Re-formin musiikkivideo

31 posts, 2 pages, 6,653 views

curry

Posts: 474

#21 • • curry ^mauste^

Rivakka:
Ihan vitun rok*jiihaa*
Ois mukava näin perjantaina kattella enemmänki tämmösii*iloinen*



Toudellakin! *hymy* Harvinaista herkkua tällaset.. Tähän videoon tuntui ihan yllättävästikin uppoutuvan, vaikkakin pieni puutuminen meinaskin yllättää. Biisi potki erittäin hyvin kaikessa positiivisessa karuudessaan. *pahis*
Lisääää!!! *joo*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

enrg

Posts: 2,040

#22 • • enrg
on ihan törkeen siisti ja muukenkin klassikon ainesta. Seuraavaks sit saunaboyssin kimppuun *joo*
Juhgu

Posts: 7,921

#24 • • Juhgu Virnistelijä
Hauska idea ja varsin maukas biisi. Tykkään noista videon päälle piirtyvistä kuvioista.

Loisi ehkä uskottavamman vaikutelman, jos maskmiestä näytettäisi vain edestä/etuviistosta, näyttää vähän turhan tavikselta takaa/sivulta. Mutta pikkujuttuhan tuo.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

DJ Rx

Posts: 2,527

#25 • • DJ Rx FINRG Recordings
ihan mainio video...!!!! meinasin tippuu tuolilta ku katoin ton... *aplodit**jiihaa* ihan skidisti olis saanu olla pidempi IMO

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

nomic

Posts: 4,120

#26 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Andy Braun:
ei ihan mtv tasoo mut budjeteissakin saattaa olla pientä eroo *hymy*

aivan pirun magee!! *plur*


teknillisestä puolesta en ymmärrä mitään mutta näin katsoja/kuuntelijana
mun mielestä tää video on parempi kuin monet muut suomessa isommalla budjetilla tuotetut videot(kaikki tämmöiset missä haahuillaan vaan ja lehtiä putoaa, on syksy jne...)
osittain vaikutti mielipiteeseen kyllä itse biisikin *iloinen* tämmöistä saa tulla kyllä lisää :)

*piis*
Nepenthe

Posts: 141

#28 • • Edited Nepenthe
Video nasta, biisi uppoo ihan kybällä. Onkos tälle jotai julkasusuunnitelmia, ettei tarttis ajaa tota videota taustalla kokoaja? Tai sit tota hifi 56kbps ämpärii joka kuulostaa vielä pahemmalta *nauru*

Eli kaikinpuolin hyvää työtä *aplodit*

/|/|
Timmo

Posts: 657

#29 • • Timmo
Tylsä ku betoniseinä. Ei voi mitään, mutta se onkin vaan mun mielipide. Biisi oli tylsä ja videossa ei tuntunut tapahtuvan mitään.

--
Elämä On Raato

diezel

Posts: 430

#30 • • diezel -

Timmo:
Tylsä ku betoniseinä. Ei voi mitään, mutta se onkin vaan mun mielipide. Biisi oli tylsä ja videossa ei tuntunut tapahtuvan mitään.



Ei kai sitä paremmin voi sanoa. Suht laadukashan toteutus oli ja päällepiirtyvät graffat ihan kivoja, mutta noin muuten sekä biisi ja video herättivät lähinnä hilpeyttä. No ehken kuulu oikeaan kohderyhmään.
Avatar
#31 • • . Guest
Tää oli kyllä hemmetin hieno!!*joo*