(Darude & Proteus) DJ Mag's Top 100 DJs 2004

222 posts, 12 pages, 43,295 views

keisha

#181 • • Edited keisha bullet with butterfly wings

JussiS:
---
efo:
---
ALIEN:
mikä siinä nyt on niin " hei camooon..." ? *täh*
---

Ei tääl viitti ääneen ajatella*piis**possu**piis*

---

Eiku ihan mun mieliks ajattele. Haluun nyt kuulla sun perustelut tälle.

Noku kiksuhan on ihan paskaa, eikä sen miksaaminen vaadi mitään skilssei. Toisin kuin taas polkan, se vasta onkin Musiikkia! Eiku meniks se sittenki toisinpäin*täh**nauru*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Kriss G

#182 • • Kriss G Wir brauchen bass

keisha:
---
JussiS:
---
efo:
---
ALIEN:
mikä siinä nyt on niin " hei camooon..." ? *täh*
---

Ei tääl viitti ääneen ajatella*piis**possu**piis*

---

Eiku ihan mun mieliks ajattele. Haluun nyt kuulla sun perustelut tälle.

---
Noku kiksuhan on ihan paskaa, eikä sen miksaaminen vaadi mitään skilssei. Toisin kuin taas polkan, se vasta onkin Musiikkia! Eiku meniks se sittenki toisinpäin*täh**nauru*

On muuten suht huvittavaa että jos ei ole kiksu/proge dj niin heti jengi automaattisesti pitää ko. dj:tä polkka dj:nä. Tai ainakin turhan usein olen tähän ilmiöön törmännyt. No mut joo.. Pitäkää mielipiteenne..

--
DESTROY ALL HIPPIES

eewol

#183 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

pHaze:
---
eewol:
Tässä äänestyksessä oli tosiaan yleiseön mielestä paras dj, eikä kenenkään vitutuksessa elävien pätemisen
tarvetta kokevien wannabe superstar- dj:tten tuomarointia!
---
Otanks mä tän henkilökohtasena vittuiluna? Ja jos niin, niin mitäköhän mä taas tein sen ansaitakseni? Metsään meni btw. 1) Mä en päde (minkä helvetin takia kaikki aina olettaa tota... Honestly, mulla ei ole mitään tarvetta päteä teidän silmissänne)) 2) wannabe-superstariudesta pääsin yli jo aikoja sitten, evvk 3) mulla ei saa olla tosta listasta mielipidettä enkä saa sitä kritisoida jos se mun mielestä kusee, niinkö? Mene itseesi.

---
Niinku kaikkien muidenkin pitäis, eikä päivitellä "miks toi ny tonne on valittu!"
---
Kerroppa mulle miksi pitäisi tukea suomalaisia vain siksi että ne on suomalaisia, jos maailmassa on minun mielestäni parempia ja enemmän arvostusta ansaitsevia dj:tä/artisteja? Otetaan esimerkkinä vaikka että jos en pidä Sandstormista, niin mun pitää silti hurrata ja ylistää Darudea koska se on suomalainen kuten minäkin? Ens vuonna äänestän Sikaduoa.

---
No vittu luultavasti sen takia koska ilmeisesti porukat on tykänny sen dj-keikoista! *nauru*
---
Niin, juuri siitä kun todennäköisesti ei ole kyse. That's the point. Onko se nyt niin vaikea tajuta?

"Otanks mä tän henkilökohtasena vittuiluna?"

Jos haluat! *nauru**nauru*

"1) Mä en päde (minkä helvetin takia kaikki aina olettaa tota..."

Ehkä et ite huomaa sitä!?!?!

"Ens vuonna äänestän Sikaduoa."

Ei huono valinta! *nauru* Mut vaik ett ite darudesta pitäisi nii onko vaikeeta tajuta ett ehkä joku muu pitää?

"Niin, juuri siitä kun todennäköisesti ei ole kyse."

