Onko konemusiikki saanut sinua kyyneliin?

241 posts, 13 pages, 89,469 views

r0n

Posts: 2,258

#201 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
On. Viimeksi eilen. kuin katsoin videolta lauantaista Underworld:in settiä, tarkemmin sanottua siinä kohdassa kun Born Slippy pärähti soimaan *sydän*

--
6er reihe

Dasjonna

Posts: 612

#202 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -

KooKie, 24.10.2006 15:25:
---
Dasjonna, 24.10.2006 15:18:
Aina kun kuulen BassHunter:in Boten Anna-kappaleen. Se on niin /c:stä. *pepsodent*

---


Onko BassHunterin Boten Anna konemusiikkia? :D



BassHunter:han tekee musiikkia niin että se soittaa cd:ltä levyjä ja heiluttaa käsiä, niinku videolla, ja eiks ne Dj-vehkeet oo koneita = konemusiikkia...

*pepsodent**jeesus*
KooKie

Posts: 4,338

#203 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 24.10.2006 15:34:
[julma totuuden ääni nro.1]



Dasjonna, 24.10.2006 15:44:
[julma totuuden ääni nro. 2]



Eipä ihme, että mun kaverit aina hehkuttelee kuuntelevansa myös konemusiikkia ja silti katsoo mua kuin hullua aina, kun vien ne bileisiin (genrestä riippumatta). :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

BuBu

Posts: 509

#204 • • BuBu

Ronie, 24.10.2006 15:41:
On. Viimeksi eilen. kuin katsoin videolta lauantaista Underworld:in settiä, tarkemmin sanottua siinä kohdassa kun Born Slippy pärähti soimaan *sydän*


With you on that one! Yksi hienoimpia hetkiä bileissä ikinä <3

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Dasjonna

Posts: 612

#205 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -

KooKie, 24.10.2006 19:18:
Eipä ihme, että mun kaverit aina hehkuttelee kuuntelevansa myös konemusiikkia ja silti katsoo mua kuin hullua aina, kun vien ne bileisiin (genrestä riippumatta). :D



*lmao*
Sundust

Posts: 314

#206 • • Sundust Behind The Sun
Lighthouse family - High - Francois k´s vocal remix
huh on tämä vain nätti biisi, jos ois herkkänä niin kyllä sais kyyneliin

Toinen tunnelmallinen biisi.. Scott Hardkiss pres. god within - Infinitely gentle blows - Infinite aural hallucination remix *sydän*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Tupe-san

Posts: 447

#207 • • Tupe-san
khyyllää

--
No Reality

gerry

Posts: 979

#208 • • gerry
En kyyneleist tiedä mut helkutimoiset vibat se välil kyl antaa*jiihaa*

--
by B.C.S

Chrisdyan

Posts: 479

#210 • • Chrisdyan
on, monesti, onnen kyyneleitä ku saundit iskee tajuntaa ja selkärankaa, beautiful sounds of melody, striking through mind, is pure love to the music = *jiihaa**plur**nyyh**pihkassa**jiihaa*

--
Hikitomori

AnssiV

Posts: 1,798

#211 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Ensimmäisen kerran just nyt. Mikseri -> Cordis *super**sydän*
tir

Posts: 951

#212 • • tir
on.
tuo muutaman muunkin mainitseman Underworldin keikalla oli tosi lähellä.

muuten on sitten muutama kappale, joiden aikana on joskus lähellä ja joskus liiankin *nyyh*
Afterlife - Cry
Chicane - No Ordinary Morning (joka on liiankin lähellä lyriikoidensa vuoksi..)

onhan niitä muitakin.
Miinapiina

Posts: 3,494

#213 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kyllä on joo... *joo* ja aika useesti vielä *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#214 • • Lilly Guest
JASEfos feat. Claire Van Der Boom - Do What U Want (Max Graham Afterhours In Montreal Mix)
Jusna666

Posts: 1,447

#215 • • Edited Jusna666 Diablo
Jotkut house ja kiksubiisit on niin paskoja et meinaa kyl alkaa itkettää.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

T0mbstone

Posts: 728

#216 • • T0mbstone The Process.
Kyllä.
Se taisi tapahtua useimmiten kiksukuherruskuukauden aikana joskus muinoin. Nykyään jotkut tietyt vanhat biisit saavat melkein kyynelen silmään, kun niistä kumpuaa läjä muistoja mahtavista hetkistä.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

crissy

Posts: 1,958

#217 • • Edited crissy
kyllä!

olin juuri muuttamassa 400km päähän ja en ehkä olis halunnut kovastikkaan niin kuuntelin yhtä biisiä ja vollasin ihan hulluna.. samoin saman mixin toinen biisi.. se oli sellanen mun "voittaja"-biisi.. ihana!! siitä tuli hyvälle mielelle ja se soitettiinki mulle sitten läksiäisissä..


VNV nationin Beloved on kyllä sellanenki biisi et se saa silmät kostumaan.. siinä on niin paljon muistoja hyvistä ajoista ja ihanista ihmisistä

ja tietenki.. re-formin Extremely dangerous.. Se on meidän biisi *plur* Ilman sitä ei olis meitä...


Kuinka unohdinkaan.. 5.12.2005 Lahden divassa oli finrg:n kekkerit ja Harri otti ja melkein sai mut vollaamaan soittamalla LAB4 Requiemin.. *nyyh* voi luoja! Se fiilis mikä oli.. paljon jengiä ja se biisi.. ne muistot... ne ihmiset jotka liittyi siihe biisiin ja niihin muistoihin.. kumpa he olisivat olleet mukana...
alphamagic

Posts: 3,628

#218 • • alphamagic
On ja monesti...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Miinapiina

Posts: 3,494

#219 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tänään viimeks taas oli sellai hetki et meinas silmät kostuu ku kuunteli musaa... (tosin tällä yleisellä olotilalla voi olla jotain tekemistä asian kanssa, mutta oli taas niin herkkis liikkis että...)

--
pinkki on pop!!!

zeniii

Posts: 163

#220 • • Edited zeniii adhd
onon. oceanlab - satellite ja tiesto - walking on clouds.. *plur* itken muutenkin aika helposti:D

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.