Kuvia kodin soittonurkkauksesta.

723 posts, 37 pages, 542,207 views

freeve

Posts: 345

#421 • • freeve

Beliar,
soittimet vasemmalta...


ainakin _riittävä_ monitorointi näyttäis olevan :D
Beliar

Posts: 1,361

#422 • • Beliar

hrdkvr, 18.10.2006 11:24:
onko sulla varmasti nyt tarpeeks levysoittimia 4+4!!



Ei! Märkiin päiväuniin on lipsahtanut Technicsin Goldit... *blush*

yanak, 18.10.2006 12:13:

ainakin _riittävä_ monitorointi näyttäis olevan :D



Juu, pitteehän se olla, ku soitto PA:kin on RMS:nä 10.500W *vink*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

plink

Posts: 1,405

#423 • • plink team paska
tältä sen pitäisi näyttää:

studio.jpg



... mutta tältä se näyttää :P

studio2.jpg


ps. harvallapa on seinässä syvennys linjamikserille :)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Beliar

Posts: 1,361

#424 • • Beliar

plink, 18.10.2006 14:21:
tältä sen pitäisi näyttää:

[kuva]
... mutta tältä se näyttää :P

[kuva]



Hih hih! *tirsk* toi on niin tuttua...

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Beliar

Posts: 1,361

#427 • • Beliar

PeakZ, 19.10.2006 03:58:
---
Beliar,

tuotantopuoli


äänityskoppi

---



Heh haluuttekste videoo mestasta? *lmao*



ai "videoo"? jaa että "mestasta" ??! No todellakin halutaan!!!! Sitä videoo ollaankin tässä odoteltu kohta about vuoden päivät vesi kielellä... *kuolaa*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Ozie

Posts: 1,389

#429 • • Ozie
Oho, toiha näyttää jo aika hyvältä!
Illustrator

Posts: 3,171

#430 • • Illustrator

Beliar, 17.10.2006 23:42:
02ae2.jpg
soittimet vasemmalta...

Näköjään bilteman laukut tossa tonnisten alla. Kävin tänään itsekkin hommaamassa 3kpl noita. 2 Kasisatkuille ja 1 mikserille. Ootko noilla paljonkin kuljetellu soittimia, ja mitä oot laittanu pehmusteeksi tonne sisälle? Vähän epäilyttää kun tonne ei jää kovinkaan paljon tilaa pehmikkeille. Tosin en ole vielä ehtinyt soittimia noihin laukkuihin mallaamaan, mutta mitä nyt mitoista saattaa päätellä.
Beliar

Posts: 1,361

#431 • • Beliar

Illustrator, 27.10.2006 01:32:
Näköjään bilteman laukut tossa tonnisten alla. Kävin tänään itsekkin hommaamassa 3kpl noita. 2 Kasisatkuille ja 1 mikserille. Ootko noilla paljonkin kuljetellu soittimia, ja mitä oot laittanu pehmusteeksi tonne sisälle? Vähän epäilyttää kun tonne ei jää kovinkaan paljon tilaa pehmikkeille. Tosin en ole vielä ehtinyt soittimia noihin laukkuihin mallaamaan, mutta mitä nyt mitoista saattaa päätellä.



Jep, tai tarkemmin sanottuna noi laukut on ostettu LöytöTavaraTalosta, mutta samaa pjaskaa taitaavat olla, ostopaikasta riippumatta. Tai en tiedä sitten, sillä...

Ei niin Pioneer DJM600:n, kuin CDJ100:n, kuin myöskään Technics SL-DZ1200:en ympärille ei juurikaan pehmustetia tarvita, sillä noi keissitä on aikalailla jämptejä, eikä täten pääse liikkumaan laukussa. Täsmennyksenä vielä, että noi mun laukut on niitä, missä on sisällä ne semmoiset harmaat, lovetetut pehmusteet, mihin saa halutessaan niitä naurettavia väliseiniä.

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Illustrator

Posts: 3,171

#432 • • Edited Illustrator

Beliar, 27.10.2006 11:54:
---
Illustrator, 27.10.2006 01:32:
Näköjään bilteman laukut tossa tonnisten alla. Kävin tänään itsekkin hommaamassa 3kpl noita. 2 Kasisatkuille ja 1 mikserille. Ootko noilla paljonkin kuljetellu soittimia, ja mitä oot laittanu pehmusteeksi tonne sisälle? Vähän epäilyttää kun tonne ei jää kovinkaan paljon tilaa pehmikkeille. Tosin en ole vielä ehtinyt soittimia noihin laukkuihin mallaamaan, mutta mitä nyt mitoista saattaa päätellä.