Mitä se muuten tuolla listalla killuis?!? Okei voin olettaa ett porukat on äänestänyt tietyn biisin takia mut on se kuitenkin jotain oikeen tehny tuol on. *joo*

Mun mielestä pitäis muutenki enemmän arvostaa kotimaisia dj:tä/artisteja ihan vaan sen takia ett saadaan suomi kartalle... Hyvää harkintakykyä tietenkin käyttäen. *justjoo*

efo

#184 • • efo Laserpoint

Kriss G:
On muuten suht huvittavaa että jos ei ole kiksu/proge dj niin heti jengi automaattisesti pitää ko. dj:tä polkka dj:nä. Tai ainakin turhan usein olen tähän ilmiöön törmännyt. No mut joo.. Pitäkää mielipiteenne..

Meinaaks*lmao*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Riku

#185 • • Edited Riku The Little Prince

eewol:
"Otanks mä tän henkilökohtasena vittuiluna?"

Jos haluat! *nauru**nauru*

No kiitos, jätit vielä valinnanvaraakin.

"1) Mä en päde (minkä helvetin takia kaikki aina olettaa tota..."

Ehkä et ite huomaa sitä!?!?!

Ehkä, kaikki on mahdollista. Mulle mun keskustelutyyli on täysin luontaista ja normaalia, eikä siihen liity mitään itsensäkorostamista. Jos mä tiedän paljon jostain asiasta, niin minkä helvetin takia en saa tuoda sitä julki ilman että "päden", kun kuitenkin pidän kiltisti pääni kiinni asioista, joista en juuri mitään tiedä? Mä en sitäpaitsi oikein pidä tota suomalaista 'anteeksi että olen olemassa' katsontakantaa ja loputonta nöyryyttä ja matelua niin hirveän positiivisena asiana.

Ei huono valinta! *nauru* Mut vaik ett ite darudesta pitäisi nii onko vaikeeta tajuta ett ehkä joku muu pitää?

No ei ole ei. Eihän siitä nyt ole kysymys. Vaan siitä että tuon listan nimen mukaan siinä puhutaan 100 huippu-DJ:stä, jolloin mielestäni olisi joko järkevää äänestää sen mukaan, tai sitten vaihtaa listan nimi. Jos nykyisellä tavalla listalta on löytynyt jopa tyyppejä jotka eivät ole ikinä levyjä soittaneetkaan, niin kuseehan tässä nyt jokin, eikö? Muuten, missä vaiheessa mä olen sanonut etten pitäisi Darudesta tai sen musiikista?

Mitä se muuten tuolla listalla killuis?!? Okei voin olettaa ett porukat on äänestänyt tietyn biisin takia mut on se kuitenkin jotain oikeen tehny tuol on. *joo*

Jotain tehny oikein, varmasti. Mutta et kai sä nyt äänestä Nykästäkään vuoden parhaaksi kolmiloikkaajaksi vaikka se liitelis lentomäestä 150 metriä pidemmälle kun jengi olympialaisten hiekkalaatikossa. Sillä, että se on tehny hyvän biisin, ei ole mitään tekemistä sen dj-työskentelyn kanssa.

Mun mielestä pitäis muutenki enemmän arvostaa kotimaisia dj:tä/artisteja ihan vaan sen takia ett saadaan suomi kartalle... Hyvää harkintakykyä tietenkin käyttäen. *justjoo*

Give credit where it's due. Suomalaisia artisteja pitäis imho saada arvostella, haukkua ja kehua aivan samoin kuin ulkomaalaisiakin. Arvostaminen suomalaisuuden vuoksi on aivan yhtä tyhmää kuin dissaaminenkin suomalaisuuden vuoksi. Aina saa yrittää vetää kotiinpäin, mutta ei se nyt saatana mikään kansalaisvelvollisuus ole.

