Kuvia kodin soittonurkkauksesta.

723 posts, 37 pages, 542,781 views

Caro²

Posts: 5,301

#521 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

vl, 3.4.2007 17:32:
---
reinoh, 3.4.2007 15:38:

Mikäs toi mikseri on? Näin tollasen muuallaki mut en tarpeeks läheltä... :)

---

Vestax R-1 vois olla
http://vestax.com/v/products/mixers/r-1premium.html


Eipä o ei.. tuo tiski näytäs olevan "shampanjan" värinen ja näyttäs vielä sisältävän krossin ja enemmän potikoita sekä vestax-tekstin eri paikassa kuin tuo r1
lilius

Posts: 719

#522 • • lilius
Jep... ei ole R1... hintaakin tuolla R1:llä on sitten ihan mukavasti ja käsitykseni mukaan tehdään tilauksesta. Mut silti nice.
lilius

Posts: 719

#523 • • Edited lilius
Kysymyksessä taitaa olla PMC-25 tai muu vastaava... riippuen faderien rakenteesta..
ETJ

Posts: 1,229

#524 • • ETJ Failed specimen

Jussi Lius, 3.4.2007 17:57:
Kysymyksessä taitaa olla PMC-25 tai muu vastaava... riippuen faderien rakenteesta..



Jep, rotary kitillä.
freeve

Posts: 345

#525 • • freeve

Caro², 3.4.2007 17:40:
---
vl, 3.4.2007 17:32:
---
reinoh, 3.4.2007 15:38:

Mikäs toi mikseri on? Näin tollasen muuallaki mut en tarpeeks läheltä... :)

---

Vestax R-1 vois olla
http://vestax.com/v/products/mixers/r-1premium.html

---

Eipä o ei.. tuo tiski näytäs olevan "shampanjan" värinen ja näyttäs vielä sisältävän krossin ja enemmän potikoita sekä vestax-tekstin eri paikassa kuin tuo r1


ok.. näinhän se näyttää olevan.. katoin vaan nopeesti ja aattelin et vois olla se..
Timce

Posts: 5,381

#526 • • Timce
Veikkaan Vestax PCV275, vaikka en ole kuvaa edes nähnyt. :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Daniel Braun

Posts: 1,626

#527 • • Daniel Braun wednesday?
Voi lol mitä mutuilua...
Arvauksia sataa vaikka ei edes kuvaa olla kunnolla katottu, hyvä jätkät näin sitä pitää...
typ0

Posts: 1,892

#529 • • typ0 syntax error

Daniel Braun, 3.4.2007 18:37:
Voi lol mitä mutuilua...
Arvauksia sataa vaikka ei edes kuvaa olla kunnolla katottu, hyvä jätkät näin sitä pitää...



nonii nyt lähtee, saatiin asiantuntija keskusteluun.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Caro²

Posts: 5,301

#530 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Timce, 3.4.2007 18:18:
Veikkaan Vestax PCV275, vaikka en ole kuvaa edes nähnyt. :P


Hyvä arvaus.. kyseessä on vaan potikkamikseri, ei kolmekanavainen "klubitiski"..
samlainio

Posts: 1,264

#531 • • samlainio

reinoh, 3.4.2007 15:38:
---
samlainio, 19.3.2007 18:39:
tällanen ollu jonkun aikaa. Korkeus on kyl mulle just passeli. Katotaan millon toi mixeri tosta vaihtuu uuteen.

soittonurkkaus.jpg

---


Mikäs toi mikseri on? Näin tollasen muuallaki mut en tarpeeks läheltä... :)



Se on Vestaxin PMC-25, mihen vaihdettu vaan potikat. Valmistus lopetettiin muutama vuos sitten ja sillon tilalle tuli Vestaxin PMC-250, missä on kiintee etulevy. Hyvä vehje! Saatan olla muuten myymässä, ku nakottais vähän toi potikka Rane ;)
Daniel Braun

Posts: 1,626

#532 • • Daniel Braun wednesday?

typ0, 3.4.2007 18:39:
---
Daniel Braun, 3.4.2007 18:37:
Voi lol mitä mutuilua...
Arvauksia sataa vaikka ei edes kuvaa olla kunnolla katottu, hyvä jätkät näin sitä pitää...

