MiikkaL:
---
Ana:
Joo. Darude, tuo tunnettu DJ. Kertoo aika paljon siitä, kuinka paljon tollasille voi antaa painoarvoa :)
---
diss diss darude (tällä viestillä on yhtä paljon painoarvoa kuin tuolla sun paskalla postauksella)
Mies tekee paljon dj-keikkaa ulkomailla (esim USA)
Niin tuli vielä mieleen, että joka vuosi kyllä tästä dj-listasta tulee vääntöä :) Kysehän on vain äänestyksestä, eikä absoluuttisesta totuudesta, joten eihän tässä "parhaat" (ainakaan teknisesti ym) dj:t ole mukana, vain ne suosituimmat..
No nyt on kyllä lapsilla sisälukutaito
pikkasen hukassa. Mulla ei ole mitään Darudea vastaan, arvostan sen ihmisen uraa ja oon niitä tyyppejä, jotka on puolustanu sitä siinä vaiheessa kun kateudenvihreet itki sitä, miten Darude "pilaa" Suomi-trancen maineen. Lähinnä tarkoitin tolla sitä et TOP 100 DJ's ei välttämättä oo mikään absoluuttinen lista, vaan nimenomaan "popularity contest" eli suosituimmuuskilpailu.
Deejiistä tää kertoo sen, että kuinka tunnettu tää DJ on maailmalla ja kuinka yleisön makuun soveltuvaa musaa tämä soittaa. Mua hämäs se, että Darude on pääasiassa tuottaja, eikä pitkän uran tehnyt deejii, ja siinä mielessä tän kaverin noteeraaminen top sadan DEEJIIN joukkoon kertoo siitä, ettei ihmiset enää ihan oikein erota deejiitä tuottajasta. Darude on tunnettu ja taitava tuottaja ja artisti, mutta deejii? No. Niin kai sitten. Ainakin tämän listan mukaan. Ei tuolla ainakaan Crazea näkynyt.
Edelleen, mä en nollaa tän listan arvoa ja musta on hienoa että suomen poikia noteerataan maailmalla, oli se sitten avut deejiinä tai minä tahansa jotka nää ihmiset listalle nostaa. En vaan itse suostu pitämään tätä minään top-sata-DEEJIIT - mittapyykkinä, millaisena tää esitetään.
p.s. Proteus pärjäs muuten aika hyvin pari vuotta sitten Platinum Awardsien "Best Live"-skabassa kanssa
Tääkin perustu näille yleisöäänille..