Ps. Suomalaiset dj:t ovat usein vähintäänkin yhtä päteviä kuin "isotkin" ulkomaalaiset starat, toisinaan helposti parempiakin. Riittääkö arvostamiseksi? ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jole

#186 • • Jole konelevyseppä

jUSSi:
Eli sä tosissaan nostaisit Tuiskun Antin samalla listalla kuin Mannerheim, Kekkonen, Lönnrot, Kivi, Agricola pelkän rupisen levymyynnin takia ja tuisku on vielä ihan puhdas tuote?

Nämä listat ovat puhdasta viihdettä.

Ahh luulin että kyse oli top100 suomalaisista artisteista. Noh ei niitä tunnettuja suurmiehiä nyt niin mieletöntä määrää ole muutenkaan *hymy*

Sitä ne juuri on, viihdettähän musiikki on ja deejiit + muusikot on viihdetaiteilijoita *hymy*
eewol

#187 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

pHaze:

"Ehkä, kaikki on mahdollista. Mulle mun keskustelutyyli on täysin luontaista ja normaalia, eikä siihen liity mitään itsensäkorostamista. Jos mä tiedän paljon jostain asiasta, niin minkä helvetin takia en saa tuoda sitä julki ilman että "päden", kun kuitenkin pidän kiltisti pääni kiinni asioista, joista en juuri mitään tiedä?"

Juuri tämän takia sanoin ehkä... Mä en tarkoittanut tätä mitenkään henk.koht vaan ihan yleisestä keskustelun ilmapiiristä johtuen...
Mun mielestä sun kommentit on ihan hyviä ja perusteltuja, ei siinä mitään ja tiedät mistä puhut. *joo*

"Mä en sitäpaitsi oikein pidä tota suomalaista 'anteeksi että olen olemassa' katsontakantaa ja loputonta nöyryyttä ja matelua niin hirveän positiivisena asiana."

Tää on hyvä pointti. Olen samaa mieltä, mut täällä jengi kattoo sillee ett toi on nuija jos kehuu ansioillaan tai menee muuten hyvin. Tähän pitäisi saada muutos, mut se on vaan tää suomalainen pinttynyt "perkele, viina, sauna ja makkara"-asenne !! *hymy*

"No ei ole ei. Eihän siitä nyt ole kysymys. Vaan siitä että tuon listan nimen mukaan siinä puhutaan 100 huippu-DJ:stä, jolloin mielestäni olisi joko järkevää äänestää sen mukaan, tai sitten vaihtaa listan nimi. Jos nykyisellä tavalla listalta on löytynyt jopa tyyppejä jotka eivät ole ikinä levyjä soittaneetkaan, niin kuseehan tässä nyt jokin, eikö? Muuten, missä vaiheessa mä olen sanonut etten pitäisi Darudesta tai sen musiikista?"

Okei. Mä en kattonu tota listaa näköjään tapeeks tarkasti. Mä oon kans sitä mieltä ett toi chartin nimi on vähän "out there", mut se on luultavasti sen takia koska kaikki bilettäjät ei tajuu tai niit ei kiinnosta onko heebo dj vai artisti...

Sain vaa sellasen kuvan sun viesteistä ett darude ei ehkä oo sun suosikkejas. *justjoo*

"Jotain tehny oikein, varmasti. Mutta et kai sä nyt äänestä Nykästäkään vuoden parhaaksi kolmiloikkaajaksi vaikka se liitelis lentomäestä 150 metriä pidemmälle kun jengi olympialaisten hiekkalaatikossa. Sillä, että se on tehny hyvän biisin, ei ole mitään tekemistä sen dj-työskentelyn kanssa."

Päivän =)

Joo tässä päästiin taas siihen ett ei kaikki tajuu sitä dj:n ja artistin eroa. Ne vaan automaattisesti luulee ett jos teet musaa nii oot dj. *släp*

Give credit where it's due. Suomalaisia artisteja pitäis imho saada arvostella, haukkua ja kehua aivan samoin kuin ulkomaalaisiakin. Arvostaminen suomalaisuuden vuoksi on aivan yhtä tyhmää kuin dissaaminenkin suomalaisuuden vuoksi. Aina saa yrittää vetää kotiinpäin, mutta ei se nyt saatana mikään kansalaisvelvollisuus ole.

