Dago - Do It Right(promo)(techno,..jotain)

18 posts, 1 page, 3,366 views

DagO

Posts: 1,066

#1 • • DagO häröö
Eli tällänen tuli tossa väännettyy. Ja kommenttii saa laittaa
Dago - Do It Right
Track list:
Tomaz vs. Filterheadz - Lazy people
Joris Voorn - Incident
Tomaz vs. Filterheadz - Sunshine
Oliver Klein - Virus
Tiesto - Traffic(Max Walder mix)
Sebastian Ingrosso - You need 2 rock
Patrick Lindsey - Confidence (Zebra Bitch Mix)
Eric Sneo - going on
Question Authority - ?
Adam Bayer & Jesper Dahlbäck - Number between
Thomas Schumacher - Keep Beliving
Dahlbäck & Dahlbäck - Forsberg Loves acid
LFO - Freak
subu

Posts: 1,174

#2 • • subu Suski

DagO:
Oliver Klein - Virus


Oi oii*sydän**plur*
Mikki

Posts: 833

#3 • • Mikki
Ja eikun imuun. Oulussa kuulin vaan pätkiä, mm. sen "huonon vaihdon" *hymy*

--
Names are for friends, so I dont need one.

dixoff

Posts: 199

#4 • • dixoff hmm Terve
Joo tätä tuli kuunneltua oulunreissulla pariin kertaan, ja todetaan nyt tännekin, että toimii. Hyvät biisivalinnat eheänä kokonaisuutena ja miksauskin tasaisen laadukasta, joten miksausta voi kyllä suositella, jos tuollainen klubihenkinen teknomeininki vain missään määrin uppoaa.
-P

Posts: 4,972

#5 • • -P
No johan miksin matti väsäsit. aika kikääs miksaus hyvillä biiseillä ja tekniikalla höystettynä :))

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Mikki

Posts: 833

#6 • • Mikki

salaisinko?:
aika kikääs miksaus



Nyt ku oon kuunnellu nauhan, ni oon kyl ehdottomasti samaa mieltä...

--
Names are for friends, so I dont need one.

toni

Posts: 912

#7 • • toni

Mikki:
Nyt ku oon kuunnellu nauhan, ni oon kyl ehdottomasti samaa mieltä...



Joo-o. On kyllä pakko yhtyä kehujien kaartiin.
Miika

Posts: 893

#8 • • Miika
Kuulin tästä loppupuoliskon Oulussa, ja johan kolahti. Todellakin. --> Imuun *joo*
Jammailija

Posts: 3,224

#9 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Tää meni kerralla Jammailijan top-kymppiin!! Parhaimpia settejä mitä oon kuullu ja biisivalinnat on erinomaisia! Tätä settiä on tullu luukutettua nii-in paljon ja parasta technoa mitä oon tähän asti kuullu: Ei oo tylsää, kolkkoa ja sielutonta jumputusta vaan rullaavaa, hemmetin menevää ja yllätyksiä täynnä alusta loppuun*joo*.

Joissain biiseissä on yllätyksiä niin paljon, että tuntuu kuin yhdelle tarinalle ois monta eri loppua ja ne vaihtelee tyylikkäästi saman biisin sisällä. Yhdessä biisissä tykitys on semmoista sodankäyntiä, että tekee mieli maastoutua lasersäteiden armottomalta tulitukselta*jiihaa*! On seksiä, on tyyliä, on aggrea - täs on kaikki niin että testosteroni jyllää*pahis*

Tätä settiä kun soittaa niin tuntuu kuin ukkonen ois saapunut taloon - jylinä on mahtavaa*sydän*!

Jammailijan arvosana: 9,7
*sydän*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Avatar
#10 • • Hexe Guest
Jees, ei välttämättä oikeen menoa ollut tässä, vaik muutama ihan kiva biisi setis onkin.
Teknisesti täs nyt ei ollut mitään valittamista, tosin ei myöskään mitään kovin ihmeellistä.
Miten sanois, trance-tyylillä miksattu ja valittu biisit. Olet vissiin Trancea tai jotain vastaavaa soittanut ennen?

