Weekender @ vanha, Helsinki, 4.11.1995 livetaltionti (331min)

36 posts, 2 pages, 10,919 views

jUSSi

Posts: 1,377

#1 • • Edited jUSSi äkäinen vanhus
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?p=237610#237610

ja propsit kyseisen tallenteen tekijöille/tarjoajille. Ihan kyynel tulee silmään vanhoja muistellessa. *jiihaa*

tietämättömille infoa ko. tapahtumasta

ja oikeasti siellä esiintyneet artistit olivat:

Reel 2 Real live
Mijk van Dijk live
Jaydee live & DJ
Cherrymoon Trax live
Raver's Nature live
Josh Wink DJ
Misjah & Groovehead DJs
Frankie Kloeck DJ
Axel Stephenson DJ
Choci DJ
-P

Posts: 4,972

#2 • • Edited -P
*O___O* mad props <3. ala-astehan se rules :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hrdkvr

Posts: 3,929

#3 • • hrdkvr KURGO
VINETTO MIKÄ LINE-UP.. LÄHTISIN VAIK HETI ..!!!

nuoruusvuosien legendat ravers nature, winx ja MISJAH!!

--
-keep it hard-

AaKo

Posts: 637

#4 • • AaKo Tosi veivaaja
aivan loistavaa tykitystä kyseinen setti *pahis* mulla on kyseinen setti kasetilla jossai. tuli radiosta nauhotettua
ja ravers naturen livet oli kyllä niin hyvvii siihen aikoihi,, sais tulla suomeen taas esiintyy heh

--
En se mää ollut!!!

thomas

Posts: 5,618

#5 • • thomas
loistavata, siis kulttuuriteko etten sanoisi
-P

Posts: 4,972

#6 • • -P

idi:
mä oon ainakin niiiin täällä!



idi, tää meni jo 1995 ;D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#7 • • ikj Guest
onkos tää nauhoitus samoista bileistä mistä oli se video pätkä jokunen aika sitten plättärillä jaossa?
Avatar
#8 • • Edited ikj Guest

salaisinko?:
---
idi:
mä oon ainakin niiiin täällä!

---


idi, tää meni jo 1995 ;D



hei comoooon :P sori laitetaan se sarkastinen hymiö sit sinne perään
-P

Posts: 4,972

#9 • • -P
nauroinko? ;D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hrdkvr

Posts: 3,929

#10 • • hrdkvr KURGO

idi:
onkos tää nauhoitus samoista bileistä mistä oli se video pätkä jokunen aika sitten plättärillä jaossa?



jos meinaat sitä temple 3 niin ei

--
-keep it hard-

A-E

Posts: 528

#11 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
Ai jeesus tuli lapsuus ajat mieleen tästä.

Nessi, Angel, Josh Wink, Raver Nature ja jne. Muistan hyvin kun kuuntelin tätä lähetystä himassa ja fiilistelin ihan kybällä. Harmi vaan kun ikää ei ollut tarpeeksi päästä mestoille :(. Himo retroilijalle tää mp3 on helmi juttu, koska noi mun c-kasettit oli jo hajonnut sen sata vuotta sitten.

Nessin setti on vielä näin yhdeksän vuoden jälkeenkin se kovin noista kaikkista. Heti alkuun tulee sellaisia trance klassikoja (ajalta ennein kun hollatilaiset raiskasivat trancen) Commander Tomin "Round My Brain", Ovalitionin "The Book Of Revolution" ja Westbam, Koon & Stephensonin "Always Music" :). DJ Angelin Bonzai ja Low Spirit voittoinen setti on kanssa aina yhtä hyvä musiikillisesti, mutta ei tosin teknisesti.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

wetware

Posts: 244

#12 • • Edited wetware wenator
sniikkasin intistä lomaa epärehellisin perustein että pääsin tänne.
tuohon aikaan vanhabileet oli vielä vanhabileitä. yläkerran huoneetkin oli auki eikä paskasta äänestä tarvinnut valittaa :(

ja pikselitkin oli isompia
Meke

Posts: 2,083

#13 • • Meke GT Digital, BCN Records
Nuo olivat kyl kivat bilett...ah...sen ajan musiikin takia mina ja mm. Sizzler soitellaan vieläkin vanhaa ravea ja "hardtrancea".

Ehkä pitäs joskus kysyä lupa Nessiltä ja Angelilta ja pistää heidän vanhoja settejä jakoon tohtori Patin yövuoro ajoilta.
Tuli nauhotettua VHS:n hifiraidoille ne setit ja nyt "uuden" tekniikan ansiosta löytyy yli 10 cd:tä täynnä noita miksauksia.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Timmo

Posts: 657

#14 • • Timmo

Meke:

Tuli nauhotettua VHS:n hifiraidoille ne setit ja nyt "uuden" tekniikan ansiosta löytyy yli 10 cd:tä täynnä noita miksauksia.



HEI HEI HEI!!!!! *sydän* *sydän* *sydän*

--
Elämä On Raato

thomas

Posts: 5,618

#15 • • thomas
jakoon vain :)
Meke

Posts: 2,083

#16 • • Meke GT Digital, BCN Records
Tietääkö joku mitä pitäs niin kuin virallisesti tehdä jos ne pistää jakoon.
Nessiltä lupa, Yle X:ltä lupa?
Ja tietty mul ei ole atk lahjoja eli jonkun pitäs mun puolesta pistää niitä nettiin.

Ja olishan mulla niitä OMIA puhtaita oldskool miksauksia muutamia mitä kehtais antaa kuunneltaviksi ja myös täällä ollu jo, mut taitaa pari vielä olla mitä porukka ei ole kuullu.

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

jUSSi

Posts: 1,377

#17 • • jUSSi äkäinen vanhus

Meke:
Tietääkö joku mitä pitäs niin kuin virallisesti tehdä jos ne pistää jakoon.
Nessiltä lupa, Yle X:ltä lupa?



Äh, tällaseen mitään lupia tarvita, rippaat vaan ämpäreiksi ja laitat jakoon jollain nopealla serverillä ;)
curry

Posts: 474

#18 • • curry ^mauste^

thomas:
loistavata, siis kulttuuriteko etten sanoisi



WORD!! Itse tapahtuma oli aikamoinen tapaus ja tätä herkkua tuli nauhoiteltua kasetille kaiken maailman ajastuksilla ja kaveriavuilla. . *iihhih* Mutta nyt mp3:sena, wuuhuu!!! *sydän*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

COBALT

Posts: 1,407

#19 • • COBALT akitaattori
Mistähän URLIA? Plattarilla ollut linkki ei ainaskaan toiminut tai sit meizi sohlaa...
Auttakee miästä hädässä, täähän on saatava talteen!!! Muistan kun itkin töissä verisesti ja mietin pomon murhaamista kun ei antanut vapaata tolloin...!

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

jUSSi

Posts: 1,377

#20 • • jUSSi äkäinen vanhus

COBALT:
Mistähän URLIA? Plattarilla ollut linkki ei ainaskaan toiminut tai sit meizi sohlaa...
Auttakee miästä hädässä, täähän on saatava talteen!!! Muistan kun itkin töissä verisesti ja mietin pomon murhaamista kun ei antanut vapaata tolloin...!



Tää ei taida olla enää verkossa. Muistaakseni se siirrettin bittorrenttiin.