Tätä juuri tarkoitin.

Ps. Suomalaiset dj:t ovat usein vähintäänkin yhtä päteviä kuin "isotkin" ulkomaalaiset starat, toisinaan helposti parempiakin. Riittääkö arvostamiseksi? ;)

Tätä juuri tarkoitin. *nauru*

Karski

#190 • • Karski Pomon kätyri
Olkaas ny.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Damien

#192 • • Edited Damien [tr3ox]

flygfisk:
mä lähen kuuntelemaan sankariheviä.

Aidosti Manowar:a vai jotain vitun Kilpee, mikä on 15v myöhässä ja ihan perseestä?

ps. Sandstorm rokkas joskus alkuaikoinaan, sitten tuli se vitutuksen kesä kun biisi soi joka radioasemalla 10krt. päivässä.

edit: typo
Damien

#193 • • Damien [tr3ox]

annabel:
---
MiikkaL:
Miksi muuten onnitellaan jotain harria, eikä proteusta? Saaks siitä enemmän skenepisteitä, kun kutsuu jotain dj:tä sen oikealla nimellä?

Siks ku piirit on niin pienet ja tunnelma lämmin ja läheinen. PLUR! Vaan kaikille... *kiitoskiitos*
peke

#194 • • peke
Olin tossa reissaamassa Jenkeissä ja törmäsin kahdessa kaupungissa (Chicago ja Losi) kiertueella olevaan Darudeen. Se soitti molemmissa kaupungeissa pääesiintyjänä Spundae/ Godskitchen bileissä. Sitä varmaan paljon kiinnostaa ja harmittaa tää Suomen KLUBITUSKERMAN kommentointi. Älkää jaksako jauhaa... Kannattaa tsekata miten se vetää koko ajan muutaman viikon Jenkki rundeja...*jiihaa*
henkka

#195 • • henkka

pHaze:
Minulla on näköjään yksi selkeä näkemysero enemmistön kanssa: Se, mikä enemmistölle on pelkkää viihdettä, on minulle taidetta. Minusta pitäisi osata arvostaa niitä, jotka ovat harjoitelleet vuosikausia juttuja, joita kukaan muu ei osaa ja todella luovat uusia suuntia itse soittamisessa, enemmistö haluaa arvostaa jonkun tuottajauraa ja sitä kuka sattuu milloinkin soittamaan kaikkein parhaiten kaikkia miellyttävää musaa. Listan nimi vaan sais sit olla mieluummin '100 most popular dj's'.

Niin näköjään on ja niinkuin sanoit... Onko sulla hajuakaan kuinka kauan/ paljon Ville (Darude) on harjoitellut jotta on 'saanut' krediittiä enemmän ku sä?!?!?! Rupee belle tuottaa sun suuntaista musiikkia niin et se puree enemmistöön! Vaiko? Onko niin että sun soittama paskakiksu (ei millään pahalla) ei vaan pure populaan niin että pääsisit kyseiselle listalle? Vai mitä vittuu sä sit itket? Et vähemmistö on oikeessa?
UzU

#196 • • Edited UzU [33100]

AnderS:
Pitäis varmaan perustaa "Klubitus Top100 best DJs" äänestys,
jossa asiantuntevat äänestäjät antavat äänensä omasta mielestään
parhaalle dj:lle, perusteluineen!
Paskaaks millään Magin äänillä! Niillä ei täälä aleta hillua!

Sen tod.näk voittais Proteus ja kakkonen olis Orkidea. Näin ihan vain siksi että vaikka täällä kuinka parjataan tuota listaa niin valtaosa myös Klubituksen lukijoista on ns. tavallisia bilettäjiä jotka tykkäävät nähdä superstaroja ja kuulla hittejä. Ja siitä listasta tulisi varmasti samanlainen kitinä kun Suomessa on kuitenkin jonkun mielestä monta paljon parempaa dj:tä, mut ne vaan ei oo niin pinnalla.

