Ihmiset joilla on vetskari auki

36 posts, 2 pages, 13,346 views

tigger

Posts: 178

#1 • • Edited tigger
Sopis ehkä parmemin tonne tyhmät kysymykset topikkiin mut...

Ostin just kahdet uudet housut. Kummissakaan ei pysy vetskari kiinni. Olis tosi kiva kuulla ihmisten kommentteja aiheesta.

Henkilökohtaisesti mulle on tullut kohtuullisen traumaattisia tilanteita vastaan kun ei voi edes käydä kaupassa 50 metrin päässä koska vetskari on auennut uudestaan n. 25 metrin kohdalla.

Toisaalta ei tarvitse sit taas itse käydä kaupassa eikä taas tarvis hakee muuta ku hakaneuloja kaupasta mut miten porukka suhtautuu ihmisiin joilla on vetskari auki. T: tää kävi mulle monta kertaa ennen kuin tajusin mistä on oikeasti kyse (ei todennäköisesti liian pienistä housuista)

pahoittelen typoa topicissa (sitten ku tietää et on housut jalassa)
mirah

Posts: 257

#2 • • mirah Starchild
Laita hakaneula justiinsa tj. Itse ainakun näen kaupassa jonkun jolla on vetoketju auki niin mietin tuhatkertaa että pitäisikö jotain sanoa vai ei, tai sitten ajatuksissani koitan sen tyypin päähän saada viestin että "laita se vetoketju jo kiinni." *hihu*
DagO

Posts: 1,066

#3 • • DagO häröö
No johan aiheen keksit. Ei pysy sekuuntikaan kiinni, aina auki.
Saara

Posts: 1,954

#4 • • Edited Saara #2970

tigger:
Sopis ehkä parmemin tonne tyhmät kysymykset topikkiin mut...



Niin sopis. Olisit laittanut tän sinne, eikä perustaa uutta topikkii tän takii.

edit. ja vielä kehteen eri alueeseen?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

ezzy

Posts: 8,060

#5 • • ezzy Droid-pappa
itse olin tällä viikolla autokolarissa ja vetskarini oli auki. how rare! *igor*
Fyrisch

Posts: 4,525

#6 • • Fyrisch
Mulle kävi syksyl ku ostin uudet housut, ja sit illal baarii tottakai nii vast ku olin kävelemäs kotii ja piti merkkaa kadunkulmaa reviirii nii huomasin vetskarin menneen paskaks, ties kuinkakauan ollu auki mut np..ei hävettäny eikä hävetä muittenkaa puolest keil vetskarit auki :) sellast sattuu ku ei käytä hattuu
sarola

Posts: 15

#7 • • sarola
kun on adidaksen kolmiraitaverkkarit niin ei tarvitse pähkäillä vetoketjuongelmien kanssa *vink*
coco

Posts: 172

#8 • • coco hifipanda
vuosi tai kaksi taannoin olin naapurini yo-juhlissa, joissa väkeä oli saapuessamme enää tytön lähilähisuku (käsittää siis sisarukset, porukat ja mummut) ja he olivat keskittyneet lähinnä meidän perheeseemme.
eipä aikaakaan kun huomasin että suorien housujeni vetskari oli auki, istuin onneksi pöydässä silloin eikä luultavasti kukaa sillä hetkellä siis huomannut moista. mutta housut olivat hieman epäsopivat minulle ja niinpä sieltä raosta pilkisti, asennossa kuin asennossa, valkoinen kauluspaita.
zipata en viitsinyt koska paikka oli hiljainen ja se olisi kaikunut siellä ja ihmiset tietysti olisivat huomanneet (enkä halunnut huomiota moisesta asiasta, tietystikään).

no, lähtö häämötti ja punastus oli suuri kun noustiin pöydästä ja yritin piilotella asiaa mutta eikös sitten kaikkien kanssa kätelty ja höpisty ne kaikki lähtösetit..
sen tiedän ainakin että itse juhlakalu huomasi housuni, mutta toivotaan ettei kukaan muu.
mutta näin jälkeenpäin mietittynä,

ei vetskarin avonaisuus ole mikään suuri häpeä, ainakaan minulle.
tigger

Posts: 178

#9 • • tigger
mut häiritseekse sit muiden mielentilaa niin paljon et ei kannata lähtee
d0a

Posts: 141

#10 • • d0a Burb!
Heh. tässä on yks syy miks nykyään päädyn ostamaan ainoastaan napillisia sepaluksia. liian monet epäkäytännölliset vetoketjumallit sattunu kohtaamaan.
henkkat

Posts: 528

#11 • • henkkat
hmh..*nauru* oha noita
xqUe

Posts: 110

#12 • • xqUe
noo eipä tuo mua periaattes kyl haittaa kuhan se housujen sisäpuoli sielt mitenkää yritä karkuu

--
Place Go Boom!

Kelp0man

Posts: 2,220

#13 • • Kelp0man Team Teknolipat :)
Ihmiset, joilla on vetskari [iso]auku[/iso], ovat kyllä uhka ihmiskunnalle. *ding*

--
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Avatar
#14 • • Edited ALIEN Guest
siis tästä mä kuulen joka kerta emännältä/sioilta, mut miks ei bussipysäkin naisilla/miehillä ole pokkaa sanoa suoraan asioita... prkl. :DD
Caro²

Posts: 5,301

#15 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Rikku:
Laita hakaneula justiinsa



Ite mietin joskus ääneen samaa, ja äiti sanoi että: "Ei hakaneulaa kannata, jos se aukeaa ni voi tulla isoja vahinkoa..."

Isoista tiedä..
Apo

Posts: 1,574

#16 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Ensiapuun hakaneula ja sit vetskari korjaukseen asap.

Onneksi ei omalla kohdalla oo tullu montakaan rikkinäistä vetskareita vastaan, yleensä oma syy jos vetskari on auki *iihhih* Sipera opettaa tuonkin suhteen, 10 kilsan pyörämatkat pakkasessa sepalus auki on melkoisen jäätäviä kokemuksia.
milla

Posts: 3,699

#17 • • milla
apua! :DD world has gone määääd..
inka

Posts: 179

#18 • • inka juppihippireivaaja
Musta ihmiset joilla on vetskari auki on niinku helt okei ja tosi <3
Jussi Soro

Posts: 6,385

#19 • • Jussi Soro choon!

tigger:
Ostin just kahdet uudet housut. Kummissakaan ei pysy vetskari kiinni. Olis tosi kiva kuulla ihmisten kommentteja aiheesta.


Oliks ees Roc-A-Wearit? Mulla ei oo ikinä pysyny niissä vetoketjut kiinni. Saatanan gangstaräppärit, ei ne osaa tehdä mitään kunnolla.
tigger

Posts: 178

#20 • • tigger
Giordano
"quality apparel"
*hih*