Piristäviä erityylisiä kappaleita ja loppua kohden paranee, mut biisit soi liian kauan et käy aika tylsäksi ja olo hiukan latteaksi. Teki mieli hiukan kelailla.
Mut ei nyt mitään huonoakaan.
sbanc

Posts: 255

#11 • • sbanc
hyvä setti *joo* no doubt !
DagO

Posts: 1,066

#12 • • DagO häröö

Hexe:
Jees, ei välttämättä oikeen menoa ollut tässä, vaik muutama ihan kiva biisi setis onkin.
Teknisesti täs nyt ei ollut mitään valittamista, tosin ei myöskään mitään kovin ihmeellistä.
Miten sanois, trance-tyylillä miksattu ja valittu biisit. Olet vissiin Trancea tai jotain vastaavaa soittanut ennen?

Piristäviä erityylisiä kappaleita ja loppua kohden paranee, mut biisit soi liian kauan et käy aika tylsäksi ja olo hiukan latteaksi. Teki mieli hiukan kelailla.
Mut ei nyt mitään huonoakaan.


Biisi valinnat ovat tässä sellaisia että ei oikeen voi mitään erityistä 3 levy päällekkäis kikkailuja tehdä, koska biisit ei oo mitään perus teknoo sanoisin et tribalia enemmän. Suurin osa biiseistä on kokonaisuuksia toisin kun perus tekno kipaleet jotka ovat alusta loppuun suht samanlaisia, joita voi kikkailla ja vetää 3 levyy päällekkäin, näihin biiseihin ei vaan omasta mielestäni sovi tuollainen perus tekno soitto. Eli suht trancemainen mixaus tyyli kyllä.
Kiitos tähän mennessä tulleista kommenteista.
Avatar
#13 • • Hexe Guest

DagO:
Biisi valinnat ovat tässä sellaisia että ei oikeen voi mitään erityistä 3 levy päällekkäis kikkailuja tehdä, koska biisit ei oo mitään perus teknoo.




Eiei. Enmä tota tarkottanutkaan. Pointti oli sinä et aika pitkään soi nuo kipaleet, et jotain piristävää olis tarvittu. Välissä käytitkin efektiä kyl.
Occu

Posts: 2,528

#14 • • Occu
Sen mitä oon Dag0.n kuullut soittavan keikoillaan ni on ollut taattua tekno menoa...
Joten setti meni välittömästi hakuun... =D
Palautteet myöhemmin..

--
..::MOI::..

karkki

Posts: 241

#15 • • karkki
herkullista*kuolaa*

sai ainakin tän tytön töppöset liikkeelle *joo*
Avatar
#16 • • ikj Guest
nonni, iha jees iha jees. paljon tuttuja, turvallisia & LOISTAVIA biisejä:) alun kesäiset tribaalit sai hyvin setin käyntiin, virukseen asti oli aika loisto meno.
sen jälkeen vähän tylsistyin biisiselektioon, pari biisiä mitkä ei ollut oikeen mun makuun. siin vaiheessa ois kaivannut vähän nopeempia vaihtoja (kikkailua ym.) et ois fiils pysynyt korkeella setin loppu ajan. MUTTA.
sittenki iskit tän schumacherin kiva raidan + forsberg loves to acid <3 + friikki! et sit oli kivaa taas:)
laukkoja mä en hirveesti huomannut, ainakaan. muutenki vaihdot tuntu menevän suht 'smoothly'. & niitä nopeempia vaihtoja oisin kaivannut, oisi ollut huomattavasti mielenkiintoisempi setti.
hyvä! tykkään.
Mosh

Posts: 137

#17 • • Mosh Adonis
Pitää tsekata *hymy*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Jinx

Posts: 2,615

#18 • • Jinx Superfeminine
oikeen maistuvaa ja menevää musaa! *hih*

--
Pyllykkä