OlliS - November Promo Mix [125min.]

13 posts, 1 page, 3,125 views

OlliS

Posts: 3,999

#1 • • Edited OlliS Further
novemberpromo.jpg

DOWNLOAD HERE

01 Introvert - Future (breaks mix) [cd-r]
02 Peter Gabriel - Darkness (Greed meets Engelspost remix) [sog chrome]
03 Hysterix Talk To Me (Sasha remix) [global underground]
04 Sphongle - Dorset Perception (Sasha remix) [global underground]
05 White Rock Angel - Death By Jupiter [vinyl vice]
06 Nubreed & Luke Chable - One Day Dubs (Chable´s extension dub) [mob]
07 Hybrid - Higher Than Skyscraper (Tomiie dub mix) [distinctive]
08 Powerplant - Turn It Into Gold (Nick-K´s Athene mix) [deep]
09 Chab - My Memory (part 1) [saw]
10 Madoka - MTTM (Madoka´s tribute to Mazzo mix) [metaemotional]
11 Pascal F.E.O.S. - A Split Second (Andreas "Diggler" Mügge remix) [pv records]
12 Madoka - Arena [metaemotional]
13 Madoka - Afterburner (original mix) [private reality]
14 Dousk - Love Lasting [blaq velvet]
15 Sworn - U Don´t Feel (dub mix) [vinyl vice]
16 Heller, Inkfish & Sven - Mr. Druqabuser (Ian Ossia & Marc Mitchell remix) [acting out]
17 Orkidea - Beautiful (Marc Mitchell remix) [cd-r]
18 Dextro - Do You Need Help (Holden acoustic tool) [border community]

Syksyisiin tunnelmiin, piemeisiin iltoihin, kynttilän valoon... Erityisesti omistettu UnitYF:lle, jonka synttäreiden (9.11.) kunniaksi tämä on hartaudella tehty. Ei toki haittaa mikäli promoottoreidenkin korvaan tämä setti eksyisi :)
UnityF

Posts: 15,721

#2 • • UnityF joo just se

olliS:
Syksyisiin tunnelmiin, piemeisiin iltoihin, kynttilän valoon... Erityisesti omistettu UnitYF:lle, jonka synttäreiden (9.11.) kunniaksi tämä on hartaudella tehty. Ei toki haittaa mikäli promoottoreidenkin korvaan tämä setti eksyisi :)



*kiitoskiitos* tää on yksi ihanimmista synttärilahjoista mitä oon koskaan saanu.. *hali*

palautetta myöhemmin....


*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
anthocyan

Posts: 1,511

#3 • • anthocyan Kohti valoa...
*sydän* *plur*

Tää on kans yks mun lemppariseteist! Onnistunut kaikin puolin. Monipuolinen, taidokas ja kaunis. *pihkassa* Eilenki pistin soimaan ennen kuin kävin nukkumaan *hihu* Suosittelen lämpimästi muidenkin nautittavaksi! *joo*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

UnityF

Posts: 15,721

#4 • • Edited UnityF joo just se
Tätä on tullu soitettuu "muutama" kerta... *blush*

Vaihdot on upeita, jälleen kerran täydellistä jälkeä. Setti on rakenettu erittäin ihanasti ja yllätti jopa pariin otteeseen.. Ei oo liian tasapaksu vaan vaihtelevuuden takia tätä on ilo kuunella. Setin alkupuolella kun tulee ne kitara soinnut (30min kohalla) niin ohhoh.. Siis niin kaunista että moni mun kaveri joka on käyny kylässä niin on kanssa tykänny koska se on vähän erillaista ja erottuu positiivisesti koko setistä. Ne vaan jää mieleen. *joo*

Tän setin itseasiassa kuuntelin ekan kerran kynttilöiden palaessa ja oli ihana syysilta.. Tuijotin ikkunasta ulos ja olo oli täydellinen. Varsinkin kun Orkidean biisi alkoi soimaan niin tulvi tuhat muistoa mieleen ja kyyneleenkin tipautin. Elämä on jännää aikaa ja tän setin avulla sain paljon muistoja takaisin jotka luulin unohtaneeni johonkin äärettömyyteen. Kiitos tästä erittäin paljon.

Tää setti kilpailee jopa ton Deeply Floating setin kanssa joka on mun mielestä sun kaikista paras setti... Hmm.. Aika sen sanoo kumpaa tulee kuuneltuu enemään mut uskon että molemmat tulee olemaan kovassa kulutuksessa. *joo*

Loistavasti tekniikasta + Loistavasta rakentelusta + Parista hyper hyvästä kipaleesta niin pisteet on: 10/ 10



