Hienoimmat taustakuvat

63 posts, 4 pages, 174,933 views

flygfisk

Posts: 327

#24 • • flygfisk
Itsellä on ollut jo kauan joku itseottama valokuva todella reiluilla kehyksillä. Tällä hetkellä on tukholmalaisen aidan betonipalkista otettu kuva:
Wirhe

Posts: 12

#25 • • Wirhe
Ei nyt ihan yksi hienoimmista, mutta ihan kiva kuitenkin. Oli vähän pakko saada jotain vihreää vaihteeksi.

Kuva löytyypi täältä.
tomii

Posts: 3,594

#27 • • Edited tomii kallion herttua
Voiks tätä parempaa olla!?!? Vastaus: EI *vink* *hih*

rowley_640.jpg

...and I have to admit that I was very, very drunk!

--
reivaan kunnes kuolen

Raver71

Posts: 3,605

#28 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Itse olen suosinut pitkään jo kuvaa "työpöytä näkymästä" eli kuva tietokone pöydästä ja monitorista. Ja se jatkuu seuraavaan ruutuun ja seuraavaan... Ehkä kuva asiasta olisi parempi, selvempi mutta ehkä perusajatus selvisi. Tai sitten ei...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#29 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Hehe, nyt on kyllä ihan pakko sanoa, että tää vetää vertoja ties mille tähtisumuillekin *vink*

pieni_9173_8781.jpg

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

herby

Posts: 115

#31 • • herby Kapteeni.

Lyra, 25.11.2004 10:40:
---
Ana-5000:
[li]Pixel Girl Presents:[/li]

[li]DeviantArt[/li]

---


kandee ottaa huomioon että Deviantartis olevat kuvat ei kaikki ole vapaasti käytettävissä.



Kaikkia kuvia saa ladata omalle koneelle, ilman että rikkoo tekijän oikeuksia. Kuvia EI saa käyttää julkiseen levityksiin, paitsi sitaatti oikeuksissa. Julkistettusta teoksesta saa hyvää tapaa noudattaen ja tarkoituksen edellyttämässä laajuudessa siteerata. Omalle koneelle lataaminen on siis laillista kunhan kuvaa ei laittaa MINNEKKÄÄN jossa se olisi julkisesti nähtävänä. Jos kuvan tahtoo laittaa jakeluun/julkasta tulee aina pyyrää kuvan omistajalta lupa.

Tarkoitat varmaan vapaasti LEVITETTÄVISSÄ?

tekijänoikeuslaki

--
Elämä on...kallista!

Amuck

Posts: 2,396

#32 • • Amuck dub-i-dub
Mulla on ollut tämä jo hetken aikaa, näyttää niin hyvältä mustalla taustalla. Olenko muuten ennen maininnut että oon ihan rakastunut tuohon tyttöön? :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Lyylikki

Posts: 2,975

#34 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Pupunkolosta löytyy ihkuja sarjakuvia ja ekstrat osiosta sitten esimerkiksi hauskoja taustakuvia.

Itseltäni löytyy myös pupunkolo -aiheinen "Ei mainoksia" -lätkä ovesta, jonka saa myös tuolta.
Lauruska

Posts: 821

#38 • • Lauruska nihkee
Luin tämän topicin äskön että "hieromasauvat" *ding*

..Joo, en suosittele näitä 10 tunnin koulupäiviä.
Lyylikki

Posts: 2,975

#39 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Pupunkoloon kyllästyin, joten Vladstudion Out from the deep lähti nyt käyttöön. Yksinkertainen, mutta siinä on kuitenkin joku idea. Näin syksyksi en mitän sen suurempaa väriloistoa halunnut nimittäin.