E: hiustenpidennysten tekijää..

11 posts, 1 page, 2,890 views

Mizfir

Posts: 2,472

#1 • • Edited Mizfir pittuinen
Etsiskelen jotakin muksewaa immeistä pk-seudulta, joka osaisi taikanäpeillään tehdä suorat pidennyxet hiuksiini..Mielellään tietenkin suhteellisen huokeaan hintaan*iloinen*

Eli kaikki vinkit otetaan enemmän kuin innolla wastaan ja tietysti myös suorat tarjoukset *joo*

--
-Mannanen-

Avatar
#2 • • astaroth Guest
Shaggy Headissa on ammattitaitoa, eikä mielestäni hinnatkaan ole järkyttäviä.

http://www.shaggyhead.net/
KittysDead

Posts: 381

#3 • • KittysDead Trooper
Millasta sä haluaisit?

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Mizfir

Posts: 2,472

#4 • • Mizfir pittuinen

KittysDead:
Millasta sä haluaisit?



Ihan suorat avopidennyxet*joo* mielellään sellasel tekniikal, mis hiuxet kärsii suht vähän ja kestää hyvin. :)
Osaisix tehdä?

--
-Mannanen-

KittysDead

Posts: 381

#5 • • KittysDead Trooper
No se riippuu ihan täysin siitä että millaset hiukset sul nyt on, kuinka pitkät haluat ja mistä materiaaleista.

Itselläni on ollut nyt putkeen varmaan 5v hiustenpidennyksiä laidasta laitaan. ja täs olisi vähän faktaa:

Kaikki ne rasittaa päänahkaa ja hiusta. Avopidennyksiä voidaan tehä tekokuidulla tai aidolla hiuksella. Tekokuitupidennykset menee "sotkuun" tosi nopeasti ((siis yksinkertaisesti se uutena ja silkkisenä ostettu kuitu muuttuu kikkareiseksi ja sotkuiseksi ja vaikeasti hallittavaksi) tosi nopeasti, tyyliin parissa viikossa tukka alkaa jo näyttää aika kaamealta. Tosin jos lisäyksiä on tosi vähän, esim. mm. raitoina, säilyy ne paremmin. Kuitu EI KOSKAAN SULAUDU TUKKAAN NIINKUIN AITO HIUS. (+kuituhius kiiltää valossa ihan erilailla kuin aito hius, eli siitä näkee kyllä että se on tekohiusta, jos yhtään tietää lisäyksistä mitään)

Kuituhius maksaa n. 10e/puntti ja hiuspidennykseen tarttetaan 1-2punttia.

Aitohius kestää.. no niinkuin aito hius kestää, se on luonnollisen näköinen, se tuntuu luonnolliselta, toisin kuin kuituhius. Sitä voi värjätä, föönata, kihartaa, tehä kaikkea mitä omille hiuksillekkin.

Aitohius maksaa pituudesta riippuen:
n.40cm = 55e
n.80cm =100 ja ylöspäin.

puntteja tarvitaan 1-2.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Avatar
#6 • • Kirsikka Guest
Änkeän nyt samaan topickiin, kun liippaa niin läheltä: jos joku osaa tehdä hienot rastat edullisesti niin mulle voi ilmoitella.. *hymy*
KittysDead

Posts: 381

#7 • • KittysDead Trooper
Tapoja joilla tukan saa päähän kiinni on todella monia. Itse suosin valmiiksi nauhaan punottua aitoa hiusta, jonka kiinnitän joko mikrorenkailla, tai letittämällä (joilloin hiuksien poisotta ja kiinnitys onnistuu hetkessä). Ongelmana nauhaan punotussa hiuksessa on vaan se että se ei ole yhtä "Liikkuvaa".. miten tän nyt selittäis.... -->
esim.
Joitakin kampuiksia joutuu hieman pitempään miettimään että miten ne tekee niin ettei "punontanauha" näyt. Tosin joutuuhan sitä mikrorenkaidenkin ja muiden letityt/punontajuttujen kanssa miettimään että miten ne laittaa niin ettei "lisäkekohdat" näyt.

Anyway. minkä pitunen tukka sulla nyt on ja kuinka pitkäksi tahdot sen?

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

KittysDead

Posts: 381

#8 • • KittysDead Trooper
Kirsikka. Mä teen kuiturastoja. Luomurastoja en suostu vääntämään, koska henk. koht pidän niitä hieman... *ding*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Mizfir

Posts: 2,472

#9 • • Edited Mizfir pittuinen
Mulla on täl hetkel just hartioille ylettyvät hiuxet ja ois kiwa saada ne ylttämään ainakin tuonne lapoihin asti. Ehkä tuo n.40cm riittäis? Aito hius on hyvä, koska tarkoituksena olis värjätä sit hiuxet kokonaan kun ne on kiinnitetty. *hymy*

nii.. ja luultavasti tulisin pitämään niit aika paljon kiinni joko yhel tai kahdel ponkulalla, tms. mut ne laittamistyylit oppii varmaan ku hetken niitten kans säätää? :)

--
-Mannanen-

Avatar
#10 • • Kirsikka Guest

KittysDead:
Kirsikka. Mä teen kuiturastoja. Luomurastoja en suostu vääntämään, koska henk. koht pidän niitä hieman... *ding*


Joo, en mä kuiturastoja. Mulla on ollut ihan omasta tukasta tehdyt rastat muutama vuos sitten, kampaajalla laitoin ja tosi siistit tuli, ainoo vaan et hintakin oli sit sen mukainen..
Mizfir

Posts: 2,472

#11 • • Mizfir pittuinen
Lisää vinkkejä otetaan vastaan..*iloinen*

KittysDead > olix kiinnostunu tekemään pidennyxet? ja millast hintaa olit ajatellut, jos laittaisit ne? :)

--
-Mannanen-