TRANSPORT winter club tour 11.12.2004 @ Tampere

67 posts, 4 pages, 12,213 views

*AnnU*

Posts: 157

#61 • • *AnnU* NanneNanneNanne
kiva ei ole mikään maailman paras bilepaikka, mutta osasin silti pitää hauskaa..*jiihaa* väkeä oli paljon; alakerran tanssilattia oli liian pieni, joten ei jaksanut tanssia siellä.. onneksi yläkerran musiikkitarjonta on mahtavaa ja siellä oli parempi meno kuin alhaalla.. bileet oli kokonaisuudessaan ihan jees, mutta joku ei vain napannut.. siitä kertoo kotiinlähdön ajankohtakin; ei kiinnostanut olla loppuun asti..*eiei*

--
*sydän**sydän**sydän*

*Bixxx*

Posts: 162

#62 • • *Bixxx*

*AnnU*:
kiva ei ole mikään maailman paras bilepaikka, onneksi yläkerran musiikkitarjonta on mahtavaa ja siellä oli parempi meno kuin alhaalla..



Yhdyn edelliseen *joo*

No ehkä siihen vaikutti torstai ku sillon tuli jo oltua woOp! Solar Illogik 2 :ssa... No ehkä ensikerralla jaksais *jiihaa*

*muhaha**muhaha**muhaha*

--
***TIIKERI***

anri

Posts: 890

#63 • • anri team parempi pitäjä
+ Kiva ilta, hyvää musiikkia molemmissa kerroksissa.*sydän*
+ Selvinpäin saavuin ja kännissä lähdin pois!*känni*(Se kun oli mun illan missioni.)
+ Niin ja tulihan se Slusnikin cd:kin ostettua!*hih**nauru* Kiitos sinnikkään kauppiaan (Kimmo?) ja mun rahoittajan!
+ Mukava ku jengiä riitti, vaikka monelle nää oli kolmannet bileet torstain jälkeen (jos woopin jatkot laskee niin neljännet).

- Ongelmaksi muodostui kerroksen valitseminen.
- Valot, Degot.

--
don't go halfway - go all the way

demonchild

Posts: 302

#64 • • demonchild Crazy/Beautiful
Decot aivan hanurista ja tuntui että oli aivan liian pieni paikka.Ttosi paljon tönimistä (kahdelta puolelta tulee jo porukkaa niin vielä yksi yrittää läpi tulla). Sienipäät jaksaa aina olla ikäviä ja samoin jotkut tavikset jotka ei vaan ymmärrä.

Slusnik oli kiva ja sit ylhäällä tuli sellainen Super Mario teknojumputus *nauru*

--
Kiitos ja anteeksi

Avatar
#65 • • naksuli Guest
Tuli sit rikottua kolmen vuoden biletysselibaatti näissä bileissä, ihan ok meno oli kyl. Dekoihin en juuri ehtinyt kiinnittää huomiota;)
Mutta yläkerran musiikki oli kyl rok :)
cosmic

Posts: 389

#66 • • cosmic :D
Hyvät bileet oli jälleen kerran, vaikka väsymys alkoikin Orkidean mainion setin aikana jo painaa, kun en saanut edellisenä päivänä juuri nukuttua sähkösaunapileiden jälkeen *hymy* Orkidea taisi muuten soittaa peräti neljä encore-biisiä *aplodit* Slusnik Lunan näin ekaa kertaa ja en kyllä todellakaan pettynyt *jiihaa*

Ainoa miinus tulee kääliöistä. Eräskin kaatoi mun juomat *eiei*

DaJaque:
Kun esiintyjälistassa lukee dallas superstars, niin miksi soittamassa on vain Bostik? Jo muutaman kerran olen odottanut näkeväni lavalla myös JS16:n.



Mainoksissa kyllä luki, että Dallas Superstars DJ's aka Heikki Liimatainen. Olisitko halunnut kuulla DSS:n musaa vai ainoastaan nähdä JS16:n? Kyllähän Hessu kuitenkin mukavan napakkaa DSSmäistä huussia soitti, toisin kuin Kalle, jonka loppusetin biisit oli mun makuun liian "pehmeätä" housea.

Homegrove:
Dallas ei tippunut itselle pätkän vertaa, oli kuin soittamassa olisi ollut kiksuun innostunut perus rafla dj... Slusnik oli kiva kuulla kun tuli uusia juttuja eikä se sama perussetti tällä kertaa. Isot propsit siitä. :)



Siis häh, missä välissä Hessu kiksua soitti? *ding*

Homegrove:
Baaritiskillä sai juu jonottaa mutta mulla kului aika oikein hienosti sitä blondia baaritytttöä katsellessa. :D



No aijaa! *sydän**sydän**sydän*
Kumpaa? Itse tykkäilin enemmän siitä sirompikasvoisesta, vaikka ei se toinenkaan yhtään hullumpi ollut *sydän*

DjBeliar:
Nyyh! Multa jäi drS:t kuulematta, mutta Tapsaa minä kuulin ja varmaankin aikas turha sanoa, että johan maistui! :)



Niin jäi multakin alakerran hyvän tarjonnan takia drS kuulematta mutta eiköhän häntä tulla vielä monestikin kuulemaan *joo*


Porukkaa oli hyvin mestoilla, vaikkakin ns. turisteja olikin joukkoon eksynyt - hyvä niin!! Hieman huvitti mestoille tullessani erään pariskunnan välinen keskustelu:
Nainen: "Siellä tulee pelkästään vaan jotain kauheeta trancee koko ilta!"
Mies: "No mitä sitten? Sehän on hyvää!"
Nainen: "Ei oo! Lähetään meneen!"
Mies: "Ei, emmä halua!"
Nainen: "Ei ku ny mennää!"
Mies: "Ok, kulta!" :)



Voihan LOL! Tais olla vähän tossun alla *hihu*

HeAdY:
voivoi..*eiei* Mun oli tarkotus tulla tänne mut ei mun mummeli päästäny mua mihkää ku oli tullu tampereelle kylään sukulaisille ja siin samal oli ajatellu mennä tampereella bileisiin, mut jäi nyt nää väliin. ens kerral sit*jiihaa*



Olisit ottanut mummon mukaan *hihu*

--
:D is an unproductive condition.

KittyCleo

Posts: 205

#67 • • KittyCleo PiweHiwe
juu kolmannet tai ite asias neljännet bileet peräkkäin, huh ja ihanaa!*aplodit*
Ihan fiiviksis olin jo narikan kohalla*jiihaa*
Ja loppuun vielä pidennetty orgasmi, varmaan kahenkytä minsan encore*kuolaa*
Studiojatkoista en muista mitään joten varmaan hauskaa oli*känni*

--
Rouva Korpela*hymy*