---


Jep, tai tarkemmin sanottuna noi laukut on ostettu LöytöTavaraTalosta, mutta samaa pjaskaa taitaavat olla, ostopaikasta riippumatta. Tai en tiedä sitten, sillä...

Ei niin Pioneer DJM600:n, kuin CDJ100:n, kuin myöskään Technics SL-DZ1200:en ympärille ei juurikaan pehmustetia tarvita, sillä noi keissitä on aikalailla jämptejä, eikä täten pääse liikkumaan laukussa. Täsmennyksenä vielä, että noi mun laukut on niitä, missä on sisällä ne semmoiset harmaat, lovetetut pehmusteet, mihin saa halutessaan niitä naurettavia väliseiniä.

Joo luultavasti samaa shaittia. Hinta oli vaan vähän toisenlainen ku oikeilla flightcaseilla. Eihän noi mitään panssarilaatua ole, mutta riittävät hyvin auton takaluukussa kuljettamiseen.

Ajettelin, että nypin väliseinät irti ja laitan telttapatjaa tms. sinne reunoihin. Mulla jää ainakin mikserin yläpuolelle aika reilusti tilaa, joten jonkinlaiselle pehmustukselle on varmaan tarvetta.
Mutta täytyypi kattoa jos noi väliseinät nyt riittäisi ainakin soittimien tukemiseen.
villelope

Posts: 2,846

#433 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Illustrator, 27.10.2006 12:37:
---
Ajettelin, että nypin väliseinät irti ja laitan telttapatjaa tms. sinne reunoihin. Mulla jää ainakin mikserin yläpuolelle aika reilusti tilaa, joten jonkinlaiselle pehmustukselle on varmaan tarvetta.
Mutta täytyypi kattoa jos noi väliseinät nyt riittäisi siihen tukemiseen.


Jaloja ajatuksia. Mulla oli samansuuntaisia ideoita kun ostin Halpahallista omat laukkuni tonnisille.

Lopputuloksena oli muutama irtonainen vaahtomuovin palanen pystysuunnassa soittimien päihin ja yksi leveämpi, mutta kapeakho vaahtomuovin palanen Jog Wheelin päälle.

Hyvin ovat palvelleet jo niistä ajoista kun mulla oli vielä CDJ-800:t, eikä tonnisetkaan ole yhtään huonommaksi menneet. :)
thomas

Posts: 5,618

#435 • • thomas
aika kiva ja kompakti nurkkaus
nuance

Posts: 1,963

#437 • • nuance cov ops, combat, sunrise

LooPy, 30.10.2006 12:38:
Mut missä on CD-vispilät kuumia promoja ja omia raitoja varten. *täh*



Oli mulla kasihunttinen mut luovuin siitä hiljattain ku oli niin vähän käyttöä. Vähän miettiny et koittas tehtailla tohon nurkkaan jonku hyllynnurkan läppärille jolla vois sit vaikka Traktorilla tms soitella ne dubit ja omat.
thomas

Posts: 5,618

#438 • • thomas

nuance, 30.10.2006 12:48:
---
LooPy, 30.10.2006 12:38:
Mut missä on CD-vispilät kuumia promoja ja omia raitoja varten. *täh*

---


Oli mulla kasihunttinen mut luovuin siitä hiljattain ku oli niin vähän käyttöä. Vähän miettiny et koittas tehtailla tohon nurkkaan jonku hyllynnurkan läppärille jolla vois sit vaikka Traktorilla tms soitella ne dubit ja omat.



on käyny itsellä mielessä kans traktori.
Lauri

Posts: 1,051

#439 • • Lauri Devoted

nuance, 30.10.2006 12:31:
Kas näin:



Toi sun mikseri on ihan paska. Vaikka oon melko loistava
DJ niin se ei tehnyt mun kanssa yhteistyötä. Muistaakseni.
nuance

Posts: 1,963

#440 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Lauri, 30.10.2006 18:31:
Toi sun mikseri on ihan paska. Vaikka oon melko loistava
DJ niin se ei tehnyt mun kanssa yhteistyötä. Muistaakseni.



uskoakseni olit humalassa kuin kädellinen.