Eewol - LoL (Purkkapoppia ja muuta sontaa!!)

24 posts, 2 pages, 4,993 views

eewol

Posts: 1,125

#1 • • Edited eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
1. Cabballero - Hymn
2. Snap - The power 2003 (Clubstar remix)
3. Maxx - No more (I can't stand it)
4. Cappella - U & Me
5. Pin-Occhio - Tu tatuta tuta ta
6. The Prodigy - No good (start 2 dance)
7. Cappella - U got 2 let the music
8. Sash - La primavera
9. 666 - Diablo
10. Da Hool - Bora Bora
11. Trance atlantic airwaves - Chase
12. Westbam - Hard Times
13. Dj Quicksilver - Planet Love (video mix)
14. Marmion - Schönberg (Tony de Vit mix)
15. Brooklyn Bounce - Contact
16. 2 Unlimited - Workaholic
17. Members of Mayday - We are different (Raving Society mix)

Tracklist varmaan kertoo jo paljon.... *nauru*
Paitsi sen ett on viel aika mauttomasti miksattu!! *joo**hymy*

http://www.apinamix.net/downloadMix?id=8650
remotion

Posts: 5,283

#2 • • remotion nostatus guru
Noniin, aika vaihtelevasti stuffia ilman tuota 666 tää ois helmi tämmösenä muistelu miksinä.. En ole vielä kuunnellut mutta imutin jo.
m.gee

Posts: 235

#3 • • Edited m.gee
*aplodit* tää on ihan mahtava setti!!tueepas muisteltua kivasti kun pihliksen nutalla tuli näitä biisejä väännettyä tanssilattialla!!!*fiilistel**nauru*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Saara

Posts: 1,954

#4 • • Saara #2970

eewol:
Tracklist varmaan kertoo jo paljon.... *nauru*
Paitsi sen ett on viel aika mauttomasti miksattu!! *joo**hymy*



Myyntipuhe on ainakin kohdillaan :DD

Laitetaan jossain vaiheessa imuun :)

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

wetware

Posts: 244

#5 • • wetware wenator

Marmion - Schönberg (Tony de Vit mix)



PURKKAPOPPIA??!!?!??!!?!?

pakana!
mza

Posts: 2,954

#6 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Hymyhän tätä kuunnellessa puskee ihan väkisin päälle.... HUH, HUH!*nauru*
Sami de Sousa

Posts: 1,221

#7 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]
No johan oli hittiparaati. Tulihan tosta vanhoja aikoja mieleen, mutta täytyy kyllä sanoa että jos joku noista joskus on kuulostanut hyvältä niin... *ding* (prodigy poisluettuna - kuuntelee vieläkin mielellään)

Sä olit ilmeisesti tuolla dj-profiilin chartseissa laittanut kaikki mahdolliset tyylit, mutta siitä hyvästä että siellä oli hip hop (mikäköhän tässä oli hip hoppia?) sotkettu tälläseen sontaan sut vois jo viedä saunan taakse ja lopettaa! *kivatsulle* No annetaan tämän kerran anteeksi *iloinen*
domi

Posts: 7,069

#9 • • Edited domi Työn sankari.

ant1:
en tajuu pitääkö tollasii ees nauhottaa ja laittaa jakoon ? no kukin tyylillään


Toki pitää, tuo hyviä muistoja nuoruudesta *nauru* tätä lisää *aplodit*
leenuliinu

Posts: 1,022

#11 • • leenuliinu Kenen kaveri

ant1:
en tajuu pitääkö tollasii ees nauhottaa ja laittaa jakoon ? no kukin tyylillään



No ootpa tajuton.

Ysäri ja euro tulee oleen täs ~viiden vuoden sisään trendikäs retrojuttu <3

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#12 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

leenuliinu:
---
ant1:
en tajuu pitääkö tollasii ees nauhottaa ja laittaa jakoon ? no kukin tyylillään

---


No ootpa tajuton.

Ysäri ja euro tulee oleen täs ~viiden vuoden sisään trendikäs retrojuttu <3



Voisko joku ystävällisesti varoittaa mua hyvissä ajoin. Ehtii sitten lähteä pakoon jonnekkin Honolululle, jossa tältä kamaluudelta toivottavasti säästytään *poks*
wetware

Posts: 244

#13 • • Edited wetware wenator

ant1:
en tajuu pitääkö tollasii ees nauhottaa ja laittaa jakoon ? no kukin tyylillään



lol. tällästähän tässä on just kaivattu.
olin itse 15v vuonna 90. toi eurotrancecrap realisoi bilefiilikseksi mulle sen kilinäsuhinan mitä oli fiilistellyt 80 luvun ajan vangeliksen, tangerine dreamin, jarren ja kraftwerkin muodossa. tää sekoite vaan ei sisällä niitä ton suunnan kulmakiviä mikä on harmillista. lenne voiskin tehdä niistä pahimmista tapauksista megamixin.

lisää lapsuutta kehiin. pois kolmenkympin kriisi poks


vaikka siltikin schöneberg ei kuuluisi tohon joukkoon. se on kuitenkin transsin klassikoita eikä mitään europaskaa =)
leenuliinu

Posts: 1,022

#14 • • leenuliinu Kenen kaveri

De Souza:
---
leenuliinu:
---
ant1:
en tajuu pitääkö tollasii ees nauhottaa ja laittaa jakoon ? no kukin tyylillään

---


No ootpa tajuton.

