Internet-minä vs. todellinen minä

119 posts, 6 pages, 19,358 views

Nacu

#41 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
*oksennushymiö* *muhaha*

Och samma med Cloud. *vink*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Juhgu

#42 • • Juhgu Virnistelijä

KarriN:
---
pieni kielisheriffi-sivuhuomio:
vaikka puhekielessä moinen onkin yleistynyt, niin tosin kuin englannin kielessä, suomen kielessä ei todellakaan käytetä 2. persoonamuotoa vaan passiivia silloin kuin kirjoituksella viitataan esim. lukijaan. tai siis johonkin ei-tiettyyn-henkilöön. asiahan ei muuten minua kiinnosta, mutta kun toi vaan näyttää tosi kömpelöltä ja huonolta kielen käytöltä. *^__^*

Tuo "sinä" viittasi anaan. Tai jos käsitin väärin, niin selitä uudestaan niin, että tyhmempikin (lue: minä) tajuaa. *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Viper

#43 • • Viper TEAM Kyntäjät
Jotenkin tuntuu tyhmältä ajatella, että ihmiset olisivat erilaisia netissä kuin oikeassa elämässä. Ennemminkin anonymiteetti antaa heille mahdollisuuden toimia toisin – luonteenpiirre on heissä kuitenkin.

--
He who never makes mistakes never made a discovery.

kap-pu

#44 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Juhgu:
Tuo "sinä" viittasi anaan. Tai jos käsitin väärin, niin selitä uudestaan niin, että tyhmempikin (lue: minä) tajuaa. *hymy*

gäh bläh, tajusin väärin.

luin jotenkin niin et tarkoitit hah-hah -hauskoilla kuvilla hymiöitä, jota Ana ei kuitenkaan niin kovin jakele. vasta nyt krapulaisena aivooni juolahti miehen aggressiivisen raivokas forum reply -kuvien käyttö!

jotenka sorry, nevermind, i'll get me coat!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Nalatsu

#45 • • Nalatsu naarasleijona
omasta mielestäni oon suht samanlainen IRL kuin URL, mutta URL on helpompi puhuu asioista, joista ei IRL kasvokkain ehkä tulisi puhuttuu niin herkästi..
heh

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Jone

#46 • • Jone Archibald Haddock

Nalatsu:
omasta mielestäni oon suht samanlainen IRL kuin URL, mutta URL on helpompi puhuu asioista, joista ei IRL kasvokkain ehkä tulisi puhuttuu niin herkästi..
heh

"Samanlainen IRL kuin URL?"

Öh, "ok."
keisha

#47 • • keisha bullet with butterfly wings

Jone:
---
Nalatsu:
heh

---

"Samanlainen IRL kuin URL?"

Öh, "ok."

Kun URLiin lisää P:n, siitä tulee PLUR!

Ja topikkiin, oon epäilemättä ihan yhtä spede tosielämässä kuin täällä.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Aziz Combat Fighter

#48 • • Edited Aziz Combat Fighter

KarriN:
jotenka sorry, nevermind, i'll get me coat!

coat.gif
#49 • • kelasin Guest
mun internetminäni ei kyl hirveesti eroo mun todellisesta minästäni, sen jutut menee vaan useemmin navan alle :D ah sitä kasvotonta paskaa läppää <3
Juhgu

#50 • • Edited Juhgu Virnistelijä
edit: nevermind

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

kap-pu

#51 • • kap-pu the amazing suction cup boy

keisha:
Kun URLiin lisää P:n, siitä tulee PLUR!

eikä tuu vaan PURL. ja jos se P sitten vaihdetaan H:ks, saadaan HURL, sana, jolla englannin puhekielessä vastaa suomen (puhe-) kielen verbiä laatata.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Nalatsu

#52 • • Nalatsu naarasleijona
URL=UnRealLife

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Jone

#53 • • Jone Archibald Haddock

Nalatsu:
URL=UnRealLife

Vai siitä se URL onkin lyhenne. Hitsi, oon vuosikausia kuvitellut ihan jotain muuta.
Aziz Combat Fighter

#54 • • Edited Aziz Combat Fighter

Nalatsu:
URL=UnRealLife

" This section describes the syntax for "Uniform Resource Locators"
(URLs): that is, basically physical addresses of objects which are
retrievable using protocols already deployed on the net. The
generic syntax provides a framework for new schemes for names to be
resolved using as yet undefined protocols.

