42 posts, 3 pages, 14,818 views
Tres:
Häh? Aina ku mä oon kuunnellu Groovee
ni sieltä tulee mitä munattominta, imelintä,
kliinisintä ja ärsyttävintä jenkkisouliskeidaa
ja jotain iänikuista James Brownia. NRJ
keski-ikäisille. Kunnon groovea en o
tolta kanavalta osunu kuuleen, jos kohta
kuuntelen radioo ylipäätään vaan satunnaisissa
tilanteissa duunissa.
Ana:
---
Amma:
---
Ana:
*klipklop*
---
Täytyy sen verran korjata, ettei Juuso ja Peltsi ole NRJ:llä.
---
No, vitustako tiiän ku en kuuntele :)
Flamie:
Aina kun mä olen eksyny Grooven kanavalle niin sieltä tulee vaan sitä bluussia mikä ei taas iske ollenkaan.
Yleensä kyllä soi Radio City tai YleX taustalla, jos satun kuuntelemaan radiota.
serotonot:
---
Ana:
---
Amma:
---
Ana:
*klipklop*
---
Täytyy sen verran korjata, ettei Juuso ja Peltsi ole NRJ:llä.
---
No, vitustako tiiän ku en kuuntele :)
---
miten ihmeessä sä voit sitten tietää kys. kanavien ärsyttävyydestä mitään jos et kuuntele niitä?
ite ei kyl tuu kuunneltua radioa kuin tyttöystävän luona sen tahdosta. Tosin sen mitä muistan nii mieluummin GrooveFM ku NRJ
Mulla ei tuu Radio Helsingistä oikeestaan muuta mieleen, ku Ari Peltosen (tai kuka lie) paskalista. Ensi jäbä huutaa puol tuntii putkeen "Mikko Alatalo on paska, Mikko Alatalo on paska! jne.." ja sitte soittaa sen levyjä seuraavat puolisen tuntia. Laatuohjelmaa, tosin kuuntelin Radio Helsinkiä viimeksi n.1,5 vuotta sitten. Ehkä en oo ihan ajan tasalla.Samus Aran:
Joo, aika heikko on Groovenkin osumatarkkuus.
Radio Helsingillä sentään jonkun verran parempi. Tuomas Kirkkopellolle kunnioittava hymiö Yöusvasta.
:)
Illustrator:
---
Samus Aran:
Joo, aika heikko on Groovenkin osumatarkkuus.
Radio Helsingillä sentään jonkun verran parempi. Tuomas Kirkkopellolle kunnioittava hymiö Yöusvasta.
:)
---
Mulla ei tuu Radio Helsingistä oikeestaan muuta mieleen, ku Ari Peltosen (tai kuka lie) paskalista. Ensi jäbä huutaa puol tuntii putkeen "Mikko Alatalo on paska, Mikko Alatalo on paska! jne.." ja sitte soittaa sen levyjä seuraavat puolisen tuntia. Laatuohjelmaa, tosin kuuntelin Radio Helsinkiä viimeksi n.1,5 vuotta sitten. Ehkä en oo ihan ajan tasalla.
Samus Aran:
No en mäkään oo minkään radio-aseman kanssa oikeesti ajan tasalla, mutta erikoisohjelmissa Helsinki tuntuu kyllä päihittävän muut isot, ja varsinkin Grooven, aika mukavasti :)
J-Tone:
---
Ana:
Hei mä kävelin tänään kadulla ja aurinko paisto ja näin linnun puussa ni aloin ihmettelee et missä ne linnut hengas ennenku puut oli keksitty
---
Juuson ja Peltsin läpänheitto on todellakin just tollasta hyvänpäivän kaverikeskustelua.
"Katoin eilen telkkaria, kun olin pitämässä pyykkipäivää vanhempieni luona. Sit mun isä sano, että ei formulat kiinnosta. Siis miten niin ei kiinnosta?! Tossa iässähän just pitäis formulat olla henki ja elämä!"
Mä en tajuu edes sitä, miten niitä kiinnostaa jakaa elämäänsä koko kansalle. Kaikki kerrotaan. Isistä kavereihin.