Ostatko tietoisesti vaatteita jotka paljastavat lävistyksesi/ tatuointisi/ "kehon muokkaukset"?

47 posts, 3 pages, 10,901 views

#21 • • niomic Guest

Nikitah:
Sillon vuonna yksi ja kaksi kun tatuointini otin, ei monellakaan ollut vielä mitään kuvia. Tai siis, että ei ollut sellainen massajuttu mitä nykyään.

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, et missä vaiheessa siitä tuli massajuttu? Pikkupikkutatskoja on varmaan otettu viimeaikoina aika paljon, enkä väitä etteikö kyseisen taiteen käyttö olisi muutenkin ollut suuremmassa suosiossa. Pointtina on lähinnä se, että esim. jos teki pienen otoksen Pacifiquessa, niin eipä oo kovin massiivisesta ilmiöstä kyse =/
MissKoo

#22 • • MissKoo

niomic:
---
Nikitah:
Sillon vuonna yksi ja kaksi kun tatuointini otin, ei monellakaan ollut vielä mitään kuvia. Tai siis, että ei ollut sellainen massajuttu mitä nykyään.

---

Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, et missä vaiheessa siitä tuli massajuttu? Pikkupikkutatskoja on varmaan otettu viimeaikoina aika paljon, enkä väitä etteikö kyseisen taiteen käyttö olisi muutenkin ollut suuremmassa suosiossa. Pointtina on lähinnä se, että esim. jos teki pienen otoksen Pacifiquessa, niin eipä oo kovin massiivisesta ilmiöstä kyse =/

No jos ajatellaan aikoja vaikkapa kymmenen vuotta sitten (millon ite otin kuvani) niin se ei ollut niin yleistä kun on nyt. Ainakin musta tuntuu että on pikemminkin poikkeavaa jos ei ole mitään kuvia kuin että niitä on.. en tiedä miltä muista tuntuu, mutta lähes jokaisella mun kaverilla on jotain kuvia.
ee102

#23 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Kyllä kai sitäki tulee joskus ajateltua, että missä kuosissa kroppa on, ja mitä siinä kannattas korostaa enemmän ja mitä vähemmän, mutta enemmän ratkasee, näyttääkö vaatteet muuten hyviltä ja tuntuuko ne mukavilta.
S-T

#24 • • S-T Pieni
Ei oo lävistyksiä tai tatuointeja, mitä näytellä, mutta satsaan napapaitoihin jo valmiiksi, että mun tulevat vatsalihakset näkyy varmasti aina!

*justjoo*

--
Pieni on kaunista.

äm

#25 • • äm

KittysDead:
Ostatko tietoisesti vaatteita jotka paljastavat lävistyksesi / tatuointisi?

Ostitko sen sun 14-senttisen uudenvuodenhameen paljastaaksesi genitaalilävistyksesi?

-kunhan kysyin-

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Aziz Combat Fighter

#26 • • Aziz Combat Fighter

niomic:
---
Nikitah:

---

Mä kans kattelin pacifiquessa et miks lehdissä aina valitetaan et suomalaiset on ylipainoisia? Laskin itte ehkä kolme kaljamahaa ja roikkupeppua koko tapahtumasta, mikä sai kulmakarvat pikkasen koholle. Vai onks tää taas sitä ettei "kehdata" lähtee?
ezzy

#27 • • ezzy Droid-pappa

Ana-5000:
Mä kans kattelin pacifiquessa et miks lehdissä aina valitetaan et suomalaiset on ylipainoisia? Laskin itte ehkä kolme kaljamahaa ja roikkupeppua koko tapahtumasta, mikä sai kulmakarvat pikkasen koholle. Vai onks tää taas sitä ettei "kehdata" lähtee?

on
äm

#28 • • äm

Ana-5000:

Laskin itte ehkä kolme kaljamahaa ja roikkupeppua koko tapahtumasta, mikä sai kulmakarvat pikkasen koholle.

Sanot näin, ja samaan aikaan toisessa topikissa julistat että:

Luuleks et kukaan kiinnittää toisiin ihmisiin tuol juur mitään huomiota? Kaikki mukaan vaan, ei nää oo lihamarkkinat vaan bileet ^__^

'"Kaikki mukaan vaan, ei siellä kukaan kyttää! Hmm.. tolla ei oo läskiä, eikä tolla, mut TOLLAPA ON!"

Tää on just sitä

... ettei "kehdata" lähtee?

--

Aziz Combat Fighter

#29 • • Edited Aziz Combat Fighter

äm:
'"Kaikki mukaan vaan, ei siellä kukaan kyttää! Hmm.. tolla ei oo läskiä, eikä tolla, mut TOLLAPA ON!"

