Kuinka haluaisit elää?

18 posts, 1 page, 4,849 views

Fucking Nobody

Posts: 393

#1 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Kuolema on demokraatti. Jokainen kuolee. Rikas ei voi välttää kuolemaa ja köyhäkään ei elämästä hengissä selviä.

Ennen kuolemaa olisi kuitenkin tarkoitus elää. Eikä elämä vain kuolemaa odottaen ole elämää ollenkaan. Eläminen on minun mielestäni sitä, että kuuntelee sydäntään ja toimii sieltä tulevien viestien mukaan. Mutta se vaatii pirusti rohkeutta.

Ei ole aina helppoa seurata omaa intuitiotaan jos ympäristö kyseenalaistaa sen. Eikö olekin hassua, kuinka välillä muilla ihmisillä tuntuu olevan parempi käsitys siitä, mikä on oikeaa elämää. Ylin päätösvalta on kuitenkin sillä, joka elää oman nahkansa sisällä.

Kuinka haluaisit elää? Minkä asioiden parissa toivot saavasi viettää aikaasi sen sijaan että tyydyt "vain olemaan"?

PS. Tämä topikki halusi tulla tehdyksi, sillä "Kuinka toivot kuolevasi" on kolikon kääntöpuoli.
peepe

Posts: 904

#3 • • peepe
Tietenkin toivoisin eläväni niin, että saan tehdä mielekkäitä asioita, niin että työni olisi myös sellaista.
Haluaisin myös tulevaisuudessa matkustaa enemmän ja päästä näkemään niitä kauniita paikkoja mitä maailmassa on. Toivon tietenkin että löydän kumppanin kenen kanssa jakaa tämä matka, rakastaa ja saada rakkautta. Toivon että saisin kokea äitiyden ja pysyisin terveenä. Haluaisin olla vähemmän itsekäs ja auttaa niitä, jotka apua tarvitsevat.

Näin minä haluaisin elää.
henkkat

Posts: 528

#4 • • henkkat
en halua, vaan elän niinku haluan. teen ainoastaan asioita jotka haluan tehdä ja plaa plaa plaa*nauru*
2000

Posts: 420

#5 • • Edited 2000 Opetuslapsi
Täysillä, joka hetkestä nauttien liikaa eteenpäin tai taaksepäin vilkuilematta!
Elämä on vain sitä miltä tuntuu...

--
2 nasty 4 U

Epailija

Posts: 5,636

#7 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Mietin itse asiassa juuri äsken, että ihme kun ei kukaan ole vielä tämännimistä topikkia pistänyt pystyyn...

Välimaastossa. Tyynesti. Tarkkaillen...

Ei vaan galaksin toisella puolella vapaustaistelijana suurta pimeyttä vastaan! Hyvä muuttuu pahaksi, paha hyväksi ja vesi Betelgeuzelaiseksi rommiksi! Hampaat irvessä menetettyä rakkautta kostamassa maalaisin taivaanrannan verenvihreäksi taistossa ylivoimaista vihollista vastaan! Epätoivon vimmalla yrittäisin pelastaa muun maailman kun itse olisin jo menetetty tapaus! Kumppaninani oleva lemmikkihilleri laukoisi kuolemattomia one-linereita skottiaksentilla samalla kun vailla moraalista taakkaa oleva pimeys yrittäisi järjestää minulle tapaamista tuonpuoleisessa!

...ja sitten heräisin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Mii La

Posts: 102

#8 • • Mii La Chupa
Olisi ihanaa, jos vois elää "sivullisena tarkkailijana" pilven reunalla mässytellen vaaleanpunaisia vaahtokarkkeja.
Unelmoida... Luoda oma todellisuus.

Tosin ehkä silloin en olisi enää täällä *hmph* Siksi haluankin elää elämääni niin kuin elän. Vaihtamatta mitään elämänvaihetta pois, ylä- ja alamäkiä. On hetkiä, jolloin itkee ja huutaa elämälle. Hetkiä, jolloin kaikki lyödään vasten kasvoja... ilman niitä en osaisi arvostaa hyviä, tasapainoisia hetkiä. Tahdon olla onnellinen, rakkaiden ihmisten keskellä tiedostaen, että mikään ei ole itsestäänselvyys*vink*

Tahdon olla tässä tänään ja huomisesta en vielä tiedä*hihu*

--
"Muistan menneisyyden, jos en saa unta"

Occu

Posts: 2,528

#9 • • Occu
Näin tylpistettynä:

Niinkuin elämä eteen päin vie.

Toki jotain suunitelmia pitäneen olla,
mutta ei liikoja pidä suunitella,
ettei sitten tule pettymään jos jokin menee niinkuin sen ei olisi pitännyt mennä.

--
..::MOI::..

KittysDead

Posts: 381

#10 • • KittysDead Trooper
Rahallisesti turvattuna. Niin että voisin elää normaalia elämää, mutta tietäisin että jos pitäisi investoida mihin tahansa niin mulla olisi siihen rahaa *hihu* Olisi ulkomailla opiskelu turvattu *sydän* muuta en tarvitse. NIIN JA ihanan miehen *plur* joka tykkää painia *plur*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

silencio

Posts: 401

#11 • • silencio el
Niin että olisin suurinpiirtein onnellinen. (Hmm, hetkinen, mähän olen suht onnellinen *hih*)
Niin että jos on pakko tehdä duunia, se ois sellasta mistä edes vähän pitää. (No johan nyt, aika lähellä ollaan jo.)
Niin että on ruokaa ja voi välillä hieman juhliakin. (Niin... Sekin onnistuu. Eli ei pidä valittaa.)
Niin että saisin rakastaa jotakin täysillä, pitelemättä, vaikka hetken, jos ei sen ole tarkoitus kestää. Niin että rakastetaan samalla tavalla takaisin... (Ja oikeastaan, millään muulla ei ole mitään merkitystä ton rinnalla. Niin se vaan on.)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

a-j

Posts: 785

#12 • • a-j
huolettomasti

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

¡ Previous post a couple of years ago !
Cloud

Posts: 2,162

#13 • • Cloud Game Freak
Taloudellisesti niin vakavaraisesti, että voi tehdä juuri niitä asioita mitä haluaa melkeinpä silloin kun haluaa.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Janisa

Posts: 2,226

#15 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Wolverine, 16.6.2008 19:35:
alasti



Ma kans! *iloinen* Vaatteet on kasittamattoman ahdistavia!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

anniharha

Posts: 1,937

#17 • • anniharha
Muuten olen oikein tyytyväinen nykyiseen elämääni, mutta muurahaiset, jättihämppärit ja muut kissaa pienemmät ötökät sais muuttaa pois mun seinien sisäpuolelta. Paitsi minikoppakuoriaiset saa jäädä, ne on ihan kivoja.

--
and though my words could save the world they never come out right

anis

Posts: 2,451

#18 • • anis
Sillai että saisin matkustella paljon ja käydä kuuntelemassa mielin määrin sellaista musiikkia jota rakastan. Olis kans kiva käydä ratsastamassa ihan säännöllisesti. Tottakai olisi hyvä että olisi sellainen elintaso että tulee toimeen ja työ jota on mielekästä tehdä. Ja sitten jossain vaiheessa se puoliso ja oma perhe ; )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.