Ostatko tietoisesti vaatteita jotka paljastavat lävistyksesi/ tatuointisi/ "kehon muokkaukset"?

47 posts, 3 pages, 10,877 views

KittysDead

#1 • • KittysDead Trooper
Ostatko tietoisesti vaatteita jotka paljastavat lävistyksesi / tatuointisi?

*poks* [pieni]kiltti, ei tätäkin lukkoon[/pieni]

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

a-j

#2 • • a-j
mun lävistyksiä ei oikein voi vaatteilla edes peittää ellen jotain burkhaa ala käyttämään *hih*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Aziz Combat Fighter

#3 • • Aziz Combat Fighter
En, enkä myöskään ota niistä erityisiä kuvia pistääkseni niitä nettiin tai irc-galleriaan, tai esittele niitä jokaiselle joka haluaa ne nähdä tai kerro pientä jänskää tarinaa niiden taustalta. Joskus tosin kun joku tsyby kysy et "mitä noi meinaa" ni kerroin kauheet stoorit elämän kolmijakoisesta luonteesta ja symboliarvoista etc. ja se kuunteli silmät pyöreenä. Seuraavaks se kysy mun Sisters-paidasta :D
Claquesous

#4 • • Edited Claquesous viidettä kolonnaa
Siis todellakin! Mun mielestä kannattaa esitellä mun tribaaleja alaselässä, piikkilankaa oikeessa käsivarressa siin haukkarin päällä, kiinalaisia merkkejä vatsassa yms. Noitahan ei ole ihan kenellä tahansa.

Enkä muuten tajua, miksi tatskoja tai läväreitä pitää esitellä itsetarkoituksena? Pitääkö olla niin kewl ja ns. rankka jos on tatuoinu tai lävistäny jotakin.

Ps. ainoo kova läväri on Prinssi Albert.

--
32. of December

Karski

#5 • • Karski Pomon kätyri
Mun on tunnustettava et mun kaikki
paidat on sellasia jotka paljastaa
mun lävistyksen :I

Oliski kyl hieno semmonen paita
joka peittäis nenänvarren.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Aziz Combat Fighter

#6 • • Aziz Combat Fighter

mikkihiiri:

Ampallang tai appadravya (miten toi nyt kirjotetaankaan) on imho snadisti kovempi :)
Aziz Combat Fighter

#7 • • Aziz Combat Fighter

Tres:
Mun on tunnustettava et mun kaikki
paidat on sellasia jotka paljastaa
mun lävistyksen :I

Oliski kyl hieno semmonen paita
joka peittäis nenänvarren.

brassailija.
Karski

#8 • • Edited Karski Pomon kätyri

Ana-5000:
brassailija.

pasko.jpg

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Claquesous

#9 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Ana-5000:

Ampallang tai appadravya (miten toi nyt kirjotetaankaan) on imho snadisti kovempi :)

Pöh!

--
32. of December

Mellu-

#11 • • Mellu-
mulla kun on yks lävistys ja sekin tyylikkäästi navassa niin eipä tuota tule esiteltyä kun en tykkää lyhyistä paidoista. ja kun tatskan käyn ottamassa niin pukeutumiseni ei siitä muutu miksikään *nauru* vai pitäskö alkaa kulkee ilman paitaa *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

lostgone

#12 • • lostgone
Mä puhun suu auki.*vink*
Muuten mun lävistykset ja tatuoinnit ovat valtaosan ajasta piilossa q varsinkin talvella ois kylmä kävellä ilman paitaa.. eikä se muutenkaan ois mitää kaunista nähtävää..*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lostgone

#13 • • lostgone

Mellu-:
mulla kun on yks lävistys ja sekin tyylikkäästi navassa niin eipä tuota tule esiteltyä kun en tykkää lyhyistä paidoista. ja kun tatskan käyn ottamassa niin pukeutumiseni ei siitä muutu miksikään vai pitäskö alkaa kulkee ilman paitaa *joo*

Maybee beibee*vink* ei se kokeilematta selviä*hih*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sune

#14 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Ei oo koskaan edes tullu mieleen ostaa vaatteet sen perusteella et tatskat sun muut näkyis. toisaalta mun tatuoinnit on sellasissa paikoissa että ne näkyy usein..eli en tarkotuksella niitä esittele*hihu*
Lävistyksiä on enää navassa ja kielessä. tietty nostan aina paitaa et kaikki näkee mun pissiskilluttimen mahassa ja kävelen suu auki ettei kielikoru jää huomaamatta*iihhih*

mut jos mul ois esim. silikoonit ni en mä varmaan niitä aina peitteliskään..*täh**vink*

--
ei kovin ihku eikä plur

MissKoo

#15 • • MissKoo
Sillon vuonna yksi ja kaksi kun tatuointini otin, ei monellakaan ollut vielä mitään kuvia. Tai siis, että ei ollut sellainen massajuttu mitä nykyään. Niin, silloin tuli kyllä ostettua sellaisia vaatteita että varmasti tatskat näkyi, mutta nykyään en tiedosta tatuointi olemassaoloja mitenkään, pikemminkin hämmästyn jos joku tulee niistä jotain kysymään tai sanomaan.
Hotblood

#16 • • Hotblood
Mun tatuointini on tulevaisuuden kannalta ollut pakko ottaa paikkoihin joissa ne jää vaatteiden alle. Bilevaatteet kyllä usein valitsen niin että ne näkyvät *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

POSER

#17 • • POSER Wimp and Poser
Ja täältä lisää hyviä keskustelun aiheita linkki *justjoo*

--
Keppiä Jehoville!

wetware

#18 • • wetware wenator

mikkihiiri:

kovempi on otsassa. ja toinen osa takaraivossa
Epailija

#19 • • Epailija Physicist, 2nd class.

POSER:
Ja täältä lisää hyviä keskustelun aiheita linkki *justjoo*

Aaah! Jokin varoituksen sana olisi ollut paikoillaan!

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Shaz

#20 • • Shaz team Wittupäät
Mulla ei oo vielä mitään läväreitä saatika tatuointei, mut sitku niit hankin (jos uskallan) ni luulisin et kyl tulis hiukan osteltuu vaatteit jotka paljastelee tatuointei ja läväreit. *hymy* Toisaalta en sitte tiiä. *justjoo*