Eewol - Trip (house,tecno,trance,viritys tai jotain!)

5 posts, 1 page, 1,304 views

eewol

Posts: 1,125

#1 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Täs ois tälläst tavaraa tarjolla.

Vähän huussii, technoo ja trancee sekasin väännettynä ja käännettynä eewol stailiin! *hymy*

Eli hiukan erilaista matskuu siis mitä yleensä soitan.

Miksaus on 80min. ja vähän päälle ja loppuu tyhmästi ku olin nii täpinöis ku tein sitä ett arvioin vähän nauhotuksen väärin, mut nauttikaa ken pystyy ja rakentava palaute on aina tervetullutta!!

Ai nii ja se on .ogg muodossa!

http://www.apinamix.net/downloadMix?id=8191
Avatar
#3 • • Cera Guest
hei timppa, mä kyl tykkäsin tästä.
emmä osaa sanoo varmaan mitään muutaku et
jee. lisää! :)(:
Illustrator

Posts: 3,171

#4 • • Edited Illustrator
Noni. Tulipahan ladattua, vaikka en juuri teknosta välitä. Alussa oli muutamia kovia taloraitoja ja setti etenikin ihan mukavasti. Sitte vähän ennen puoltaväliä tunnelma ikäänkuin latistu, tosin vain muutaman biisin ajaksi. Mun mielestä aika erikoiset biisit olit siihen valinnu. Siitä setti sitte jatkuikin hyvin tomcraftiin saakka. Viimeset raidat vaan kuulosti jotenkin kesyiltä yleiseen tasoon verrattuna. Se "antilooppi" sieltä lopusta olis sopinu paremmin vaikka alkupäähän tai oikeestaan sen ois voinu jättää kokonaan pois.*iloinen* Loppu oli siis huonoin osa koko setistä.

Miksaus oli hyvää, enkä oikeestaan keksi siitä mitään kitistävää.

Kaiken kaikkiaan Ihan asiallinen paketti.*piis*
eewol

Posts: 1,125

#5 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

Illustrator:
Noni. Tulipahan ladattua, vaikka en juuri teknosta välitä. Alussa oli muutamia kovia taloraitoja ja setti etenikin ihan mukavasti. Sitte vähän ennen puoltaväliä tunnelma ikäänkuin latistu, tosin vain muutaman biisin ajaksi. Mun mielestä aika erikoiset biisit olit siihen valinnu. Siitä setti sitte jatkuikin hyvin tomcraftiin saakka. Viimeset raidat vaan kuulosti jotenkin kesyiltä yleiseen tasoon verrattuna. Se "antilooppi" sieltä lopusta olis sopinu paremmin vaikka alkupäähän tai oikeestaan sen ois voinu jättää kokonaan pois.*iloinen* Loppu oli siis huonoin osa koko setistä.

Miksaus oli hyvää, enkä oikeestaan keksi siitä mitään kitistävää.

Kaiken kaikkiaan Ihan asiallinen paketti.*piis*



Kiitos tästä!

Tää oli kuitenkin semmonen "hätäsesti" väännetty niin ei sen kummemmin tullu kateltuu biisijärjestystä, mut kiva ett uppos!