Sitten
kun minusta tulee koko maailman keisari niin ensiksikin minä kerään kaikki tosi fiksut ihmiset yhteen ja pistän ne kehittämään semmoisen ihmelääkkeen, että mun poikaystävältäni menis allergiat pois ja saataisiin maailman suloisin kissa.
Ja sitten seuraavaksi mä tekisin hyvin selväksi kaikille kaupoille, että niillä pitää aina olla mua varten Fenixin uutta välipalajuomaa, muuten ne mestataan jos ei ole.
Hmm. Sitten mä vaihtaisin itseni suoraan koko maailman kuningattareksi, ja ottaisin jonkun tosi söpön pojan mun kunkuksi, mut mä oisin silti se koko maailman valtias.
Ja sitten mun pitäis kuulemma tehdä mun kaveri onnelliseksi, niin hukuttaisin sen mun rakkauteeni ja jalokiviin, ja voisin samalla hommaa sille vaik auton ja sit et se menis sen JImi Pääkallon kanssa naimisiin niiku se on aina toivonu, jos mä kerran oon kuningatar ni kai mä saan päättää kuka menee kenenkin kanssa naimisiin.
Ja kun kuningattarella pitää aina olla auto tietenkin, niiku kauppareissuja varten, niin ehkä mä voisin hankkia sit BMW M3 Coupén, ja M5 mun poikaystävälle vaikka jos se kuskailis mua sillä. Ja sitten Smart Roadsterin, ja Z3:nkin oisi ehkä ihan kiva.
Sit voisin ehk kans hankkii mun siskolle jotain pientä, esim joku talo jostain havajilta, se voiski tykätä siitä.
Sit mä voisin laittaa Bushin ja Osaman tekee sovinnon ja sit tuhoisin ne hirveet aseet, ja sit maailman rauhan järkkääminen ois kans íhan kiva asia.
Ja sit sen koko maailman kuningattarena olon jälkeen voisin sit vaan mennä opiskelee sen media-assistentti koulutuksen ja alkaa tekee niitä dokumentteja.