Vai pitäskö äänioikeus antaa vain jos saa tarpeeks paljon skenepisteitä[tm]? :)
Riku

#197 • • Edited Riku The Little Prince
No niin, vedetäänpäs taas henkeä ja rauhoitutaan ennenkuin annetaan tunteille valtaa, ja yritetään lukea se mitä olen oikeasti kirjoittanut, eikä vain oleteta että minä yritän kerätä jotain krediittejä ja yritän nostaa itseäni jalustella muiden yli.

henkka:
Niin näköjään on ja niinkuin sanoit... Onko sulla hajuakaan kuinka kauan/ paljon Ville (Darude) on harjoitellut jotta on 'saanut' krediittiä enemmän ku sä?!?!?!

Suoraan sanottuna ei, en ole Daruden uraa kovin tarkasti seurannut. Mutta vahva uskomukseni on, että Darude on tuolla listalle enemmän tekemiensä biisien kuin loistavan dj-työskentelynsä ansioista.

Krediitin saaminen on toki mukavaa ja lisää motivaatiota tehdä asioita, koska tietää jonkun muunkin saavan iloa siitä työstä mitä tekee, mutta se ei silti ole se asia, jonka vuoksi itse ainakaan nykyisin enää teen asioita. Nykyään en juuri enää jaksa välittää siitä mitä 'yleisö' pitää tekemisistäni, kunhan vain itse teen asiat sillä tavalla ja siltä kannalta, että pystyn itse arvostamaan työtäni. Olen kuitenkin itse pahin kriitikkoni, ja luulen myös itse tietäväni mitä olen kaikella hakenut takaa, ymmärtävät ja arvostavat ulkopuoliset sitä tai eivät.

Ps. Jos mä en soittaisi levyjä, niin suhtautuisitko silti mun sanomisiin samalla tavalla? Jos mä en olisi dj, niin mä en keräisi krediittiä, mutta nyt kun olen, niin sanomisienihan täytyy automaattisesti tarkoittaa sitä että dissaan muita dj:tä ja pidän itseäni parempana, niinkö?

Pps. Oletkos sä muuten seurannut mun uraani niin kiihkeästi ja mielenkiinnolla, että sulla on pätkäänkään vertaa hajua kuinka paljon mä olen harjoitellut ja tehnyt työtä, kun voit ilmeisesti mielestäsi suoraan vastaavasti nostaa Daruden tuossa asiassa mun yläpuolelle?

Rupee belle tuottaa sun suuntaista musiikkia niin et se puree enemmistöön! Vaiko?

Tollaselta 'teen nyt sellasta matskuu et muut tykkää ja fanittaa'-katsontakannalta ei kyllä synny mitään sellaista jota jaksaisi itse kuunnella minuuttia pidempään. Musiikin tuottamisessa olen vielä niin amatööri, että sen harjoittelussa on vielä pitkä matka.

Onko niin että sun soittama paskakiksu (ei millään pahalla) ei vaan pure populaan niin että pääsisit kyseiselle listalle?

Pahimmasta paskakiksusta nyt olen sentään päässyt ylitse jos se nyt jotain sattuu kiinnostamaan, mutta älkää nyt saatana luulko että mä itken täällä sen takia ettei mun nimi ole tolla listalla. Vaikka en pidä itseäni enää aivan paskana, niin mulla olis silti vielä se 15v harjottelua edessä varmaan ennenkuin pystyisin itse ihan rehellisesti itseäni nostamaan tuollaiselle listalle. Mutta musta on hölmöä että niin monien tekemä vuosikausien työ ja ammattiraidon hiominen huippuunsa menee täysin noteeraamatta tälläisillä listoilla, koska 'suuri yleisö' ei ymmärrä arvostaa näiden saavuksia, vaan arvostaa ainoastaan sitä kellä on eniten biisejä top-10 kiksuhits of the month listalla. Tämä ei tarkoita sitä että väittäisin toisen musiikin olevan parempaa kuin toisen, mutta monien työ menee turhaan noteeraamatta ja vaille suurempaa arvostusta.

