Sextreme Finland 12.-13.11.2004 12.11.2004 @ Helsinki

47 posts, 3 pages, 16,801 views

diezel

Posts: 430

#1 • • diezel -
Tälläsetkin bileet tulossa, pitää miettiä jos saapuisi paikan päälle.
Mundus Lassi

Posts: 46

#2 • • Edited Mundus Lassi
Tuosta mainoksesta puuttuu vielä joitain yksityiskohtia, on esitanssijoita ja ammattimaisia bilettäjiä paikalla roudattuna ja DJ listaakin on vielä lisää, kunhan homma on kokonaan varmistettu lisään tietoja.
Karski

Posts: 6,049

#3 • • Karski Pomon kätyri

Mundus Lassi:
ammattimaisia bilettäjiä paikalla roudattuna



Eli te oikein maksatte kuilulle ja yanalle siitä
että ne on mestoilla :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Mundus Lassi

Posts: 46

#4 • • Mundus Lassi
:) ei sentään. Mutta jos esim Diezel iskee perusvarustuksensa päälle ja tulee paikalle edustamaan niin kyllä minä sille jotain etuja tarjoan... Aina tarvitaan kauniita ihmisiä.
keisha

Posts: 1,394

#5 • • keisha bullet with butterfly wings
"Kamikaze Barissa sushi-tyttöjä ja -poikia sekä japanilaista köysibondagea."

Uuuh, pitänee tulla paikalle tarkastamaan meno, jotain päällepantavaakin pitäisi kehitellä ;)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Timmo

Posts: 657

#6 • • Timmo
Täähä kuulostaa mielenkiintoselta! Pitäisköhän sitä tulla oikein paikanpäälle ihmettelemään..

--
Elämä On Raato

diezel

Posts: 430

#8 • • diezel -

Mundus Lassi:
:) ei sentään. Mutta jos esim Diezel iskee perusvarustuksensa päälle ja tulee paikalle edustamaan niin kyllä minä sille jotain etuja tarjoan... Aina tarvitaan kauniita ihmisiä.



Heh *iloinen*
Ilmeisesti siis ei voi olla tulematta.
Mundus Lassi

Posts: 46

#9 • • Mundus Lassi
:) imartelu on näköjään tehokas tapa saada ihmiset liikkeelle... Ehdottomasti Diezel mestoille pitää saada ihmisille hieman esimerkkiä miten pukeudutaan kunnolla hihii *kasaa paineita*.

Homma on tosiaan kahden päivän juttu, kummallakin päivällä on aivan oma lineup eli alku ilta show osastoa ja kevyempää settiä ja sitten laitetaan koneet käyntiin.
Avatar
#10 • • Rujo Mutantti Guest
Kylläkyllä, tänne vois ilmaantua.
sapeli

Posts: 11,768

#11 • • sapeli jokukukamikä?

Mundus Lassi:
Homma on tosiaan kahden päivän juttu, kummallakin päivällä on aivan oma lineup eli alku ilta show osastoa ja kevyempää settiä ja sitten laitetaan koneet käyntiin.



Molemmille päiville oma lippu?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mundus Lassi

Posts: 46

#12 • • Mundus Lassi
juu molemmille oma 20 kappale taikka perjantaina Lippupalvelusta kahden päivän ennakko 30.
KittysDead

Posts: 381

#13 • • KittysDead Trooper
Mmmm.. sounds nice. Pirun kalliit liput tosin *uuh* Ja muutenkin sai kuulla hämmentävää palautetta pervparkista, niin niiden juttujen jälkeen on kyllä vähän *iihhih* .

Miksei voida pitää young and beautiful spankingfest tmv. *vink*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

diezel

Posts: 430

#14 • • diezel -

KittysDead:
Mmmm.. sounds nice. Pirun kalliit liput tosin *uuh* Ja muutenkin sai kuulla hämmentävää palautetta pervparkista, niin niiden juttujen jälkeen on kyllä vähän *iihhih*



Omasta mielestäni PervParkit olivat harvinaisen toimivat kinkybileet, kun normaalisti on tottunut siihen että suomalaiset kinkybileet ovat kuolettavan tylsiä.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#15 • • Aziz Combat Fighter

Tres:
---
Mundus Lassi:
ammattimaisia bilettäjiä paikalla roudattuna

---


Eli te oikein maksatte kuilulle ja yanalle siitä
että ne on mestoilla :D



Mä tahon oppisopimuksen!
diezel

Posts: 430

#16 • • diezel -

Ana:
Mä tahon oppisopimuksen!



Vois olla ihan kiva koulutus *joo*
Mundus Lassi

Posts: 46

#17 • • Mundus Lassi
Ja nyt vielä selvennykseksi: Tämä tapahtuma ei ole mikään perv park taikka "vain fetisseille" vänkytys :)

Tarkoittaa sitä että bileet on KAIKILLE jotka haluavat kuunnella hyvää jyskettä ja katsoa tyylikästä showta.
UnityF

Posts: 15,721

#18 • • UnityF joo just se
*jiihaa* mä oon ainakin paikanpäällä molempina päivinä*jiihaa*


*plur*Tästä tulee niiiiiiiiiiiiiin mielenkiintoinen tapahtuma et huh huh *hikoil* *plur*

*aplodit**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*
kap-pu

Posts: 1,167

#19 • • kap-pu the amazing suction cup boy
saax tänne tulla farkuis ja t-paidas?

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

UnityF

Posts: 15,721

#20 • • UnityF joo just se

KarriN:
saax tänne tulla farkuis ja t-paidas?



miksi ei sais tulla? *ding*