Tiistain tanssi-ilta @ YleX

2,854 posts, 143 pages, 949,830 views

vuokko

Posts: 243

#41 • • vuokko
niinpä... kaikki loppuu..
beatbox, ripatti, dancemoblite, marginaali,,, sentään 'avaruusromua' tulee takaisin..
aiemmin pystyin kuunteleen niin tiistai-illan kuin perjantainkin mutta nykyään duuni kun alkaa jo puol viis aamuyöstä niin en millään pysy koossa jos valvoisin tiistai-iltana kaheksaa pidempään, kahdestatoista puhuttamakaan. perjantaitkin on tullu missattua lähinnä yberväsykoomassa
-miksei nuo sivistävät musiikkiohjelmat voisi tulla la-illasta tai, tai,,, tai joskus muulloin kuin silloin kuin mun pitää vetää unta kuuppaan *hmph*

mutta suuri kiitos niistä monista illoista kun olen voinut kuunnella kallelle, leenalle, tapiolle, tapanille, elliotille, njassalle,,, ja kaikille muille -sekä sille ruotsinkieliselle (miettii, miettii) radioXtremelle (bytheway), erityisesti torstai-illoille 22-23 joskus tässä männä vuonna, tack så jätte!
*plur*
Individual

Posts: 10,942

#42 • • Individual HYPNO!
Mutta jos koskaan kanava ei saisi uudistua niin ei taitaisi meillä olla edes näitä nykyisiäkään konemusiikkiohjelmia. Ovat varmaankin olleet aikoinaan aika radikaaleja YLE:n vanhojen partojen mielestä, ottaen huomioon sen seikan että ei tarvitse mennä kauhean kauas taaksepäin niin ainoa rockmusiikkia tarjoava ohjelma oli Rockradio, mistään teknoista nyt puhumattakaan.
Howdy

Posts: 7,955

#43 • • Edited Howdy Oldie

Pablo:
Mä laitan vaikka nettiin tuon haastattelun ja setin. Siinä uploadauksessa menee vaan aikaa. Laitan linkin sitten kun on valmista.

haastattelu
dj-setti

edit: linkkien lisäys



Ajattelin että monet nyt kuitenkin mielellään pitää levyissä kansia niin tuhersin nopeasti jotain pientä kasaan.

Siinä olis nyt sitten kannetkin tohon settiin *hymy* ei ole omasta materiaalista väännettyä mut leikkaa liimaa periaatteella parsittu kasaan .. ja suht nopeesti joten ei mitään picasso tasoa *nauru* mut siinä on ja kiitokset Alekille tilasta *joo*

http://koti.mbnet.fi/apofis/proteus/

--
Käpy vailla vertaa

toma

Posts: 2,009

#44 • • toma Tototoototo

vuokko:
niinpä... kaikki loppuu..
beatbox, ripatti, dancemoblite, marginaali,,, sentään 'avaruusromua' tulee takaisin..



Beatboxhan porskuttaa ihan kivasti Radio Helsingin puolella.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Pepi

Posts: 70

#45 • • Pepi
Uuf, joskus aikoinaan Ocsid:n loppuessa meinasi tuska vallata mielen, kun ei oikein meinannut korvaavaa löytyä. Onneksi myöhemmin Miettinen pisti radioaallot taas sykkyrälle ja nyt mielenkiinnolla radion edessä tampataan, kun Olli S iskee kyntensä pöytään kiinni.
En tiedä miten KM:ää näistä vuosista parhaiten kiittäisi, joten *sydän*:mellinen kiitos tästä ajasta toivottavasti riittää.!

.-Pepi-.
Jinx

Posts: 2,615

#46 • • Jinx Superfeminine
Kiitokset vaan Kallelle hyvistä ohjelmista! *iloinen*

--
Pyllykkä

leka

Posts: 373

#47 • • leka anteeksi olen eläin
Mielenkiintoista seurata mihin suuntaan toi TTi oikeen menee. *hih* Hieman haiku kyllä jää kun Kalle katoo tiistain puikoista*blush*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

vuokko

Posts: 243

#48 • • vuokko

toma:
---
vuokko:
niinpä... kaikki loppuu..
beatbox, ripatti, dancemoblite, marginaali,,, sentään 'avaruusromua' tulee takaisin..

---


Beatboxhan porskuttaa ihan kivasti Radio Helsingin puolella.




uups, asiavirhe
tattis oikaisusta
cosmic

Posts: 389

#49 • • cosmic :D
Eikös Olli S. ole jo huomenna lähetyksessä b2b:nä Miettisen kanssa? Vai oliko se viikon päästä?

