kuvista..

2 posts, 1 page, 2,435 views

zombie*

Posts: 145

#1 • • zombie*
On se muuten kumma et kuvissa näkyy vain ja melkeempä ainoastaan niitä immeisiä jotka ovat täällä vakkareita tai muuten eliitti porukkaa.. ei se mua haittaa, mut ei sit varmaankaan muiden tartte räpsiä kuvia kenestäkään muusta jos ne ei tuu yleiseen jakeluun.. ainakaan mä en ota kuvia jos ne ei tuu yleiseen jakeluun.. Kummastuttaa sekin että viime lauantaina tampereen partyhouse kivassa joku räpsi kuvia tanssilattialta, mut kappas ei niitä vaan täältä löydy. sama oli monesta muustakin paikasta.. en jaksais alkaa luetella.
Et saa kyllä korjata, oliko nämä kuvaajat sitten jonkun toisen mestan kuvaajia vai pelkästää yksityisiä? mut olishan se kiva välillä kattoa jonkun muunkin pärstää ku sama on joka toisessa tai kolmannessa. Vaikka löytyyhän niistä kauniita ihmisiä, mut ehkä tajuatte jos joudutte itse tuijottamaan samaa naamaa melkeen joka kuvassa. Ja tiedän kyllä että en ole se kaunis tai mikään.

Ja entäs ne videopätkät, esimerkiks joku kuvas säteessä vappuna vaikka kuinka paljon hyvää matskua mut en oo löytäny mistään, samoin konemetsästä.

Ja jos ei saa omaa mielipidettää ilmasta niin senkus potkasette ulos, ei harmita yhtään näkee noi biletiedot silti ja se riittää. Ja meitsin ottamia kuvia joita ei oo ku muutama löytyy kissgalleriast ja irc:istä.. mut tuskimpa väliä..