Pain on Creation - Dreamcatcher (hard trance)

38 posts, 2 pages, 11,576 views

Tebi

Posts: 131

#21 • • Tebi normisetti
*jiihaa* iha pirun hyvä biisi! hyvää työtä *jiihaa*

--
koi syö ja ruoste raiskaa

pmid

Posts: 528

#22 • • pmid hyvänpuolulainen
Kyllä teillä on pojat noi melodiat hallussa!
Vaikka tällainen ei ole erityisemmin sitä "mun juttua", niin noi melodiat väkisinkin pistää hyvät vibat päälle!

Kohdasta 2:23 alkava liidi kyllä vie hienosti biisiä kohti droppia ja hommat rullaa kivasti.
Tuosta 4:10 eteenpäin breakdown ja siitä melodian uudelleenlämmittelyt ja pienet lisäykset toimii todella hyvin. Loppu onkin sitten kyllä hyvää meininkiä. Omaan mieleen olisi ehkä toiminut vielä paremmin tuosta 2:23 alkavasta melodiasta riisutumpi versio vielä siinä kohdassa ja sitten kun lopussa päästään biisin varsinaiseen kliimaksiin, niin liidikin olisi ollut täydellinen, kuten se on kohdasta 5:37 alkaen. Noh mutta mikäs minä olen sanomaan *nauru* Hienoa että teiltä kulee enemmän melodista materiaalia.

--
Only sick music makes money today.

- Friedrich Nietzsche

nomic

Posts: 4,120

#23 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
aika mitään sanomaton...
ei toimi millään asteella...
äänet on otettu selvästi randomilla...
runko rakennettu freehändillä jne... *justjoo*
on se jännää kuinka naapurit saa kärsiä kun poika alkaa polkkaamaan *hihu*

parasta pocia mun mielestä!
Aurinko^

Posts: 6

#24 • • Aurinko^ ...KilttiTyttö ...
Yksi loistavimpia biisejä mitä on vähään aikaan tullu kuultua <3
Loistava x]
HS

Posts: 162

#26 • • HS

Damien:
---
nomic:
runko rakennettu freehändillä jne... *justjoo*

---


Jihad - AMX tm, freehänd ei kerpele ei paljoo naurata. *LOL*




Huooaah......Ethän enää mainitse ääneen tuosta painajaismaisesta kokemuksesta...Freehand in my ass!!!!!*släp*
rec

Posts: 2,923

#27 • • rec
*nauru*
crissy

Posts: 1,958

#28 • • crissy
Kyllä tää on sen verran mainio biisi et pakkohan tätä on luukuttaa!!!! Ihanan rullaava biisi! yks parhaista!<3<3<3<3
Damien

Posts: 2,882

#29 • • Damien [tr3ox]

Pablo:
Dodi. Nyt on nostatus hieman pidempi ja lisämelodioita kehissä. Päivitin mp3-tiedoston niille ketä sen vielä ladata jaksaa - tämä on finaaliversio sitten :)



Energia trancea ;), tota joo parempi nousu vedätys ja niin. Ei oo teitin parasta matskua mutta, kuka niitä hittejä koko ajan jaksaa väsäillä. Ihan hyvä tasottava välibiisi, leijailua ja lepoa settiin...
Ois ollu vielä pari ideaa (esim. ne kickien sarjat nousussa...pois, tosi perus kicka ja korostaa biisin yksinkertaisuutta, sit noususta ois jatkanu yhtä narina gridiä ton perus tausta narinan sijaan jne.), mut ku tää on nyt sit tää final versio niin antaa olla.

Pablo:
Tuosta alun tylsyydestä puolustuspuheeksi sanoisin että tehtiin tarkoituksella pidempi ns. dj-ystävällinen alku kun on tullut sellaista palautetta että meidän biisejä on vaikea alkaa miksaamaan sisään kun ne alkaa niin täydellä toiminnalla.



Jaahas, siellä on taas amatöörejä liikenteessä *plur*
Pablo

Posts: 1,875

#30 • • Pablo

Damien:
Energia trancea ;), tota joo parempi nousu vedätys ja niin. Ei oo teitin parasta matskua mutta, kuka niitä hittejä koko ajan jaksaa väsäillä. Ihan hyvä tasottava välibiisi, leijailua ja lepoa settiin...