--
:D is an unproductive condition.

Flamie

Posts: 478

#51 • • Flamie

olliS:
---
cosmic:
Eikös Olli S. ole jo huomenna lähetyksessä b2b:nä Miettisen kanssa? Vai oliko se viikon päästä?

---
Se on vasta viikon päästä eli tän vuoden viimeisessä lähetyksessä 28.12.
Tosin oon kyllä huomenna studiossa häiritsemässä Kallea muuten vaan :D



Eeeeiii! miksi sillon vasta... mä oon poissa.. nöyyy... Sumplikaa se jotenki huomiseksi. *vink*
micqo

Posts: 1,094

#52 • • micqo

Jinx:
Kiitokset vaan Kallelle hyvistä ohjelmista! *iloinen*



-Joo,sitä samaa *joo* harmi,että vetäytyy pois...on ollut mukava kuunnella Miettisen poikaa! *piis*
noemi

Posts: 535

#53 • • noemi
Kalle is to go? Noooooooooooooooo!!!! *nyyh*

Ja 60 min slotti per dj? Älytöntä. Jos yhtään meinaa pistää väliin jotain spiikkiä niin eijhän sitä tunnissa ehi soittaa ko viis piisii. Pöh ja pah. *igor*

…On se niin kiva ko tommonen hiano ja iso lafka ko YLE jaksaa pitää tarjontansa monipualisena ja näiden uusien ohjelma-aikojen ja dj-vaihdosten myötä osoittaa arvostavansa tanssimusiikkia ja sitä kuuntelevaa nuorisoa. Joo. Hyvää uutta radiovuotta vaan kaijkille tekno-immeisille ympäri Suamen - etenkin niille joiden lähetin nököttää turvallisesti Radio Helsingin (ja Beatboxi)n ulottumattomissa. *eiei*

--
Oikeutta koneille!

Kalle Miettinen

Posts: 14

#54 • • Kalle Miettinen
Toiseksi viimeistä mun luotsaamaan Tiistain tanssi-iltaa viedään tänään. Mä taisin aiemmin jo sanoa et mitään best-of-past-years meininkiä ei tule. No 1/4:ksi syön sanani ja tänään soitan melkein pelkästään jo vaippaiän ohittanutta musaa.

Syy löytyy siitä että pakatessani levyjä viedäkseni ne pois töistä löysin muutaman kivan tämän vuosituhannen puolella julkaistun plätyn, jonka vielä haluan kertaalleen eetterissä pyöräyttää.

Jälkimmäisellä puoliskolla tänään dj Orkidea.

TTI @ YleX klo 21-24.
Kalle Miettinen

Posts: 14

#55 • • Kalle Miettinen
Viimeistä TTI:tä viedään mun osilta huomenna. Vieraana tuossa vikassa lähetyksessä OlliS, jonka kanssa soitellaan B2B tämän vuoden parhaimmistoa. Samalla saadaan kuulla mitä Olli aikoo tehdä ensi vuonna hänen ottaessa viikottaisen vuoron vetovastuun.

Omasta puolesta jo tässä oikein suuret kiitokset kaikille kuuntelijoille näistä kuluneista 7 vuodesta. Katotaan kuinka haikeeksi tämän työn jättäminen omilta osilta huomenna menee. :)

Pistäkäähän kuunnella Tiistain tanssi-iltaa huomenna klo 21-24. Jälkimmäisellä osuudella DJ Dizzy.
cosmic

Posts: 389

#56 • • cosmic :D
Kiitos vaan sulle itselles näistä hienoista tiistai-illoista ja hyvät jatkot *hihu* Joo, lisää breaksiä kitoooos *joo*

--
:D is an unproductive condition.

Howdy

Posts: 7,955

#57 • • Howdy Oldie
Kyllä vain .. suuret kiitokset kaikista näistä vuosista .. paljon iloa olet tuonut *hymy*

--
Käpy vailla vertaa

JXL

Posts: 135

#58 • • JXL
kiva setti oli eilen *hih* Kiitoksia vaan Kallelle minunkin puolestani! Toivottavasti Olli jatkaa yhtä hienosti! *joo*
klat1s

Posts: 25

#59 • • klat1s
vieläku tracklistin sais tähän proteuksen settiin..

tai ainakin mikä tuo viimeinen biisi on?!?!?
Kalle Miettinen

Posts: 14

#60 • • Kalle Miettinen

klat1s:
vieläku tracklistin sais tähän proteuksen settiin..

tai ainakin mikä tuo viimeinen biisi on?!?!?



Kaikki biisilistat löytyvät YleX:n nettisivuilta. Proteuksen setin lista on täällä.