222 posts, 12 pages, 43,235 views
Iso-Lauri:
Hauskinta tossa Darude -läpäytyksessä on taas se, että suurin osa dissaajistakin
on tanssahdellut Daruden tahtiin pitkin ja poikin tätäkin maata, ehkä tietämättäänkin.
Joskus ne whitelabelitkin yllättää.
AlexS:
Tietääkseni BT tekee dj-keikkaa (olis mielenkiintoista nähdä/kuulla)...ainakin olen nähnyt miehen dj-settejä mm. tranceaddict-sivustolla.
Onnea vielä Villelle ja Proteukselle! reeeespect
Orkkis seuraavaksi listalle
Niin ja Armin ois saanu viedä ton ykköstilan
Käenpoika:
Tietyl tapaa arvostan biits and stailssin jäbiiki, siis onha alimo tehny kovii juttui... mut kaamooon tekeekehä ne iha hirveet skeidaa... mä en dissaa henkilönä darudee mut vittu hei oikeesti noi sändstormi biisit kusee kyl rankasti... on niit monii hyvii tuottajia jotka sit jossai vaihees on tehny rahastus kompromissin musansa kaa.....
JanJan:
Olet kyllä nimesi veroinen.!!!!! en yleensä ota "pulttia" mistään topicista mut kerran sen teen.... Sanot että voi vittu tuo Sandstrom!!! jos nyt voin hieman valaista sua niin edelleen toi sandstrom soi läpi englannin bileissä!!!! jos sinä et tykkää kappaleesta, niin please. ÄLÄ sano yhtään mitään.!!!!
Ana:
Muttota.. Eiks tästä sit kaadu vähän syytä suomipromoottoreidenkin niskaan, kun kukaan ei tuo oman maan poikaa suomeen soittamaan ilmeisesti top sataan kuuluvaa trancesettiä? Mä en ihan rehellisesti tiennyt että Darude tekee maailmalla DJ-keikkaa, luulin että se on pääasiassa studiotuottaja joka heittää liveä välillä. Enkä mä sitä dissaa millään tavalla. Darude <3
edit: (Vaik en mä sen biiseistäkään kyl tykkää mut se on makuasia)
angelus:
---
JanJan:
Olet kyllä nimesi veroinen.!!!!! en yleensä ota "pulttia" mistään topicista mut kerran sen teen.... Sanot että voi vittu tuo Sandstrom!!! jos nyt voin hieman valaista sua niin edelleen toi sandstrom soi läpi englannin bileissä!!!! jos sinä et tykkää kappaleesta, niin please. ÄLÄ sano yhtään mitään.!!!!
---
No mut toihan on vaan mielipide ja eiköhän kaenpojal o oikeus sellaiseen missä muillakin? imo. en kanssa pidä daruden musiikista vaikka soiskin ympäri englantia, mutta en välttis dissais kuitenkaan artistina, ja toivotan kaikella hyvällä ko. jäbälle onnea, vaikkei tod. oiskaan suosikkimatskua :)
JanJan:
Mutta mun (ja monen muun) mielestä jos joku meistä suomalaisista pääsee noin pitkälle, ei sitä pitä dissata, vaikkei pidä musiikista.... eikö ole näin..?`????
Ana:
Muttota.. Eiks tästä sit kaadu vähän syytä suomipromoottoreidenkin niskaan, kun kukaan ei tuo oman maan poikaa suomeen soittamaan ilmeisesti top sataan kuuluvaa trancesettiä?
JanJan:
Olet kyllä nimesi veroinen.!!!!! en yleensä ota "pulttia" mistään topicista mut kerran sen teen.... Sanot että voi vittu tuo Sandstrom!!! jos nyt voin hieman valaista sua niin edelleen toi sandstorm soi läpi englannin bileissä!!!! jos sinä et tykkää kappaleesta, niin please. ÄLÄ sano yhtään mitään.!!!!
Iso-Lauri:
Eiköhän se ole melko hinnoittelupoliittinen & uskottavuuskysymys. Jos joku sen buukkaa,
niin menetetään kaikille niin tärkeät "ug" kasvot. Ja onko se sen ns. "kalliin" keikkaliksan
arvoista tulla dissatuksi kovinkin laajalti.
Iso-Lauri:
Darude = HIM
Proteus = Negative?
;)
// L