Ysäri ja euro tulee oleen täs ~viiden vuoden sisään trendikäs retrojuttu <3

---


Voisko joku ystävällisesti varoittaa mua hyvissä ajoin. Ehtii sitten lähteä pakoon jonnekkin Honolululle, jossa tältä kamaluudelta toivottavasti säästytään *poks*



No mitäs mä tossa yllä juuri tein? Alahan vaan kiltisti pakkaamaan laukkujasi pikkuhiljaa.. :)

Itse asiassa tommonen (eritoten italialaiseen) euroon pureutuva, tietokoneella kunnon megamix-tyyliin tehty ysäripläjäys on ollut itselläni harkinnan alla jo pidemmähkön aikaa. Beware!

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#15 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

leenuliinu:
No mitäs mä tossa yllä juuri tein? Alahan vaan kiltisti pakkaamaan laukkujasi pikkuhiljaa.. :)

Itse asiassa tommonen (eritoten italialaiseen) euroon pureutuva, tietokoneella kunnon megamix-tyyliin tehty ysäripläjäys on ollut itselläni harkinnan alla jo pidemmähkön aikaa. Beware!



Niin, no 5 vuotta on vielä aika pitkä aika, että ehkä en nyt ihan vielä rupea pakkaamaan. Sellanen 1/2 vuoden varoitusaika riittää, kun alkaa olla tuulien havinaa niin, että ysärieuroshitti alkaa tuoksua. Sitten alan pakkaamaan kimpsuja. *nauru*

Mutta varoita nyt kuitenkin ennen kuin laitat sen pläjäyksen jakoon, niin teen vaikka reissun Tallinnaan, enkä avaa viikkoon konetta, niin todennäköisesti säästyn siltä sitten *hih*
leenuliinu

Posts: 1,022

#16 • • leenuliinu Kenen kaveri

De Souza:
---
leenuliinu:
No mitäs mä tossa yllä juuri tein? Alahan vaan kiltisti pakkaamaan laukkujasi pikkuhiljaa.. :)

Itse asiassa tommonen (eritoten italialaiseen) euroon pureutuva, tietokoneella kunnon megamix-tyyliin tehty ysäripläjäys on ollut itselläni harkinnan alla jo pidemmähkön aikaa. Beware!

---

Mutta varoita nyt kuitenkin ennen kuin laitat sen pläjäyksen jakoon, niin teen vaikka reissun Tallinnaan, enkä avaa viikkoon konetta, niin todennäköisesti säästyn siltä sitten *hih*



Älä kuvittele, etteikö tuo pläjäys tulisi olemaan seuraavan puolen vuoden ajan jokaisten etkojen ja jatkojen top femmassa! ;)

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

wetware

Posts: 244

#17 • • Edited wetware wenator

De Souza:

Mutta varoita nyt kuitenkin ennen kuin laitat sen pläjäyksen jakoon, niin teen vaikka reissun Tallinnaan, enkä avaa viikkoon konetta, niin todennäköisesti säästyn siltä sitten *hih*



no hyvän paikan valitsitkin. siellähän toi ottaa tuulta purjeisiin jo paljon ennen helsinkiä =DDDD


lähdenpäs tästä korvatunturille joulua pakoon
wetware

Posts: 244

#18 • • wetware wenator

leenuliinu:

Itse asiassa tommonen (eritoten italialaiseen) euroon pureutuva, tietokoneella kunnon megamix-tyyliin tehty ysäripläjäys on ollut itselläni harkinnan alla jo pidemmähkön aikaa. Beware!



pa tulee jo!
[Nuclear]

Posts: 5,855

#19 • • [Nuclear] el aprendiz
Nää on just niitä mitä soitetaan jos mennään jonnekin 10h automatkalle niin repeatil. *aplodit*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#20 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

wollypog:
---
De Souza:

Mutta varoita nyt kuitenkin ennen kuin laitat sen pläjäyksen jakoon, niin teen vaikka reissun Tallinnaan, enkä avaa viikkoon konetta, niin todennäköisesti säästyn siltä sitten *hih*

---


no hyvän paikan valitsitkin. siellähän toi ottaa tuulta purjeisiin jo paljon ennen helsinkiä =DDDD


lähdenpäs tästä korvatunturille joulua pakoon



tarkoitinkin, että kun leenuliinu pistää pläjäyksen jakoon, lähden Tallinnnaan. Kun hyökyaalto iskee olen siellä Honolululla *vink*