseksi. Iso kiitos kaikille paikalle saapuneille. Oli kiva nähdä tutut naamat taas kerran kunnon bilemeiningissä. Jokainen soittaja pisti parastaan, erityisesti mieleen jäi Willen breiksimeininki, rok! Myös Woden visuaalit yllättivät meikäläisen, matsku sopi suorastaan perverssin hyvin musaan.

Iltaa voisi luonnehtia kauttaaltaan onnistuneeksi, fiilis oli hyvä ja ihmiset jaksoivat tampata loppuun asti. Ravintolakin oli illan saldoon tyytyväinen, joten 12.1. jatketaan taas Forgen merkeissä. Siitä eteenpäin jatketaan 3-4 viikon välein ja keskiviikkoisin. Lisää infoa myöhemmin!
pupuankka

#8 • • pupuankka poly-wtf?!
Oon samaa mieltä *joo* Viihdyin todella, kiitos!

Ihan mielenkiinnosta, tuleekos noita rikottuja rytmejä olemaan myöhemminkin mukana?

Ja huippua kun on kerrankin bileet joiden hintakaan ei haittaa *aplodit*
marpa

#9 • • marpa
Minäkin olin tyytyväinen viime keskiviikkoon. Kelpo kekkerit.
Kerrankin opiskelijan budjetille sopivaa illanviettoa ja kivasti porukkaa paikalla.
Hyvä, että jatkoa seuraa *nauru*
a-j

#10 • • a-j
joo viihdyin minäkin, vaikka ei olekkaan mitään mielikuvaa millasta musaa siellä sitten tulikaan *hih*
seuraavassa forgessa _ei_niin_isoa_känniä_ *lupaus* *pelle*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

DJ Wayfarer

#11 • • DJ Wayfarer
nököjöön multa jäi sitten kivat kekkerit hukkaan .. no seuraavan kerran sitten .. missäköhän lie olinkaan keskiviikona menossa ... *miettii*
Juhgu

#12 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Itselleni ensimmäiset konemusabileet Jyväskylässä, eivätkä olleet pettymys. Omaan makuuni paikoitellen vähän tasapaksua/monotonista musaa, mutta se onkin makuasia. Plussaa myös hassuista visuaaleista ja breaksisetin hyvistä biiseistä. Mukavaa että järjestetään edelleen, tulenpa seuraavallakin kerralla. Ihmisillä näytti olevan hyvä meno päällä *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)