*piis**plur**piis*
nomic

Posts: 4,120

#5 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Olen huomannut että omissa biiseissä on bpm alkanut tipahtelemaan *eiei* 175 -> 160 (!) täytyy lopettaa tämmöisten kuuntelu *justjoo* mutta siis vaihdot erittäin maukkaita, mikään ei tapa korvaa ja mitään super-heittoja en ole kuullut *piis* 25min eteenpäin setti alkaa mun mielestä jo pyörii tosi hyvin eteenpäin kun saa jalat liikkeelle mullakin, (itselleni) erilaisuuden vuoksi tämä kolahti *hymy*
mutta jos miinusta pitäisi antaa niin setti ei mahdu cd:lle ilman erillistä editoria jolla leikkaa setin kahteen osaan
ja muutaman biisin olisin ehkä itse jättänyt pois, mutta mitäpä siitä, hyvällä maulla tehty *hymy*

hmm... täytyy hommaa kotiinkin pikkasen tämmöistä progea *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#6 • • UnityF joo just se

nomic:
hmm... täytyy hommaa kotiinkin pikkasen tämmöistä progea *jiihaa*



wow... en olis ikinä uskonu et sä sanot ton mut ohhoh.. illan paras uutinen. olen aivopessy brodini *jiihaa*
j-p

Posts: 103

#7 • • j-p
noh... eipä tästä paljon muuta voi sanoa kun että loistava setti... lisää, kiitos :)
OlliS

Posts: 3,999

#8 • • OlliS Further

nomic:
mutta jos miinusta pitäisi antaa niin setti ei mahdu cd:lle ilman erillistä editoria jolla leikkaa setin kahteen osaan
ja muutaman biisin olisin ehkä itse jättänyt pois, mutta mitäpä siitä, hyvällä maulla tehty *hymy*

Ennen tulikin tehtyä settejä jotka mahtuvat cd:lle.. viime aikoina vaan ovat hieman pidemmät setit alkaneet tulla enemmänkin tavaksi. Lisäksi näissä pystyy luonnollisesti kehittämään mixiä aivan eri lailla ja saa jopa jonkinlaisen tarinankin kerrotua :)

Monta kertaa tullut aiemmin kommenttia cd:n pituisista mixeistä, että hyvä mix, mutta loppui kesken.. ;)
Jinx

Posts: 2,615

#9 • • Jinx Superfeminine
Tykkäsin! Hyvät biisit ja vaihdotkin menee ihan nappiin että kyllä tätä ilollalla kuuntelee *hymy**joo*

--
Pyllykkä

d0a

Posts: 141

#10 • • d0a Burb!

UnityF:
Setin alkupuolella kun tulee ne kitara soinnut (30min kohalla) niin ohhoh..mieleen.



Aivan samaa mieltä ja muutenkin setin parasta antia biisien suhteen. Sanattomaksi tässä jää, kun en mtn uusiksi tekisi. Setin loppu oli loistava ja tosiaankin paljon erityyppistä materiaalia eli siis setti jokaisen mieleen :D Kiitän!
anton fine

Posts: 1,359

#12 • • anton fine myspace.com/finethedj
No niin, tämäkin on sitten kuunneltu.

Alusta oli perkeleen hyvää chillaulua, eka vaihto oli suorastaan semmonen et huh. Sitten alkoi mennä liian diipiksi mun makuun, mut siinä puoilvälin jälkeen alkoi nousemaan taas hyvään melodisempaan suuntaan. Ei mitään kauheit kämmei huomannu, jotkut vaihdot olivat semmosia että hä, miten tää biisi tulee tän jälkeen, mut kuitenkin hyvällä tavalla, vaihtelua. Itse olisin kyllä yrittänyt olla tekemättä moisia vaihtoja vaan yrittää siirtyy eri tyyliin (fiiliksiin) vähän smoothisti.

9/10
OlliS

Posts: 3,999

#13 • • OlliS Further

fine:
No niin, tämäkin on sitten kuunneltu.

Alusta oli perkeleen hyvää chillaulua, eka vaihto oli suorastaan semmonen et huh. Sitten alkoi mennä liian diipiksi mun makuun, mut siinä puoilvälin jälkeen alkoi nousemaan taas hyvään melodisempaan suuntaan. Ei mitään kauheit kämmei huomannu, jotkut vaihdot olivat semmosia että hä, miten tää biisi tulee tän jälkeen, mut kuitenkin hyvällä tavalla, vaihtelua. Itse olisin kyllä yrittänyt olla tekemättä moisia vaihtoja vaan yrittää siirtyy eri tyyliin (fiiliksiin) vähän smoothisti.

9/10

Kiitos fine vaivannäöstäsi eli vähän pidemmästä arviosta kuin "ihan hyvä" :D

Välillä pitää olla muitankin kuin täysin smootheja huomaamattomia vaihtoja (joita kyllä kuitenkin edelleen eniten suosin) ihan jo mielenkiinnon ylläpitämisenkin kannalta.. en siis tarkoita tässä mitään laukkakarkeloita, vaan sitä että tuodaan jokin yllättävä elementti esiin mikä taas tavallaan voi nostaa kuuntelijan mielenkiintoa entisestään settiä kohtaan. Toki aina tämä ei toimi ;)