---


nonii nyt lähtee, saatiin asiantuntija keskusteluun.


Ja tästä se nillittäminen TAAS lähtee.
Ei luoja mikä teitä vaivaa...
Propsit loistavasta postauksesta \o/

Eikö sua huvita että kovasti arvaillaan tiskin mallia eikä edes vaivauduta katsomaan miltä se kuvassa näyttää?
typ0

Posts: 1,892

#533 • • typ0 syntax error

Daniel Braun, 3.4.2007 20:07:
---
typ0, 3.4.2007 18:39:
---
Daniel Braun, 3.4.2007 18:37:
Voi lol mitä mutuilua...
Arvauksia sataa vaikka ei edes kuvaa olla kunnolla katottu, hyvä jätkät näin sitä pitää...

---


nonii nyt lähtee, saatiin asiantuntija keskusteluun.

---

Ja tästä se nillittäminen TAAS lähtee.
Ei luoja mikä teitä vaivaa...
Propsit loistavasta postauksesta o/

Eikö sua huvita että kovasti arvaillaan tiskin mallia eikä edes vaivauduta katsomaan miltä se kuvassa näyttää?



hehhee =DD

oonko mä jossain kohtaa ees yrittäny arvailla? ja sit vastaus kysymykseen. mä en tiiä miksereistä sen enempää ku nälkäne koira sienikastikkeesta.

mutta kun kerran niin asiantuntevan kommentin jaksoit kuitenkin tulla laittamaan jolla pyrit ilmaisemaan "jonkun tason" tietämystä aiheesta kuitenkaan kertomatta mitään, totesit vaan että "mäpäs tiiän, te ette" ja sit tuut synnyttää ku joku näpäyttää? *ding* nenälle =D

ei mitää hei propsit sulle =DD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Daniel Braun

Posts: 1,626

#534 • • Daniel Braun wednesday?

typ0, 3.4.2007 20:11:
---
Daniel Braun, 3.4.2007 20:07:
---
typ0, 3.4.2007 18:39:
---
Daniel Braun, 3.4.2007 18:37:
Voi lol mitä mutuilua...
Arvauksia sataa vaikka ei edes kuvaa olla kunnolla katottu, hyvä jätkät näin sitä pitää...

---


nonii nyt lähtee, saatiin asiantuntija keskusteluun.

---

Ja tästä se nillittäminen TAAS lähtee.
Ei luoja mikä teitä vaivaa...
Propsit loistavasta postauksesta o/

Eikö sua huvita että kovasti arvaillaan tiskin mallia eikä edes vaivauduta katsomaan miltä se kuvassa näyttää?

---


hehhee =DD

oonko mä jossain kohtaa ees yrittäny arvailla? ja sit vastaus kysymykseen. mä en tiiä miksereistä sen enempää ku nälkäne koira sienikastikkeesta.

mutta kun kerran niin asiantuntevan kommentin jaksoit kuitenkin tulla laittamaan jolla pyrit ilmaisemaan "jonkun tason" tietämystä aiheesta kuitenkaan kertomatta mitään, totesit vaan että "mäpäs tiiän, te ette" ja sit tuut synnyttää ku joku näpäyttää? *ding* nenälle =D

ei mitää hei propsit sulle =DD


Voi morjes.
Olenks mä sanonnu missään kohtaa että sä yritit arvailla?
Njet.
Yritinkö mä väittää että sä tietäisit tiskeistä jotakin?
Njet.

Sori jos en laittanu sulle tarpeellisia tietoja, mallia/merkkiä/tyyppinumeroa/valmistuerää/valmistusajankohtaa/virrankulutusta etc...

Mä en tosiaankaan ymmärrä nyt tota että näet tarpeelliseksi tulla laukomaan tollaisia kommentteja kun vaan naurahdin ivallisella sävyllä näille "joo se on sitä sun tätä, en mää kuvasta tarkasti katsonu" viesteille.

