784 posts, 40 pages, 309,133 views
Coma:
---
henkka:
---
Coma:
HEIIII kamoon :D Tää kyssäri on ollu jo kymmenen sivuu sitten eikä vieläkään näy oikeeta vastausta, kuinkas tää ny menikään :) Täs olis vielä jopa oikeesti kuvattuna sen leffan JUONI :D
Eli:
---
Coma:
Jesh, tässä sit meitsin 'palkinto' seuraavalle :)
Nainen rakastaa toista epätoivoisesti, unelmat toteutuen vasta vaipuessa ikuiseen uneen.
Hmm, kieliopillisesti hämmentävä lause, mut toivotaan et aukee :D
---
---
Romeo och Juulia?
---
Ei oo romeo ja julia, tarkennan vähän tota mun lausetta.. Nainen rakastaa toista (naista) epätoivoisesti, unelmat toteutuen vasta (hänen) vaipuessa ikuiseen uneen.
Coma:
Hehe mitä mä voitan nyt ku tää on muka liian hankala!? :D Leffa on vielä ihan uudehko, mielettömän hyvä ja pyöri leffassakin aikas pitkään. Ettei nyt olis käyny niin et jengi ei oo tajunnu sitä leffaa!?
Ana:
---
Coma:
Hehe mitä mä voitan nyt ku tää on muka liian hankala!? :D Leffa on vielä ihan uudehko, mielettömän hyvä ja pyöri leffassakin aikas pitkään. Ettei nyt olis käyny niin et jengi ei oo tajunnu sitä leffaa!?
---
Salettii joku mulholland drive tjsp sekoiluflikki lesbokohtauksilla.
Mies setvii puhelimitse itseään, menneisyyttään ja tulevaisuuttaan, henkensä puolesta peläten.
Ana:
---
Coma:
---
Salettii joku mulholland drive tjsp sekoiluflikki lesbokohtauksilla.
Coma:
Jeii! Mulholland Drivehän se :) Mut sekoiluflikki no no, kryptinen enemminkin. Helposti yks parhaista leffoista mitä oon nähnyt.
KittysDead:
Sharktale.
::::
Häiriintynyt mies etsii lohtua sivupersoonasta. Turhautuneet miehet rähisevät keskenään ja alkavat leikkiä terrorisotaa. Kiveksiä yritetään poistaa , mutta lopulta jäljelle jää vaan iso reikä poskeen.
btw. Kirjana parempi.
solena:
:-D Tää on kyllä liian iisi, mut laitetaan nyt kuitenkin:
Iso kala ei halua tappaa vaan olla delfiini nimeltä Sebastian
hmm, no toi on ainakin osa sen leffan juonta;-) Kuka arvaa?