Viimeaikoina ollut toi bileisiin panostaminen vaatteiden osalta ollu vähän hukassa ku en oo koulussa ollut kunnolla niin en oo päässy väsäileen mitään hienoo. :C Oon siis vaatetusalalla. :D
338 posts, 17 pages, 119,867 views
Replying to Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?:
Krankheit, 18.7.2009 02:35:
En nyt suoranaisesti hävennyt mutta ollut pieni epävarmuus siitä näytänkö nyt ihan kamalalta näissä polkkakuteissa ku en oo ruumiinmuodoiltani mikään langanlaiha.
sativa, 17.7.2009 21:36:
Yksis bileis oli neonpinkit kiksusäärystimet + rannejutut, aivan saatanan lyhyt musta hame, mustat verkkosukkahousut, seeprakuvioitu tissitoppi, neonpinkit meikit. Tukka mulla oli muutenki ihan platinablondi sillon, ja siinä semmonen musta-violetti klipsilisäke. On niin kauhee kuva, että laitoin FB:kiin.
kindertin, 18.7.2009 11:36:
---
En nyt suoranaisesti hävennyt mutta ollut pieni epävarmuus siitä näytänkö nyt ihan kamalalta näissä polkkakuteissa ku en oo ruumiinmuodoiltani mikään langanlaiha.
---
No tollasia ei kannata edes miettiä
En minäkään mikään mallinmittanen ole, mutta minaria vedän päälle jos siltä tuntuu :)
Se kauneus on katsojan silmässä
Kaikki ei ehkä tykkää(minusta,sinusta,naapurin Pirjosta), mutta onneks ei tarviikkaan.
Jossain pienemmissä bileissä oon kyllä joskus miettiny et oonkohan vähän ylipukeutunu, kun vedän joku pvc-asu päällä ja muilla on sitten..noh.. henkkamaukkaa :D
UnityF, 18.7.2009 12:40:
---
kindertin, 18.7.2009 11:36:
---
---
No tollasia ei kannata edes miettiä
En minäkään mikään mallinmittanen ole, mutta minaria vedän päälle jos siltä tuntuu :)
Se kauneus on katsojan silmässä
Kaikki ei ehkä tykkää(minusta,sinusta,naapurin Pirjosta), mutta onneks ei tarviikkaan.
Jossain pienemmissä bileissä oon kyllä joskus miettiny et oonkohan vähän ylipukeutunu, kun vedän joku pvc-asu päällä ja muilla on sitten..noh.. henkkamaukkaa :D
---
Hei jos miekin meen vaikka millaisilla virittimillä ja meikeillä bileisiin niin eiköhän sitä voi ihan minkä kokoinen mennä ;) Ei se koko vaan asenne, hittoako mitä ne muut aattelee vaan se mikä tuntuu ittelle oikeelle on parasta. Kerran me vain eletään, otetaan nyt siitä kaikki irti sillä tavalla mikä tuntuu hyvälle eikä sillä mitä muut ajattelee jne.. :)
Mä oon ehdottanu parille eri bilejärkkärille sitä, että lipun hinta olisi vaikka ees muutaman euron halvempi, jos on pukeutunu, mutta ei oo kummankaan tahon bileissä sellasta sitten tehtyKrankheit, 18.5.2009 23:23:
Oi että ku olis bileet mihin EI PÄÄSE SISÄÄN jos on farkut + t-paita-yhdistelmä.
Jago, 18.7.2009 14:11:
Mä oon ehdottanu parille eri bilejärkkärille sitä, että lipun hinta olisi vaikka ees muutaman euron halvempi, jos on pukeutunu, mutta ei oo kummankaan tahon bileissä sellasta sitten tehty
Olisi kyllä mukavaa, jos järkkäritkin tukisi tänkin kulttuurin säilymistä.
hallucinogen, 18.7.2009 12:09:
---
sativa, 17.7.2009 21:36:
Yksis bileis oli neonpinkit kiksusäärystimet + rannejutut, aivan saatanan lyhyt musta hame, mustat verkkosukkahousut, seeprakuvioitu tissitoppi, neonpinkit meikit. Tukka mulla oli muutenki ihan platinablondi sillon, ja siinä semmonen musta-violetti klipsilisäke. On niin kauhee kuva, että laitoin FB:kiin.
---
Ja postataampas se kuva sit tännekin
Krankheit, 18.5.2009 23:23:
Oi että ku olis bileet mihin EI PÄÄSE SISÄÄN jos on farkut + t-paita-yhdistelmä.