(Darude & Proteus) DJ Mag's Top 100 DJs 2004

222 posts, 12 pages, 43,235 views

Lauri

#42 • • Lauri Devoted
Hauskinta tossa Darude -läpäytyksessä on taas se, että suurin osa dissaajistakin
on tanssahdellut Daruden tahtiin pitkin ja poikin tätäkin maata, ehkä tietämättäänkin.
Joskus ne whitelabelitkin yllättää.
JanJan

#43 • • JanJan

Iso-Lauri:
Hauskinta tossa Darude -läpäytyksessä on taas se, että suurin osa dissaajistakin
on tanssahdellut Daruden tahtiin pitkin ja poikin tätäkin maata, ehkä tietämättäänkin.
Joskus ne whitelabelitkin yllättää.

Aivan...:)))) ehkä sitten joskus ihmiset tajuavat mitä Darude on tehnyt suomen musiikkiskenelle.... Ja mitä Peteinput sanoi : HÄVETKÄÄ!!!!!!
UnityF

#44 • • UnityF joo just se
Onnea MARCO V:lle *iloinen*

ja Onnea Darude ja Proteus *jiihaa*

*aplodit* *aplodit* *aplodit* *aplodit* *aplodit*
Gilgamint.com

#46 • • Gilgamint.com Making questions
Tietyl tapaa arvostan biits and stailssin jäbiiki, siis onha alimo tehny kovii juttui... mut kaamooon tekeekehä ne iha hirveet skeidaa... mä en dissaa henkilönä darudee mut vittu hei oikeesti noi sändstormi biisit kusee kyl rankasti... on niit monii hyvii tuottajia jotka sit jossai vaihees on tehny rahastus kompromissin musansa kaa.....
wetware

#47 • • wetware wenator

Sting Ray:

39 – Above and Beyond

ohos. onhan siellä suomiverta korkeammallakin sijalla?
wetware

#48 • • wetware wenator

AlexS:
Tietääkseni BT tekee dj-keikkaa (olis mielenkiintoista nähdä/kuulla)...ainakin olen nähnyt miehen dj-settejä mm. tranceaddict-sivustolla.

Onnea vielä Villelle ja Proteukselle! *hymy* reeeespect *piis*
Orkkis seuraavaksi listalle *vink*
Niin ja Armin ois saanu viedä ton ykköstilan *hihu*

yhdessä vaiheessahan se ei tehyt. ja oli silti tuolla listalla
Aziz Combat Fighter

#49 • • Edited Aziz Combat Fighter
Muttota.. Eiks tästä sit kaadu vähän syytä suomipromoottoreidenkin niskaan, kun kukaan ei tuo oman maan poikaa suomeen soittamaan ilmeisesti top sataan kuuluvaa trancesettiä? Mä en ihan rehellisesti tiennyt että Darude tekee maailmalla DJ-keikkaa, luulin että se on pääasiassa studiotuottaja joka heittää liveä välillä. Enkä mä sitä dissaa millään tavalla. Darude <3

edit: (Vaik en mä sen biiseistäkään kyl tykkää mut se on makuasia)
JanJan

#50 • • Edited JanJan

Käenpoika:
Tietyl tapaa arvostan biits and stailssin jäbiiki, siis onha alimo tehny kovii juttui... mut kaamooon tekeekehä ne iha hirveet skeidaa... mä en dissaa henkilönä darudee mut vittu hei oikeesti noi sändstormi biisit kusee kyl rankasti... on niit monii hyvii tuottajia jotka sit jossai vaihees on tehny rahastus kompromissin musansa kaa.....

Olet kyllä nimesi veroinen.!!!!! en yleensä ota "pulttia" mistään topicista mut kerran sen teen.... Sanot että voi vittu tuo Sandstrom!!! jos nyt voin hieman valaista sua niin edelleen toi sandstorm soi läpi englannin bileissä!!!! jos sinä et tykkää kappaleesta, niin please. ÄLÄ sano yhtään mitään.!!!!
-P

#51 • • -P

JanJan:

Olet kyllä nimesi veroinen.!!!!! en yleensä ota "pulttia" mistään topicista mut kerran sen teen.... Sanot että voi vittu tuo Sandstrom!!! jos nyt voin hieman valaista sua niin edelleen toi sandstrom soi läpi englannin bileissä!!!! jos sinä et tykkää kappaleesta, niin please. ÄLÄ sano yhtään mitään.!!!!

No mut toihan on vaan mielipide ja eiköhän kaenpojal o oikeus sellaiseen missä muillakin? imo. en kanssa pidä daruden musiikista vaikka soiskin ympäri englantia, mutta en välttis dissais kuitenkaan artistina, ja toivotan kaikella hyvällä ko. jäbälle onnea, vaikkei tod. oiskaan suosikkimatskua :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

JanJan

#52 • • JanJan

Ana:
Muttota.. Eiks tästä sit kaadu vähän syytä suomipromoottoreidenkin niskaan, kun kukaan ei tuo oman maan poikaa suomeen soittamaan ilmeisesti top sataan kuuluvaa trancesettiä? Mä en ihan rehellisesti tiennyt että Darude tekee maailmalla DJ-keikkaa, luulin että se on pääasiassa studiotuottaja joka heittää liveä välillä. Enkä mä sitä dissaa millään tavalla. Darude <3

edit: (Vaik en mä sen biiseistäkään kyl tykkää mut se on makuasia)

Ja sinulle, (anteeksi kun ottaa päähän nämä jutut) , Darude on Live-esiintyjä, esim. Alek, Carbonit, jne..... :)))))
JanJan

#53 • • JanJan

angelus:
---
JanJan:

Olet kyllä nimesi veroinen.!!!!! en yleensä ota "pulttia" mistään topicista mut kerran sen teen.... Sanot että voi vittu tuo Sandstrom!!! jos nyt voin hieman valaista sua niin edelleen toi sandstrom soi läpi englannin bileissä!!!! jos sinä et tykkää kappaleesta, niin please. ÄLÄ sano yhtään mitään.!!!!