The syntax is described in two parts. Firstly, we give the syntax
rules of a completely specified name; secondly, we give the rules
under which parts of the name may be omitted in a well-defined
context..."

http://www.w3.org/Addressing/URL/Overview.html
Nalatsu

#55 • • Nalatsu naarasleijona
en tiedä, mitä URL oikeasti tarkoittaa, mutta rope piireissä käytettiin URL ja IRL lyhenteitä.. *iloinen*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

Aziz Combat Fighter

#56 • • Aziz Combat Fighter

Nalatsu:
en tiedä, mitä URL oikeasti tarkoittaa, mutta rope piireissä käytettiin URL ja IRL lyhenteitä.. *iloinen*

Lyö niitä 2D10+6 'Sword Of Correct Usage Of Acronyms And Established Terms':illä silmään!
Nalatsu

#57 • • Nalatsu naarasleijona
*pahis*

siitä on jo vuosia, kun viimeksi oon pelannu.. ja noikin ilmaisut oli käytössä netissä, missä pelattiin.. *hymy*

--
@-}
-----
Naarasleijona
-----
{-@

sapeli

#58 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
hmm.. tähän kaipaisin sapelin ja lintusen mielipidettä ne osaa sanoo oonko samalainen netissä & real life koska ne tuntee mut liiankin hyvin... sapsuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!! lintuneeeeeeeeeeeeeeeeen! kommentteja musta kiitos! *iloinen*

Pikakommentti kiireessä: oot aika samanlainen, mutta sulla on kyllä aika selkeästi sellainen "nettinaamio" mikä näyttää susta lähinnä sellaisen kiltin ja ystävällisen (joskin tarpeen tullen asiallisen tiukan) puolen, ja vilauksen sen alla olevasta haavoittuvuudesta... Mutta tottakai me kaikki jätetään ne tärkeimmät ja henkilökohtaisemmat jutut netin ulkopuolelle.

*hali*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Howdy

#59 • • Howdy Oldie
Ei kyl jaksa vääntää mitään netti shittii .. eiköhän tää oo samanlainen sekoboltsi jokapuolella ..

--
Käpy vailla vertaa

innae

#60 • • Edited innae PaskaJätkä
En minä oikeasti ole niin yksitoikkoinen ja vihainen sekä vittuuntunut. Nauran ja hymyilen paljon. Ja ne mun jutut mitä duunissa tulee kerrottua on sen verta härskejä että jotain miespuolisia rupeaa punastuttamaan. Ja suurin osa jutusita menee pahasti tuonne alapääjuttuihin.
Uusien ihmisten kanssa tosin olen hiljainen nössö siellä kulmassa joka ei saa sanaakaan sanottua (mutta sitten kun se puheripuli iskee niin se ulostaa kyllä koko hiljaisuuden edestä sitä paskaa ulos).
IRL kiroilen vielä enemmän.
Sekä töissä ollessa hymyilen asiakkaille ja olen heille mukava vaikka aika ikävästi tietyistä asikkaista olenkin kirjoittanut.
Olen virallinen hönö (häh, ai mitä?).
Ja joku on väittänyt että olen irl mukava ja kiva, mutta ei kannata uskoa, olen kylmä kusipälutka niinkuin yksi kaverini on minua kuvaillut.
Sekä oikeasti punastun liian helpolla (arvatkaa vaan kiusataanko siitä)...

--
PaskaJätkä