HARDFLOOR - [reiv:] @ Helsinki Club 5.2.2005

150 posts, 8 pages, 21,247 views

DiamonDie

Posts: 676

#141 • • DiamonDie mediahippi
Jooh. Bileisiin oli ostettu ennakot heti kun ne tulivat myyntiin ja olihan niitä siis pari kuukautta ehditty odottaa. No, seuralainen tuli huonovointiseksi ja samalla menivät omat bilefiilikset, lähdin sitten hänen mukanaan pois. Jäi sitten koko Hardfloorin keikka täysin näkemättä. No, sellaista sattuu.

Oli samalla ensivisiittini Hesarille enkä kyllä kauheasti tykännyt paikasta. Outo miljöö ja sisustus ei ollut ihan mieleen, toivottavasti (ja ilmeisesti?) reiv:ejä nähdään kohta taas muualla Helsingissä.
W

Posts: 1,049

#142 • • Edited W
Pääesiintyjän setti yllätti aivan loistavuudellaan *pihkassa*
Muuten oli vähän liian [reiv]mäistä mättö...ja aivan liian täyttä. Silti kaikin puolin, ehkä paras Reiv jossa olen käynyt.
10 pistettä HARDFLOORILLE! *aplodit*
hyvisdeluxe

Posts: 83

#143 • • hyvisdeluxe superdeluxe
En tajuu miks täällä porukka dissaa Hesaria. Siisti sisustus. Asiansa osaava baari. Reilu henkilökunta kaikin puolin. Kauhean usein en oo kyl paikassa käyny. Nyt ainakin homma toimi mun mielestä ihan helvetin hyvin. Paras kokemus tästä paikasta koskaan. En keksi yhtään mitään mikä ois ollu perseestä. Porukkaa oli paljon ja niin sitä pitääkin olla. Jos sitä tilaa ihan kauheesti haluu ympärilleen, ni sit voi ihan itekseen popitella kotonaan...

Kiitos [reiv:], kiitos muut järkkärit ja muut asianomaiset.
juGis

Posts: 563

#144 • • juGis
Ainiin, pisti kyl hymyilyttään ja samalla vituttaan jotku Hesarin vakkariääliöt, jotka päätti alottaa pienen käsirysyn sillon Kovalattian setin jälkeen (hottip: PIRI TOIMIII!!!). Paikkana mä kyllä pidän Hesarista, vaikkakaan en siitä porukasta joka siel käy.
Lenita

Posts: 1,423

#145 • • Edited Lenita
Hiihuu olipas loistavat kemut <3

Kesken pahimman tungoksen ja HF:n parhaiden hetkien eräs pukuherra koputti mua olkapäähän ja kysyi:

"Anteeksi mutta soitetaankohan täällä tänään mitään normaalinpaa musiikkia?"

:D

--
^_____________^

muksu

Posts: 563

#146 • • muksu LAPANEN
huUhuh kuin mahtavaa olii!! törkeen siistii!!!! *sydän*

..ja mä meinasin jättää väliin.. olin jo lähössä kotiin nukkuun..

Tätä lisää!!!

Ja sitä paitsi mun mielestä Hesari on paikkana aivan loistava!!

KIiitsa reiv:in poppoolle!!!! *aplodit*

Hardfloor on lähes kuningas, heti sven Väthin*sydän* jälkeen!!!

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

Oliwer

Posts: 799

#147 • • Oliwer
Jees, vaikkei tämä tyylisuunta ole mulle mikään lemppari (enkä ole sitä paljoa kuunnellutkaan) ja bileet meinas jäädä väliin, olen tyytyväinen että tuli lähdettyä.
Toi matsku toimi Hesarilla kuin tauti, ja koko ajan tuntui tulevan todella tanssittavaa jytkettä. Mmmaukas jälkimaku! *slurps* Kiitos!
wille-r

Posts: 555

#148 • • wille-r
jees. mielestäni aivan mahtavat bileet. Hf:n setti toimi kun miljoona volttia muhun. Myös Jokke ja nessi lämmittelivät esimerkillisesti. Porukkaa oli paljon, mutta ainakin henk. koht mahduin bilettämään mukavasti. Yläkerrassa tuli myös loistomatskua dcomilta. Kokonaisarviona kyllä parasta pitkään aikaan :)
[reiv:]

Posts: 769

#150 • • [reiv:]
ACIEEEEEED!

Erittäin suuri kiitos kaikille reivaajille, soittajille sekä tietenkin
täysin suvereenisti koko paikan tuhannen päreiksi rokanneelle
Hardfloorille. Setti ei tainnut jättää kyllä ketään kylmäksi ja
tunnelma oli sen mukainen. Ulvova ihmismeri varmasti lämmitti
saksalaistenkin mieltä. Väkeä riitti tosiaan hieman tungokseksi
asti, mutta toivottavasti paikka pysyi silti melko elinkelpoisena.
Ehkäpä parhaat [reiv:]it tähän mennessä, tuota on hyvä lähteä
ylittämään. :)

Valtaisa kiitos myös Jukalle pyyteettömästä avusta, sekä tietenkin
kaikille järjestelyissä auttaneille, erityisesti sinne Hämeenlinnan
suuntaan.

Klubin uudistetu saitti on avattu uudessa osoitteessa www.reiv.fi,
ja sinne on tulossa kuvia pian. [reiv:]in ensimmäinen Suomen
kiertue starttaa myös 26.2 Tampereelta, kannattaa väijyä josko
reivit tulisivat kaupunkiin. ;)