Ois ollu vielä pari ideaa (esim. ne kickien sarjat nousussa...pois, tosi perus kicka ja korostaa biisin yksinkertaisuutta, sit noususta ois jatkanu yhtä narina gridiä ton perus tausta narinan sijaan jne.), mut ku tää on nyt sit tää final versio niin antaa olla.



Sitä tranceapa hyvinkin ;). Siihen ollaan pyritty että jokainen biisi olisi erilainen ja oon tyytyväinen tähän viisuun vaikka se voisi tietenkin parempikin joitain osa-alueilta olla. Nostatus voisi tosiaan ehkä olla parempi jos sitä hioisi enemmän mutta erästä lahtelaista kollegaa lainatakseni "Jos biisin tekoon kuluu enemmän aikaa kun yksi päivä niin se on sama kun n*ssisi löysällä munalla" *hymy*. Nooh on tähän biisiin panostettu työtunteja aika runsaasti enemmän kun 24 h.

Kiitoksia kaikille palautteesta *kiitoskiitos*
Avatar
#31 • • astaroth Guest
Pitkästä aikaa tahdikkaampaa polkkaa, joka toimii. Tuo uliseva taustamelo on tosi nanna. Biisi ei ehkä nostattanut niin paljon, kuin odotin, mutta tosi hyvä tämä on näinkin.
PuuhaOsku

Posts: 1,309

#32 • • Edited PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Pablo:
erästä lahtelaista kollegaa lainatakseni "Jos biisin tekoon kuluu enemmän aikaa kun yksi päivä niin se on sama kun n*ssisi löysällä munalla" *hymy*. Nooh on tähän biisiin panostettu työtunteja aika runsaasti enemmän kun 24 h.

Kiitoksia kaikille palautteesta *kiitoskiitos*




Se taisi olla neljä tuntia ellen ihan väärin muista*nauru*

Tääkin osapuoli kiittää kaikista palauteista *kiitoskiitos*
Lumpy

Posts: 873

#33 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

PuuhaOsku:
---
Pablo:
erästä lahtelaista kollegaa lainatakseni "Jos biisin tekoon kuluu enemmän aikaa kun yksi päivä niin se on sama kun n*ssisi löysällä munalla" *hymy*. Nooh on tähän biisiin panostettu työtunteja aika runsaasti enemmän kun 24 h.

Kiitoksia kaikille palautteesta *kiitoskiitos*

---



Se taisi olla neljä tuntia ellen ihan väärin muista*nauru*

Tääkin osapuoli kiittää kaikista palauteista *kiitoskiitos*



Hmm. En ollu kyl minä, mut taidankii tietää ketä tarkoitat.*hahjust* Ja pistetäämpä raita kuunteluun. Haukut myöhemmin.*vink*
Juhgu

Posts: 7,921

#34 • • Juhgu Virnistelijä
Osui ja upposi.

Löytyisipä vaan jotain muutakin kun näitä previkoita. *hmph* Kiva kun tietää että ~pää räjähtäisi kunnollisesta versiosta ja sit vaan kiusataan 50kbps:llä *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Pablo

Posts: 1,875

#35 • • Pablo

Juhgu:
Löytyisipä vaan jotain muutakin kun näitä previkoita. *hmph* Kiva kun tietää että ~pää räjähtäisi kunnollisesta versiosta ja sit vaan kiusataan 50kbps:llä *nauru*



Keikalle vaan kuuntelemaan materiaalia. *vink*
Nyt on kyllä aika hiljaista aikaa niiden keikkojen osalta mutta toivotaan että tulee noita tilaisuuksia :)
pisces

Posts: 7

#36 • • pisces
ihan mahtava biisi, mulla on toi autossaki =)
Avatar
#37 • • tintsu Guest
Minäpä tykkään myöskin. *pihkassa* Aivan loistava biisi. *sydän*
Lumpy

Posts: 873

#38 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Jepulis. Ihan ok vedätys, mut teil on kyl monta parempaakin raitaa. Mukana on tosi rapeita soundeja, mutta soundit yleisesti kuulostaa vähän muovisilta(voi tietty johtua pakkauksesta). Kivoi kikkoi, jotka on loppuun asti hiottuja niinkuin yleensäkin teillä. Muuten ei ihan mun mieleen(en tajuu miks), mutta tokalla kuuntelukerralla toimi jo paremmin. Ehkä tää viel mulle kolahtaa jossain vaiheessa kunnolla.*hih*