67 posts, 4 pages, 13,151 views
*AnnU*:
kiva ei ole mikään maailman paras bilepaikka, onneksi yläkerran musiikkitarjonta on mahtavaa ja siellä oli parempi meno kuin alhaalla..
DaJaque:
Kun esiintyjälistassa lukee dallas superstars, niin miksi soittamassa on vain Bostik? Jo muutaman kerran olen odottanut näkeväni lavalla myös JS16:n.
Homegrove:
Dallas ei tippunut itselle pätkän vertaa, oli kuin soittamassa olisi ollut kiksuun innostunut perus rafla dj... Slusnik oli kiva kuulla kun tuli uusia juttuja eikä se sama perussetti tällä kertaa. Isot propsit siitä. :)
Homegrove:
Baaritiskillä sai juu jonottaa mutta mulla kului aika oikein hienosti sitä blondia baaritytttöä katsellessa. :D
DjBeliar:
Nyyh! Multa jäi drS:t kuulematta, mutta Tapsaa minä kuulin ja varmaankin aikas turha sanoa, että johan maistui! :)
Porukkaa oli hyvin mestoilla, vaikkakin ns. turisteja olikin joukkoon eksynyt - hyvä niin!! Hieman huvitti mestoille tullessani erään pariskunnan välinen keskustelu:
Nainen: "Siellä tulee pelkästään vaan jotain kauheeta trancee koko ilta!"
Mies: "No mitä sitten? Sehän on hyvää!"
Nainen: "Ei oo! Lähetään meneen!"
Mies: "Ei, emmä halua!"
Nainen: "Ei ku ny mennää!"
Mies: "Ok, kulta!" :)
HeAdY:
voivoi.. Mun oli tarkotus tulla tänne mut ei mun mummeli päästäny mua mihkää ku oli tullu tampereelle kylään sukulaisille ja siin samal oli ajatellu mennä tampereella bileisiin, mut jäi nyt nää väliin. ens kerral sit*jiihaa*