Club Destroy/afterpatrty

31 posts, 2 pages, 7,140 views

Avatar
#21 • • Fire C Guest

Nemes:
Kivaa oli... kiitokset soittoseurasta E-Nrg:lle, Orfeukselle ja Fiercelle... Teijän kans oli kyl oikein kiva soittaa b2b2b settejä... Jengiäkin oli aika kivasti paikalle saapunut... Suuret kiitokset kaikille paikalle saapuneille... =D

- Nemes


Kiitos itsellesi! ja e-nrg:lle ja orfeukselle myös! Hauskaa oli kyllä! Otetaan uusiksi joskus! *pahis*
enrg

Posts: 2,040

#22 • • enrg
kiitrokset myös omasta puolestani. Paikka oli mukava ja ystäviä oli mukavasti paikalla.
Alina

Posts: 152

#23 • • Alina Alias

Nemes:
Kivaa oli... kiitokset soittoseurasta E-Nrg:lle, Orfeukselle ja Fiercelle... Teijän kans oli kyl oikein kiva soittaa b2b2b settejä... Jengiäkin oli aika kivasti paikalle saapunut... Suuret kiitokset kaikille paikalle saapuneille... =D

- Nemes

Kiitos TEILLE....*hali* Oli todella hauskaa....*jiihaa*

--
Elämä on..............

Orfeus

Posts: 5,872

#24 • • Orfeus
Kiitokset myös mun puolesta etenkin fiercelle ja nemesille b2b setistä! oli ihan hauskaa etenki siinä väsymys tilas*joo*
Eddy Satan

Posts: 722

#25 • • Eddy Satan FAST
Seuraavaa tapahtuma on ehkä vuoden alussa,tai myöhemmin.
Klubi jatkaa toiminnan ja etsii paikan seuraavalle taphtumalle,sen verran voin sanoa et pyritään tehä iltabileet
mis ovat kunnon dj,t,ja toivottovasti pljon porukkaa.
Klubin seuraavasta tapahtumasta heti ilmoitetaan klubituksen kalenterissa,hyvää jatkoa teille kaikille,ja tervetuloa uudelleen,kiitos.
Avatar
#26 • • Jaska Guest
Kukaan ei sattunut löytää passia kyseisistä pileistä???
GLAAZ

Posts: 12

#27 • • GLAAZ
Kitoos kaikille näin mukavista jakoista!!!!!I Kiitän kun tulitte meidän jatkoille ja toivon että kaikki viihtyi siellä ja tykkäs koko mestasta.
Kiitos teille kun saavuitte paikalle: E-Nrg, Nemes
Kiitän myös Orfeusta ja Fiercea siitä että soititte vaikka teidän ei pitänyt soittaa, mutta Galrav ongelman takia soititte ja siitä tuli erikoinen ja todella hyvä kolmehenkinen b2b2b setti..::))


Erityisesti kiitän mun rakkaan vaimon Ludmilkan siitä että hän on auttanut mua näiden bileiden järjestämisessä ja oli kannustanut mua. Ja aina kun oli avun tarpeessa hän oli tukena...
Eddy Satan

Posts: 722

#28 • • Edited Eddy Satan FAST

Jaska:
Kukaan ei sattunut löytää passia kyseisistä pileistä???


Käy kysymässä paikan johatajalta Rhamanilta,ja mielummin äkki ku paika suletaan uudeks vuedeks tai sitä ennenki,jotem käy,sano nimen jaehkä se on siellä jos sitä on joku pöllinny,niin kysy klubbarista ,tarjo löytöpalkkio,tai se on ihan sun päätettävissä,tää on mun mielipide.
Avatar
#29 • • Jaska Guest

Eddy Satan:
---
Jaska:
Kukaan ei sattunut löytää passia kyseisistä pileistä???

---

Käy kysymässä paikan johatajalta Rhamanilta,ja mielummin äkki ku paika suletaan uudeks vuedeks tai sitä ennenki,jotem käy,sano nimen jaehkä se on siellä jos sitä on joku pöllinny,niin kysy klubbarista ,tarjo löytöpalkkio,tai se on ihan sun päätettävissä,tää on mun mielipide.



Soitin jo, ei löytynyt!
Tai ei ainakaan unisen vastaajan mukaan!
Eddy Satan

Posts: 722

#30 • • Eddy Satan FAST
Sitte en voi auttaa sorry,mutta kannatta kysyä löytötavaroista jos se on niin kuukauden päästä saat tietää
Psykobitchfromhell

Posts: 107

#31 • • Psykobitchfromhell a.k.a Ludmilka
Oli tosi kivat jatkot!!
Kiitos kaikkille kavereille, että tulitte!!..Oli tosi kiva nähdä teitä!!
Kiitoksia E-nrg, Nemes, Orfeus, Fierce mahtavista seteistä!!..*plur*.Oli tosi piristävä lauantai aamu!!*jiihaa*
Ja iso kiitos mun rakkaalle miehelle kaikkesta!! *sydän*