---

No mut toihan on vaan mielipide ja eiköhän kaenpojal o oikeus sellaiseen missä muillakin? imo. en kanssa pidä daruden musiikista vaikka soiskin ympäri englantia, mutta en välttis dissais kuitenkaan artistina, ja toivotan kaikella hyvällä ko. jäbälle onnea, vaikkei tod. oiskaan suosikkimatskua :)

Mutta mun (ja monen muun) mielestä jos joku meistä suomalaisista pääsee noin pitkälle, ei sitä pitä dissata, vaikkei pidä musiikista.... eikö ole näin..?`????
-P

#54 • • -P

JanJan:

Mutta mun (ja monen muun) mielestä jos joku meistä suomalaisista pääsee noin pitkälle, ei sitä pitä dissata, vaikkei pidä musiikista.... eikö ole näin..?`????

Joo, tottis. Siinä oonkin ihan samaa mieltä, mutta toisaalta vaikka dissais niin se voi olla jonkun henk. koht. näkemys jos oikeasti ei diggaa siitä musasta, en kuitenkaan sano, että niin pitäisi tehdä.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Lauri

#55 • • Lauri Devoted

Ana:
Muttota.. Eiks tästä sit kaadu vähän syytä suomipromoottoreidenkin niskaan, kun kukaan ei tuo oman maan poikaa suomeen soittamaan ilmeisesti top sataan kuuluvaa trancesettiä?

Eiköhän se ole melko hinnoittelupoliittinen & uskottavuuskysymys. Jos joku sen buukkaa,
niin menetetään kaikille niin tärkeät "ug" kasvot. Ja onko se sen ns. "kalliin" keikkaliksan
arvoista tulla dissatuksi kovinkin laajalti.

Dj magazinen top 100 -lista on käytännössä tapahtumien tuottajille pääosin haitaksi, koska
sen mukaan määräytyy artistin hinta, joka sille listalle "pääsee". Toisaalta taas se tuo
oman mainosarvonsa, mutta ei missään määrin maksa itseään takaisin.

Kuten kauttalaitain, niin Suomessa kuin muuallakin maailmalla, ollaan todettu - alkaa suurin
osa kansainvälisistä nimistä hinnoittelemaan itsensä ulos. Se näkyy, oikeasti, keikkojen
vähenemisenä. Kukin voi omassa päässään miettiä, mihin hintakategoriaan oman parituntisensa
päivästä määrittää, ja lisätä siihen "pari" nollaa niin saadaan TOP 100 listan dj palkkiot. :)

(ie. keskimääräinen tuntiansio lienee jotain 10-20 euron välissä. )

Vuan eipä tuo mittää, palatakseni aiheeseen, niin itsehän olen ainakin erittäin ylpeä
siitä että Suomalaisia pääsee tuolle ko. listalle. Se tarkoittaa myös sitä, että Suomalaisetkin
artistit noteerataan myös ulkomailla.

Darude = HIM
Proteus = Negative?
;)

// L
wetware

#56 • • wetware wenator

JanJan:

Olet kyllä nimesi veroinen.!!!!! en yleensä ota "pulttia" mistään topicista mut kerran sen teen.... Sanot että voi vittu tuo Sandstrom!!! jos nyt voin hieman valaista sua niin edelleen toi sandstorm soi läpi englannin bileissä!!!! jos sinä et tykkää kappaleesta, niin please. ÄLÄ sano yhtään mitään.!!!!

se kertoo vaan jotain briteistä.

nipsut huuleen niin kaikki paska menee =)
wetware

#57 • • Edited wetware wenator

Iso-Lauri:

Eiköhän se ole melko hinnoittelupoliittinen & uskottavuuskysymys. Jos joku sen buukkaa,
niin menetetään kaikille niin tärkeät "ug" kasvot. Ja onko se sen ns. "kalliin" keikkaliksan
arvoista tulla dissatuksi kovinkin laajalti.

niinpä. suomi on pieni maa, ja piirit on vieläkin pienemmät.
akir0

#58 • • akir0 idleRPG champion 2009

JanJan:
Ja sinulle, (anteeksi kun ottaa päähän nämä jutut) , Darude on Live-esiintyjä, esim. Alek, Carbonit, jne..... :)))))

No tuota, käsittääkseni ainakin jenkeissä se tekee pääasiassa dj-keikkoja.
Aziz Combat Fighter

#59 • • Edited Aziz Combat Fighter

Iso-Lauri:

Darude = HIM
Proteus = Negative?
;)

// L

IIHIHIH NEGATIVEN HARTZA KIKIKIKII :DD

Teinityttöjen unelmapoizu!
Riku

#60 • • Edited Riku The Little Prince
Kaikki, jotka ei tykkää Darudesta, pitää ampua koska on se niin hienoa aina kannattaa sokeasti suomalaisia!½!#"!

Ps. Saanks mä dissaa Tiestoo ja Ferryy?

--
Kyseenalaista aina kaikki.