Kaikkia näitä perinteisiä kuten murupulla, kullannuppu, juusto, peipe, beipe, ihanake, raksuke, laverboi, herkkä rakastaja, edellinen englanniksi etc.. sitten kun ei kaikki suju kuten pitäisi lipsahtelee semmosia kuten nuija, idari - oho, eipä niitä ollutkaan enempää - . No joo, on se kuitenkin aika ihq useimmiten Ikävä on, ei jaksa tulevaan viikonloppuun odottaa
kulti, kulta, rakas, ihkuseni, rakkaani, lapanen (ei liity mitään pervoa, sisäpiiriläppä), henkilökohtainen dj, henkilökohtainen kokki ja ties mitä henkilökohtasta Ja tietenkin omalla nimellä
(hahaa, mahtavaa että voi tällasiin imeliinkin aiheisiin välillä vastata )
Sitä tulee aika säännölliseen tahtiin nimitettyy huoraks, kullaks, vitun paskaks, vitun mulkuks ja jne. riippuen tietty sen toimintakyvyst. Välil kulta kehrää ja toimiii niinq pitää ja välil sit se o niin tukos et tekis mieli heittää se seinälle. Kyse on tietokoneest. YES*joo* mulla on elämä
ihQpuputzki tai sen variaatiot.. joku "pupu" se yleensä on ja sillä sanalla sit leikitään. joskus tulee sanottua jotain ihan höpsöä ulkopuolisten kuullen ja sit nolottaa
mut on tavallisiakin.. rakas ja kulta esim. ja joskus ihan kullan oma nimikin!
Rehellisesti sanoen useiten tulee kyllä kutsuttua juntiksi, urpoksi tai apariksi....
Mutta rakkaalla lapsellahan on monta nimeä, ja noikin ovat kyllä tavallaan hellittelynimiä.
Muita on sitten Termari ja Termostaatti, Venttiilikin ehkä joskus.
Minua sitten taas kutsutaan useimmiten paamiksi. Nimiä on monta, mutta tämä on se yleisin. Eksyy se kultakin sieltä aina joskus, ja nainen. Humalaspäissään sieltä lipsahtaa 'mamma' aika usein, josta tulee aina mummo mieleen.
Kotona rakas on vaan rakas tai joskus kulta ja muru
Harvoin mä kutsun rakastani etunimellä tulee vaan aina huudettuu/ sanottu et rakas;)
Ja kavereille rakas on mies tai äijä