FINE / STADIS

30 posts, 2 pages, 5,238 views

anton fine

Posts: 1,359

#21 • • anton fine myspace.com/finethedj

Damien:
---
darkfr:
itse genrestä tietää niin kannattaa tsekata hallucinogen - in dub (albumi) niin saa paremman käsityksen kun tästä hieman? humalaisesta selosteesta :)

---
´

Joo ja Crooklyn Dub Foundation:n kokoelmat on hyviä, saatanan synkkiä mutta hyviä...

edit:Itse piisistä.
Taustat on hyvät, lead ihan vitun hirvee ja sen kulku. Tosin jos on tarkotuksella tehty ns."yksinkertaiseksi" niin sitten, mut muuten ei vitussa.



kyllä on ihan tarkoituksel tehty yksinkertaiseksi kOKO biisi :) kiitos, äijäl on parhaat palautteet!
Caro²

Posts: 5,301

#23 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Emmä oikee osaa sanoa muutaku: ei o niin söpö kappale ku tekijänsä :D
anton fine

Posts: 1,359

#24 • • anton fine myspace.com/finethedj

Puistokemisti:
ihan hyvän kuulosta on, svengaa mukavasti ja ei käy tylsäks kun on niin paljon vaihtelua.
Basareissa sais imo olla enemmän munaa ja syvyyttä.

Ehkä enemmän alkuillan biisi.


kiitos palautteest!
basarin ns. munattomuus johtuu siita että basso kuvio on basarin kanssa päällekkäin, joten oli pakko vetää pikkuisen miinuiksille barasin potnet että ei syntyis kauheit epävireisyyksiä näitten asiotten keksell.
anton fine

Posts: 1,359

#25 • • anton fine myspace.com/finethedj
eikö muilla ole mielipiteitä?
rec

Posts: 2,923

#26 • • Edited rec
Mulla on.. yksinkertasesti sanottuna ilman mitään perusteluja: yksinkertaisesti paska! Oikeestaan mikään ei skulannu. Spiikit hirveet, komppi ihan lasten kengissä.. breikki on hyvää musaa, mut tää ei ollu.

Henkilökohtaisia mielipiteitähän täällä esitetään..? Jos mä rupeisin tätä biisiä perustelemaan, nii listasta tulis niin pitkä (syy ja seuraus -menetelmä) ettei kukaan jaksais lukee sitä alusta loppuun.

Biisi oli itseasiassa niin huono, etten edes muista miten se menee.. itseasiassa en edes halua muistaa.. kuuntelin biisin puolituntia sitten, enkä muista siitä mitään.. onneksi! Takas monitorille pojat uutta duunaamaan!

*piis*
anton fine

Posts: 1,359

#27 • • anton fine myspace.com/finethedj
Kiitos Jere, olen iloinen negatiivisista palautteista. Toivoisin kyllä kieltämättä rakentavamaa palutetta *justjoo*
rjv

Posts: 731

#28 • • rjv neuron tuoppi kiitos
olipa mitäänsanomaton suoritus.
yleensäkin hemmetin kuivan kuuloinen, ja soundaa lähinnä fast trackerilta.
soundivalinnoista ei oikein mikään toimi ja kaikki kuulostaa aika ohuelta.

toisaalta tuntuu että vitusti soundeja menee taajuuskaistalla päällekkäin eikä oikein mistään soundista saa tarkalleen selvää. biisiä auttaisi edes se jos basso ja/tai rummut olisivat isoja, mutta kun jotenkin hengetöntä naksutusta nekin tuntuvat olevan.

rumpuja voisi vaikka koettaa ihan vaan layeroida. muutama kiva snare päällekäin ja tuhdimpi basari, ja taustalle joku chopattu breikki lyttyyn kompressoituna tuomaan pientä rähinää. ja paljon perkkoja tuomaan eloa. nyt kuulostaa hieman liikaa joltain reasonin tai fruityn defaulttikiteiltä.

basso/basari-ongelman saa muuten ratkaistua yksinkertaisesti sillä, että laittaa molemmat omille alueelleen, eli melkeinpä jo työstövaiheessa päättää kummasta se muna tulee biisiin, ja sitten sitä kautta työstää sekä soundia että equttaa ne. eli bassoa equttaessa vaikka tekee siihen 90-100 hertsin kohdalle kuopan basaria varten.

noi spiikit oli toisaalta ihan hauskoja, mut nekään ei erottunu sieltä takaa, ellei oikein höristellyt.

mutta tosiaan, tää biisi vaatii ihan vitusti vielä duunia että tää rupeis kuulostaa joltain. nyt tää kuulostaa ihan liian minimalistiselta, huonolla tavalla.

eli joko: a) soundit vaihtoon ja alotus melkein puhtaalta pöydältä tai b) tee sit seuraava biisi paremmin ;)
rec

Posts: 2,923

#29 • • rec

fine:
Kiitos Jere, olen iloinen negatiivisista palautteista. Toivoisin kyllä kieltämättä rakentavamaa palutetta *justjoo*



Tää oli breikkiä.. sen verran voin sanoo positiivista! Miksi siis sanoa positiivista, jos ei ole sanottavaa? Kuuntelin biisin ja pistin palautetta, kuten pyysit! Mitä sitten tein väärin? Kuten sanottua tää nyt oli mun HENKILÖKOHTAINEN mielipide!
"I didn't come here to suck no one!" *vink*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#30 • • liikkuva muna an egg on the move

fine:
eikö muilla ole mielipiteitä?



Tollanen "Eikö kellään oo mitään sanottavaa?... Kommentoikaa pliis tätä teosta!!" -tyrkyttäminen on helvetin ärsyttävää, ja lisäksi täysin turhaa. Kyllä sitä palautetta tulee jos on tullakseen. *justjoo*