59 posts, 3 pages, 14,982 views
Vexe:
Joo ei Bluestoressa tiennyt mitään tollasista lipuista
, odotukset on korkeella illan suhteen! Musiikkitarjonta pitäis olla loistavaa
. Divassa on kyllä mainiot puitteet bileille, ei ainakaan tila lopu kesken.
!! Fiilis oli korkeella. Musiikki oli loistavaa koko illan
. Jengiä oli sopivasti, tais olla suurin osa bilettäjäkansaa
, oli hyvin tilaa tanssia. Kiitos ihanille kamuille seurasta
! Kannatan ehdottomasti bileiden järkkäämistä Divassa vastaisuudessakin, niin hyvät puitteet siellä on.
*plur*SVENSON*plur*

Aika odotettu biisilista mut eipä se juuri haitannu, olipahan paljon tuttuja biisejä. Mun mielestä Diva on Lahden paras, tai ainakin parhaimpia paikkoja järjestää bileitä, ikävä kyllä tälläsii kemui on siel vaa pari kertaa vuodessa, mistäköhän sit johtuu...? Mut kyl nää bileet mulle kelpas, oli paljon tuttuja ja kerranki tanssilattialla tilaa tanssia!
Svensonin aikana oli lattia aika täynnä ja fiiliski nous paikoitellen korkeelle mut suurin osa sit päätti heti svensonin jälkee keskittyä muuhun ku tanssimisee...nooh, ehkä itekki kuulun siihe porukkaan...
Hyvät bileet ja toivottavasti tällasii järjestetää lisää!

) . Soundi ei ollut kovin hyvä, aika tunkkainen, mutta sopivalla volyymillä.
Jonkun sortin decoja tai jotain muuta koristusta ois kyl voinu vähän olla.Presence:
*plur*SVENSON*plur*
*taputapu**taputapu*DIVA*taputapu**taputapu*
Okei, ehkä odotin liikaa, mutta tää mesta oli oikeasti aivan väärä tällaiselle artistille. Dancefloori Syvässä kuopassa => tajuttoman kuuma, 30 ihmistä max kemuttamassa, valot aivan onnettomat, musa hiljaisella mutta silti skobet rämisi, puhisi ja surisi. Volaa lisätessä bassot puuroutuivat ja katosivat täysin. NEULA POMPPII SOITTIMESSA!!! Klubissa aivan liian valoisaa... SÄÄLITTÄVÄÄ! Koin syvää myötähäpeää katsellessani Svensonin ilmettä erityisen pahan neulanhyppäyksen jälkeen...
Noh, ettei ihan menisi haukkumiseksi, musa oli loistavaa.

) Ei se Diva ollut kuitenkaan ihan noin totaalisen huono paikka. Baareja oli riittävästi ja siellä oli sopivasti istumapaikkoja ja nopeeta palvelua. Oli kyl tosi hyvä bilefiilis, vaik olinkin ilman alkoholia liikentees. Mut oli kyl tosi hauskaa nähdä ekaa kertaa svenson livenä. Ei kyl jääny jossitelujen varaa floppasko tämäkin ulkomaalaisvahvistus! Se kahden tunnin setti lämmitti tosi paljon mun mieltä ja ei jättänyt yhtään hampaankoloon! Sielt lähtiessäni olin kyl pelkkää hymyä.