Mut hei, piis.
Ihan sama, loppuu nyt mun osalta ot.
Timce

Posts: 5,381

#535 • • Timce

Daniel Braun, 3.4.2007 18:37:
Voi lol mitä mutuilua...
Arvauksia sataa vaikka ei edes kuvaa olla kunnolla katottu, hyvä jätkät näin sitä pitää...



Itse asiassa, minen katsonut kuvaa lainkaan.

Niin että huh huh..Ollaan vähän tarkempia niiden sanomisten kanssa

..huh huh mitä mutuilua.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

typ0

Posts: 1,892

#536 • • typ0 syntax error

Daniel Braun, 3.4.2007 20:24:
---
typ0, 3.4.2007 20:11:
---
Daniel Braun, 3.4.2007 20:07:
---
typ0, 3.4.2007 18:39:
---
Daniel Braun, 3.4.2007 18:37:
Voi lol mitä mutuilua...
Arvauksia sataa vaikka ei edes kuvaa olla kunnolla katottu, hyvä jätkät näin sitä pitää...

---


nonii nyt lähtee, saatiin asiantuntija keskusteluun.

---

Ja tästä se nillittäminen TAAS lähtee.
Ei luoja mikä teitä vaivaa...
Propsit loistavasta postauksesta o/

Eikö sua huvita että kovasti arvaillaan tiskin mallia eikä edes vaivauduta katsomaan miltä se kuvassa näyttää?

---


hehhee =DD

oonko mä jossain kohtaa ees yrittäny arvailla? ja sit vastaus kysymykseen. mä en tiiä miksereistä sen enempää ku nälkäne koira sienikastikkeesta.

mutta kun kerran niin asiantuntevan kommentin jaksoit kuitenkin tulla laittamaan jolla pyrit ilmaisemaan "jonkun tason" tietämystä aiheesta kuitenkaan kertomatta mitään, totesit vaan että "mäpäs tiiän, te ette" ja sit tuut synnyttää ku joku näpäyttää? *ding* nenälle =D

ei mitää hei propsit sulle =DD

---

Voi morjes.
Olenks mä sanonnu missään kohtaa että sä yritit arvailla?
Njet.
Yritinkö mä väittää että sä tietäisit tiskeistä jotakin?
Njet.

Sori jos en laittanu sulle tarpeellisia tietoja, mallia/merkkiä/tyyppinumeroa/valmistuerää/valmistusajankohtaa/virrankulutusta etc...

Mä en tosiaankaan ymmärrä nyt tota että näet tarpeelliseksi tulla laukomaan tollaisia kommentteja kun vaan naurahdin ivallisella sävyllä näille "joo se on sitä sun tätä, en mää kuvasta tarkasti katsonu" viesteille.

Mut hei, piis.
Ihan sama, loppuu nyt mun osalta ot.



tjoo sori.. etpä missään kyl sanonu.. ymmärsin väärin ton sun yhen lauseen.. ja oikeestaan kiitos siitä kun et sanonu ku mua ei ees kiinnosta =)

mut iha turhaan rupeet jännittään =D iha samanlaisella "ivallisella" sävyllä otin kantaa sun "ivalliseen" sävyyn =D

ja multa kans ihan samat piissit ja jout paitti et mä voin kyl jatkaa tätä jossain muuallaki ot topikissa xD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Caro²

Posts: 5,301

#537 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Hyvä pojat. Saanko jakaa Aasinhatut? Nää onkin lojunu omalla hyllyllä vähän turha kauan..
lilius

Posts: 719

#538 • • lilius

Caro², 4.4.2007 01:08:
Hyvä pojat. Saanko jakaa Aasinhatut? Nää onkin lojunu omalla hyllyllä vähän turha kauan..



Älä ny Caro2.. hauskaa luettavaa.. ;D
Nescio

Posts: 181

#540 • • Edited Nescio Antti-Veikko
Tässä tällainen tyylitelty otos. Pic by T