Vai mitä vittuu sä sit itket? Et vähemmistö on oikeessa?

Kunhan yritän saada ihmisiä ajattelemaan ja nostaa hieman tietoisuutta asioista. Konemusiikkikulttuuri on minulle niin rakas asia, että haluaisin saada ihmisiä ymmärtämään ja ajettelamaan myös minun edustamaltani näkökannalta että mistä tässä on kyse. Minulle konemusiikki ja bileet eivät ole vain viihdettä, vaan niihin liittyy myös paljon elämänarvoja yms. Selvensikö?

--

Riku

#198 • • Edited Riku The Little Prince

Sen tod.näk voittais Proteus ja kakkonen olis Orkidea. Näin ihan vain siksi että vaikka täällä kuinka parjataan tuota listaa niin valtaosa myös Klubituksen lukijoista on ns. tavallisia bilettäjiä jotka tykkäävät nähdä superstaroja ja kuulla hittejä. Ja siitä listasta tulisi varmasti samanlainen kitinä kun Suomessa on kuitenkin jonkun mielestä monta paljon parempaa dj:tä, mut ne vaan ei oo niin pinnalla.

En mä kitise siitä, että joku saa enemmän fanitusta kun muut, mutta olisi mielestäni hyvä että ihmiset arvostaisivat myös niitä jotka ovat tehneet hommia vuosikaudet ilman juurikaan meriittiä ja arvostusta.

Vai pitäskö äänioikeus antaa vain jos saa tarpeeks paljon skenepisteitä[tm]? :)

No siis demokratiahan on siltä kannalta perseestä että jokaiselle talikon kanssa susirajalla tarpovalle periaatteessa annetaan valta päättää vaikka 5. ydinvoimalan rakentamisesta kansanäänestyksessä, vaikkei äänestäjällä olisi mitään hajua koko asiasta, muuta kuin enintään joku tunnepohjainen "ydinvoima on halpaa" tai "apua jos se räjähtää" kanta. Henkkoht jättäisin yleensä asian päättämisen niille joilla on jotain tietoakin asioista. Ja ei, tämä ei nyt tarkoita etteivätkö ihmiset osaisi arvioida kuka on hyvä dj ja kuka ei, mutta jos ihmiset äänestävät jostain aivan muusta asiasta kuin dj-työskentelystä, niin jokin on pielessä vaikka tämä nyt olisi kuinka äärimmäisyyksin asti menevää pilkunnussintaa taas kerran. Mutta tuo pilkunnussinta taitaa nyt olla ainoa tapa jolla minulla olisi mitään toivoa nyt saada perille asti mitä haen tässä takaa. Äänestetään vuoden tuottaja erikseen vuoden dj:stä, niin jotain eroakin saadaan eivätkä molemmat listat olisi täysin identtisiä. Taitaa olla turhaa idealismia toivoa että näin joskus oikeasti tapahtuisi, mutta saahan sitä toivoa ja yrittää tehdä jotain asian eteen.

--

henkka

#199 • • henkka

pHaze:
No niin, vedetäänpäs taas henkeä ja rauhoitutaan ennenkuin annetaan tunteille valtaa, ja yritetään lukea se mitä olen oikeasti kirjoittanut, eikä vain oleteta että minä yritän kerätä jotain krediittejä ja yritän nostaa itseäni jalustella muiden yli.

Joo käy... ensiksikin pahoittelen tota postaustani... täysin asiaton ja 'hieman' ampui yli.. heh köh köh *blush* menköön nyt humalan ja oman typeryyden piikkiin.

Suoraan sanottuna ei, en ole Daruden uraa kovin tarkasti seurannut. Mutta vahva uskomukseni on, että Darude on tuolla listalle enemmän tekemiensä biisien kuin loistavan dj-työskentelynsä ansioista.

