Surreal - Promo (october '04) Hard-Trance

30 posts, 2 pages, 6,831 views

Avatar
#2 • • Edited astaroth Guest
Mies soitti Paarmoissa taannoin ihan mukavaa settiä, pitääpä kokeilla.
Palaute edittinä.

Edit: Oijoijoijoi...*sydän*
Komeaa kikkailua, efut osuivat tasan nappiin ja vaihdot pelittivät.
Biisit ovat mahtavia, ei tässä meinaa paikallaansa pysyä. Ja on myös hauskaa kuunnella vaihteeksi musiikkia, jossa on melodiaa runsaammin ja jonka bpm on vaihteeksi alle 250. :D Eli näistäkin isot plussat.

Tämä oli sen verran nappiveto tähän poikaan, että 9½/10 napsahtaa.
Puoli bojoo meni tuossa lässähtämisestä tuon puolenvälin jälkeen ja levarin sammuttaminen ei oikein sopinut tuohon loppuun. Mutta muuten tosi tiukka setti, varsinkin alkupuolella olin niin kermaa.

Toivottavasti Paarmat eivät jääneet viimeiseksi kerraksi, kun kuulen tätä miestä. :)

Kiitoksia.
UnityF

Posts: 15,721

#3 • • UnityF joo just se
Vaikka polkka ei oo viime aikoina iskeny 8kuten ei mikään muu myöskään pelkkää proge-linja ollu meneillään niin silti tykästyin tähän.) Mä tykkäsin varsinkin noista 3 ja 7 kipaleista... Ne kolahti kivasti.. *joo*

tätä settii on jo tullu kuuneltuu muutama kerta kun rakas Saki unohti tän levyn miun luo...Ekana kuuntelin sen... Ja nyt siirsin sen omalle koneelle ja tänne jää. *joo* Pisteitä vähn erillaisista biiseistä kun oon jo vähän kylästyny noihin "normi polkka biiseihin" niin tässä oli jotain erillaista biisien suhteen. vaihoista ja noista en osaa niin sanoo kun en niistä tajuu mut mun korvaan ihan hyvälle kuulosti.. *joo*


*jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Damien

Posts: 2,882

#4 • • Damien [tr3ox]

Astaroth:

Toivottavasti Paarmat eivät jääneet viimeiseksi kerraksi, kun kuulen tätä miestä. :)

Kiitoksia.



Kalenteri auki Antti ja joulukuun 18, teretulemast terv. Pukki...
Marjo

Posts: 1,796

#5 • • Marjo pupuTupuna
Pisteet Söhölle!Vaikka mä en tajuakaan mitään mistään (musan teosta ym.), niin kyllä tykkäsin!!
Pistin soimaan ja ei menny kun hetki, niin jammailin ympäri kämppää. *nauru*
nn

Posts: 45

#6 • • nn
Jaska tykkaa..... :D
wabos

Posts: 63

#7 • • wabos
onpahan tullu sit jo häirittyä muita ihmisiä jo moneen kertaan tämän setin tahdissa :D jalka vipattaa mulla ainakin ihan pakosta... :) mii like :P lisää tätä ;)

--
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*party time *jiihaa**jiihaa*

Illustrator

Posts: 3,171

#8 • • Edited Illustrator
No tulipahan kuunneltua. Biiseistä en saanu oikeen mitään irti. Olihan siellä muutama kohtuullinen, mut joku niistä vaan puuttu. Eka ja vika raita olivat oikeestaan mun suosikit.
Luulen, että tällänen toimii paremmin livenä tai reilummin pitsattuna.

Miksaushan olikin sitte aika priimaa, tosin filteriä ja sitä toista efua kylvit alkuu ehkä hippasen liikaa. Vaihdot napsahti hyvin kohalleen ja tunnelma säilykin niiden aikana.

Lisää vauhtia kiitos. *nauru*
fantazia

Posts: 329

#9 • • fantazia
Pitchiä ei todellakaan lisää. Suurinosa biiseistä oli ihan kelpo hardtrancea, tykkäsin setistä.
Illustrator

Posts: 3,171

#11 • • Illustrator

fantazia:
Pitchiä ei todellakaan lisää. Suurinosa biiseistä oli ihan kelpo hardtrancea, tykkäsin setistä.

Ei se kai niiden "hardiutta" vähennä, jos olisin kaivannut lisää vauhtia.*nauru*
Illustrator

Posts: 3,171

#12 • • Illustrator

Surreal:
---
Illustrator:

Lisää vauhtia kiitos. *nauru*

---



Hmm... osaa pitsattu jo yli kympillä, et ei niit hirveesti enään viitti nopeuttaa :)

Joo, ymmärrettävää.*piis* Mut makuasioitahan nää on, itse tykkään välillä ehkä turhankin nopeesta meiningistä.
Lauri

Posts: 1,051

#13 • • Lauri Devoted
Ja taas,

pitkästä aikaa osuu silmiin ja korviin sellaista soundia mikä jaksaa oikeasti piristää päivää.
Näissä biiseissä alkaa olla jo menoa ja meininkiä niinkuin silloin vanhoina hyvinä aikoina,
ja osahan onkin vanhoja biisejä. Yoji lopussa oli kruunu koko miksaukselle. :)

Yhtiömme suosittelee.
Claquesous

Posts: 3,206

#14 • • Claquesous viidettä kolonnaa
MAISTUU!!1!

--
32. of December

Daverian

Posts: 491

#15 • • Daverian
Hyvältä kuulostaa. Laitto ainakin mun jalkaan liikettä.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Avatar
#16 • • Edited --- Guest
...tää oli hyvä! Mä oon itseasiassa aika yllättyny, et joku vääntää viel tämän tyylistä melodista hardtrancee.. ja tästä isot propsit! Uppos muhun, vaihdot meni sulavasti ja kikkailut oli kohdallaan. Tätä lisää!
Kosmikki

Posts: 102

#18 • • Kosmikki
Ihan hyvä vaihtoehto kahville.
Mirtsuli

Posts: 13

#19 • • Mirtsuli
Aivan loistavaa! *plur* Kiitos ja kumarrus!
joun

Posts: 425

#20 • • joun People want to be needed
Mä tykkään *hihu* Heh, tuo Coast 2 coast Ft Discovery - Home on aika yllättävä *hymy* On hyvä

--
Im happy only when Im busy