Zeratul, 15.9.2008 17:21:
---
Amarie, 11.9.2008 11:21:
---
Putte, 5.9.2008 20:45:
Slipknot - All Hope Is Gone
Pari kertaa ehtinyt kuuntelemaan läpi. Ei vielä uskalla antaa kokonaisarviota. Pari todella iskevää rallia. Vähintäänkin hyvä levy kokonaisuutena, aika kertoo sitten totuuden :)
---
Oon ite aika pahasti tykästynyt kyseiseen levyyn. Hyppäsi mulla suoraan levyjen kaikkien aikojen top kolmoseen.
---
Mitäs muuta sieltä top 3:sta mahtaa löytyy?
Pystyyks mitenkää antaa jotain arviota miks tää levy on parempi ku joku slipknotin edeltävistä (jos tää nyt kerta mahtuu top 3:een)?
Sanotuksia en oo vieläkää kerenny sen kummemmin tutkii, mut musiikillisesti ei tunnu yltävän edellisten tasolle imo. Ainoo selkeesti mieleen painunu biisi on ollu snuff, ja vastaavia ranteet auki-balladeja on ollu jo aikasemmin parempia (vermillion pt.2, danger - keep away, tai coreyn toisen projektin, stone sourin, bother.)
Top kolmosesta löytyy Manfacturer's Pride - Faustian Evangelion ja Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet.
Minähän en musiikista mitään ymmärrä, enä osaa sanoa, miks tää levy on parempi kun aiemmat. Tää on iskenyt nyt, ne aiemmat ei oo iskenyt sillon ku niitä oon kuunnellut. Varmaan iskis nykyään paremmin, pitääpä kokeilla. Henkilökohtaisesti vaan tykästyin tähän levyyn hirvittävän paljon kokonaisuutena ja jokainen biisi toimii kyllä mulle yksinkin.