Kaveri kiinnitti mun huomion tähän asiaan ni oli pakko tarkistaa bongaanko itseni lisäks yhtäkään normaalin/snadisti pyöreen näköistä ihmistä. No dice. Hirveesti tosi syvänkeltaisia rusketuksia tosin, ottaen huomioon et maassa oli 30 cm lunta :P
cheat

#30 • • cheat
En, mutta en osta tietoisesti kovin peittäviäkään.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Howdy

#31 • • Howdy Oldie

äm:
---
Ana-5000:

Laskin itte ehkä kolme kaljamahaa ja roikkupeppua koko tapahtumasta, mikä sai kulmakarvat pikkasen koholle.

---

Sanot näin, ja samaan aikaan toisessa topikissa julistat että:

---
Luuleks et kukaan kiinnittää toisiin ihmisiin tuol juur mitään huomiota? Kaikki mukaan vaan, ei nää oo lihamarkkinat vaan bileet ^__^
---

Tää on just sitä

---
... ettei "kehdata" lähtee?
---

Mimma sä oot paras *plur**hali*

--
Käpy vailla vertaa

#33 • • Peppi Guest
En yritä mitenkään tietoisesti tuoda läväriä esille, mut yleensä ostan joo sellasia vaatteita et jää toi silmäkulma näkyville *nauru*
anteex. oli ihan pakko. *iihhih*
KittysDead

#34 • • KittysDead Trooper

äm:
---
KittysDead:
Ostatko tietoisesti vaatteita jotka paljastavat lävistyksesi / tatuointisi?

---

Ostitko sen sun 14-senttisen uudenvuodenhameen paljastaaksesi genitaalilävistyksesi?

-kunhan kysyin-

MEinasin kyllä että oisin laittanut UV-shortsit sinne alle, mut hei hyvä idea *joo* go go genitaalilävärit! *hihu* *jiihaa* voi pöksyt jättää suosiol kotiin.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Aziz Combat Fighter

#35 • • Aziz Combat Fighter

Howdy:

Juu multa kans lämpimät onnittelut sisälukutaidon puutteesta ^__^
äm

#36 • • äm

Ana-5000:

Minkä asian kohdalla mulla on tällä kertaa havaittu näitä puutteita?
Kiinnitit huomioni selittämällä juttuja ristiin, ja kun ihmettelin sitä, toteat, että en ymmärtänyt lukemaani? Mitäköhän sitten mahdoit tarkottaa sillä, että "tulkaa sellaisina kuin olette" mutta "kyllä mä teidän muotoja viimeksikin arvioin".
Viittitkö ihan kädestä pitäen näyttää, missä meni väärin? Tyhmä ei kato tajuu. Kun puuttuu se taito.

--

Chatte

#37 • • Chatte Team Teknolipat :)
Bodmodsini vaikuttavat vaatteiden ostopäätöksiini ja vaatevalintoihini joskus. Harvemmin kuitenkaan niin päin, että etsisin tarkoituksella vaatetta, joka paljastaa ne. Ennemminkin silloin tällöin joudun miettimään, voinko laittaa/ostaa jonkun tietyn vaatteen johonkin tilaisuuteen, jos tilaisuuden luonne on sellainen, ettei muokkauksen tarvisisi näkyä. Joskus joudun samasta syystä miettimään myös kampaustani.

Mutta halutessani voin esiintyä niin, ettei yksikään muokkaus näy (vaatii tosin sitä, että lävistyksiä on otettu väliaikaisesti pois).

Ehkä rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että joskus silloin pienempänä, kun oli kiva uusi muokkaus, saatoin laittaa tarkoituksella vaatteita, jotka sen paljastivat. Enää se ei tunnu tärkeältä. Niihin ei itse kiinnitä enää samanlaista huomiota kuin uutena, ne vaan ovat. Ja kiva että ovat. *hymy*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

LaOrA

#38 • • LaOrA
Eihän kait kukaan peittele parhaita poliaan siis en minäkään ainakaan tietoiseti...*nauru*
Timce

#39 • • Timce

äm:
---

Minkä asian kohdalla mulla on tällä kertaa havaittu näitä puutteita?
Kiinnitit huomioni selittämällä juttuja ristiin, ja kun ihmettelin sitä, toteat, että en ymmärtänyt lukemaani? Mitäköhän sitten mahdoit tarkottaa sillä, että "tulkaa sellaisina kuin olette" mutta "kyllä mä teidän muotoja viimeksikin arvioin".
Viittitkö ihan kädestä pitäen näyttää, missä meni väärin? Tyhmä ei kato tajuu. Kun puuttuu se taito.

Ana-5000:
---

Ja multa kans..Nainen, ota ne hoksottimet käyttöön + Älä väänna muiden tekstejä miten sattuu:

"kyllä mä teidän muotoja viimeksikin arvioin".

Missä noin lukee?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Howdy

#40 • • Howdy Oldie

Howdy:
---
Ana-5000:
---
Howdy:

---

---

*nauraa* ja mulle sit piti alkaa purkaa *nauru* , jatkakaa te vaan älkää minusta välittäkö *hymy*

--
Käpy vailla vertaa