Juups enpä mäkään ja taitaapa omakin uskomukseni olla samansuuntainen kun sun...

Krediitin saaminen on toki mukavaa ja lisää motivaatiota tehdä asioita, koska tietää jonkun muunkin saavan iloa siitä työstä mitä tekee, mutta se ei silti ole se asia, jonka vuoksi itse ainakaan nykyisin enää teen asioita. Nykyään en juuri enää jaksa välittää siitä mitä 'yleisö' pitää tekemisistäni, kunhan vain itse teen asiat sillä tavalla ja siltä kannalta, että pystyn itse arvostamaan työtäni. Olen kuitenkin itse pahin kriitikkoni, ja luulen myös itse tietäväni mitä olen kaikella hakenut takaa, ymmärtävät ja arvostavat ulkopuoliset sitä tai eivät.

Hyvin sanottu... mulla heräsikin ajatus tosta kriittisyydestä että kukahan siellä Daruden levyn takana on ollut se lopullinen kriitikko ennenkuin on levy on laskettu hyllyille. Darude ite vai tuottaja. En tiedä mutta tuli vaan mieleen. Tahtonee sanoa jotain 'artistin vapaudesta'.

Ps. Jos mä en soittaisi levyjä, niin suhtautuisitko silti mun sanomisiin samalla tavalla? Jos mä en olisi dj, niin mä en keräisi krediittiä, mutta nyt kun olen, niin sanomisienihan täytyy automaattisesti tarkoittaa sitä että dissaan muita dj:tä ja pidän itseäni parempana, niinkö?

Pps. Oletkos sä muuten seurannut mun uraani niin kiihkeästi ja mielenkiinnolla, että sulla on pätkäänkään vertaa hajua kuinka paljon mä olen harjoitellut ja tehnyt työtä, kun voit ilmeisesti mielestäsi suoraan vastaavasti nostaa Daruden tuossa asiassa mun yläpuolelle?

Enpä tiedä taas mistä mä keksin kyseenalaistaa sunkaan pyöritystaitoja... ehe.
Ehkä mulla tuli juuri se kuva että pitäisit itseäsi parempana... Lukasin vaan ton yhden sun postauksen
ja sen perusteella (täysin perusteettomasti) vastasin sitten. Typerää, tiedän.

Tollaselta 'teen nyt sellasta matskuu et muut tykkää ja fanittaa'-katsontakannalta ei kyllä synny mitään sellaista jota jaksaisi itse kuunnella minuuttia pidempään. Musiikin tuottamisessa olen vielä niin amatööri, että sen harjoittelussa on vielä pitkä matka.

Hjuva pointti. Joudun yhtymään tähän.

Pahimmasta paskakiksusta nyt olen sentään päässyt ylitse

Juu ihan hyvä niin *vink*

En oo Darudea koskaan 'livenä' kuullu mutta oman makuni tuntien kyllä uskoisin että kuuntelisin ennemmin sun settejä.

Kunhan yritän saada ihmisiä ajattelemaan ja nostaa hieman tietoisuutta asioista. Konemusiikkikulttuuri on minulle niin rakas asia, että haluaisin saada ihmisiä ymmärtämään ja ajettelamaan myös minun edustamaltani näkökannalta että mistä tässä on kyse. Minulle konemusiikki ja bileet eivät ole vain viihdettä, vaan niihin liittyy myös paljon elämänarvoja yms. Selvensikö?

Kyllä selvensi. Edelleen pahoittelen typerää asiatonta postaustani.

Hyviä vastauksia se kyllä tuotti... heko heko.

Kuilua lainaten

-nolompaakinhymiönolompi-
Riku

#200 • • Riku The Little Prince

henkka:
Joo käy... ensiksikin pahoittelen tota postaustani... täysin asiaton ja 'hieman' ampui yli.. heh köh köh *blush* menköön nyt humalan ja oman typeryyden piikkiin.

Nou hätä. Vaatii miestä tunnustamaan virheensä selittelemättä, joten propsit siitä ja bygones.:)

--