Mitä teit äsken?

2,239 posts, 112 pages, 687,110 views

sune

Posts: 2,096

#961 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Peppi, 12.6.2006 20:39:
Olin Hietsussa grillaamassa - itseäni siis.



toivottavasti ette ruskettunu ehkiksen kanssa yhtään. Mä tulin sentää äiskälle asti et voin maata koko huomisen päivän tos nurmikolla ihanasti ruskettuen *vink* *lmao*

--
ei kovin ihku eikä plur

Janisa

Posts: 2,226

#962 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Aloe verasin itseni... Ai miten niin tänään ollut aurinkoinen päivä...? *justjoo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Cloud

Posts: 2,162

#963 • • Cloud Game Freak
Chattasin ässäboxis ja wowasin samaan aikaan. Ja sit sanotaan ettei miehet osaa tehdä 2asiaa samaan aikaan *justjoo*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

pirpeli

Posts: 5,533

#964 • • pirpeli
imuroin. jipii.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

nethr

Posts: 763

#965 • • nethr !!
Kävin pyytämässä vuokrasopimukseen allekirjoituksen. Kylläpä siinäkin kesti *toktok*

--
xD

Cloud

Posts: 2,162

#966 • • Cloud Game Freak
Söin Makarooneja.. Aivan liian suolaisia tosin..

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#967 • • Enkeli Guest
Kävin lenkillä mutta havaitsin sen olevan liian rankkaa tässä kelissä *grr*
Trigger

Posts: 20

#968 • • Edited Trigger bang the box

pirpeli, 12.6.2006 20:53:
imuroin. jipii.



Kannatta pitää "syö näkkäriä ympäri kämppää" -päivä ennen siivouspäivää. motivoi kummasti. Mulla on sellanen huomenna niin torstaina voi pistää hihat heilumaan.

-Ai niin, piti myös vastata tuohon topicciin. Tein kuolemaa tän fitun flunssan takia. (Uch, uch uhhuhuch!)

--
I thought 3, but were 4 in fact.

pirpeli

Posts: 5,533

#969 • • pirpeli

Trigger, 13.6.2006 15:29:
Kannatta pitää "syö näkkäriä ympäri kämppää" -päivä ennen siivouspäivää. motivoi kummasti. Mulla on sellanen huomenna niin torstaina voi pistää hihat heilumaan.



Ihihihi, toi on totta*hymy*Mulla tosin kun ei ole mattoja, kaiken maailman leivänmurut ja kököt tuntuu heti..Sen takia imurointi pari kertaa viikossa on pakollista (vaikkei sitä jaksaiskaan..Samoin kuin sen takia, että ekassa kerroksessa asuessa pöly ja muut röhnät saavuttaa residenssin liian nopeesti :/

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Trigger

Posts: 20

#970 • • Trigger bang the box
Minäkin asun ekassa kerrassa mutta ainoat jotka täällä pöllyttää tossa pihalla ovat viisi paksua kurrea...
Toisaalta taasen on olohuoneen matto helavatan isolla a:lla joka toimii kuin **********-lauma ja levittää pentujaan joka puolelle. Sairasta. Olen vaan huomannut notta torstai on oikea päivä puunata kämppä kondikseen niin saa hillittömästi irtopisteitä jos/kun yllättäviä vieraita karahtaa perjantaisin sisään. "Ooh, uuh, jaah, miten sulla voi olla niin siistiä täällä?" o__O

Siivous keskiviikkona, niin lauantaina hävitys olisi täydellinen, perjantaina taasen olisin niin pahasti vaiheessa + rata/viikonloppufiilis saisi mojovan kolahduksen....


Torstai on siis oikea päivä vetää rätti päähänsä ja olla siisti... ;)

--
I thought 3, but were 4 in fact.

Cloud

Posts: 2,162

#971 • • Cloud Game Freak
Pakkasin tavarat laivalle lähtöä varten.. toisaalta mitäs sitä pakata kaiken voi ostaa sieltäkin =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Lerna

Posts: 320

#972 • • Lerna
Olin ottamassa raitista ilmaa ulkona
Janisa

Posts: 2,226

#973 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Tulin hammaslääkäristä.. Ja nyt mun hampaat on ihan keltaset siitä fluoritöhnästä... *pökr*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Optik

Posts: 1,691

#974 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Mulla oli tylsää, klubbarissakaan ei ollu mitään fiksua threadia mihin ois jaksanu replyta..

Joten,

Tein USB-muistitikun boottaavaksi ja tumppasin siihen kaikkea DOS-kamaa mitä vois tarvita jos syystä tai toisesta joko oma tietokone tai jonkun muun rupeaa perseilemään ja tarttis ehjäystä...

Tämä siis siksi, koska nykyajan koneissa alkaa korppuasemat olla katoava luonnonvara ja usbi-väylät alkaa olla melkein jokaisessa pc-koneiden kivikauden jälkeisissä kokoonpanoissa..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Citty

Posts: 113

#975 • • Edited Citty
Frendi levitti just värin mun päähän ku töissä ei näköjään koskaan ehdi*hymy*
Mut pienellä opastuksella se meni hyvin
Unik

Posts: 4,117

#976 • • Unik
Kävin katsomassa hyvän leffan.
lostgone

Posts: 2,493

#978 • • lostgone
Kirjoitin Ylen kisastudion palauteosioon ja pyysin niitä kieltämään Tapio Suomista manaamasta sadetta Englannin peleissä.*justjoo*
Oikeasti.*joo*
Muun muuassa tänään:Onko tässä käymässä niin, että vuosikymmeniä kestäneen yrittämisen jälkeen, 11 tasapelin ja 4 tappion jälkeen Englanti viimeinkin voittaa Ruotsin..ja PAM! Ruotsi tasoittaa..*eiei*
Ja tämä on toistunut jo aika monissa arvokisoissa..*hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

anniharha

Posts: 1,937

#979 • • anniharha
Luistelin tunnin lenkin öisillä kaduilla *sydän*

--
and though my words could save the world they never come out right